Moderator Relaties
woensdag 15 april 2009 om 22:12
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
vrijdag 4 september 2009 om 17:00
Five, beetje stom dit.. Maar ik zou graag willen dat mijn topic 'open en eerlijk of kwetsen?' verwijderd wordt, uit zelfbescherming..
Kan dit? Ik ben bang dat het gelezen word door iemand. Had ik eerder moeten bedenken, I know.
Kan dit? Ik ben bang dat het gelezen word door iemand. Had ik eerder moeten bedenken, I know.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.

zondag 6 september 2009 om 12:10
Viva 5 kun je miss naar de opmerking van quattro kijken 'ik ben alcolieker'?
Vind het echt niet kunnen. En misschien kan er ook eens wat van worden gezegd dat ze altijd lopen te zeiken over mensen die punten komma's etc vergeten. Ik weet dat het niet altijd lekker leest maar sommige mensen kunnen niet goed schrijven en die moeten hier ook welkom zijn op het VV forum, toch?
Vind het echt niet kunnen. En misschien kan er ook eens wat van worden gezegd dat ze altijd lopen te zeiken over mensen die punten komma's etc vergeten. Ik weet dat het niet altijd lekker leest maar sommige mensen kunnen niet goed schrijven en die moeten hier ook welkom zijn op het VV forum, toch?
zondag 6 september 2009 om 21:29
zondag 6 september 2009 om 21:30
quote:mika65 schreef op 06 september 2009 @ 12:10:
Eens met je laatste opmerking, ik ga het even in de angelgroep gooien of we er iets aan kunnen doen.
Ik ga nu even kijken naar de opmerking van Quattro!
Eens met je laatste opmerking, ik ga het even in de angelgroep gooien of we er iets aan kunnen doen.
Ik ga nu even kijken naar de opmerking van Quattro!
woensdag 9 september 2009 om 15:03
woensdag 9 september 2009 om 23:11
Toverkol, als je je eigen bericht opzoekt dan heb je boven de tekst die je geschreven hebt drie tekentjes staan. De middelste (lijkt op papier met pen/ potlood) is de editknop. Met deze knop kun je dus je hele bericht leeg maken. En daarna moet je klikken op verstuur bericht. Je tekst is dan weg. Alleen is het een hels karwei want je zult op die manier elk bericht wat je ooit gepost hebt moeten aanpassen, als je dat tenminste zo wilt.