Good Luck
woensdag 9 september 2009 om 22:32
Mees, sparrow (doet me denken aan Jack Sparrow, of was dat anders? Van pirates of the C). Merel, Mus (Connie!!), stom.
Ik ga slapen. Dat kind gaat er ook wel zonder mij komen. Heb ondertussen al 2 brownies naar binnen gewerkt, dus als ik nog langer op de tribune blijf zitten lijk ik zelf ook nog wel zwanger.
Tjuus!
Ik ga slapen. Dat kind gaat er ook wel zonder mij komen. Heb ondertussen al 2 brownies naar binnen gewerkt, dus als ik nog langer op de tribune blijf zitten lijk ik zelf ook nog wel zwanger.
Tjuus!
woensdag 9 september 2009 om 22:45
Ik ga nog even de uitlaten en dan maar naar bed. Naatieman komt toch nog lang niet thuis. De hele week is ie pas om 02.00 uur klaar met werken.
Kom op Star je kan het!
Slaap lekker allemaal!
Kom op Star je kan het!
Slaap lekker allemaal!
anoniem_48453 wijzigde dit bericht op 09-09-2009 22:46
Reden: taalfout.. dat krijg je met al die baileys :)
Reden: taalfout.. dat krijg je met al die baileys :)
% gewijzigd
woensdag 9 september 2009 om 23:15
Ah, Star bezig? Puf puf!
Nou, ik slapen, zij bevallen, lijkt me een prima verdeling van de taken.
Eerste lesdag ging prima, Mamax. Het was heel gezellig en ik heb leuke klassen. En gelukkig doen ze altijd lief wat ik zeg. Nouja, bijna altijd.
Maar ik moet echt naar bed. Want ik heb zere ogen van het turen naar de computer.
Trusten! (ik neem m'n telefoon mee, kijken of er wat piept vannacht )
Nou, ik slapen, zij bevallen, lijkt me een prima verdeling van de taken.
Eerste lesdag ging prima, Mamax. Het was heel gezellig en ik heb leuke klassen. En gelukkig doen ze altijd lief wat ik zeg. Nouja, bijna altijd.
Maar ik moet echt naar bed. Want ik heb zere ogen van het turen naar de computer.
Trusten! (ik neem m'n telefoon mee, kijken of er wat piept vannacht )