Het Kasteel
woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
dinsdag 8 september 2009 om 17:55
*grin* Nou vergelijkbaar met toen exlief uit het ziekenhuis kwam Ik ren me rot. Nar apotheek, naar ap. Onderweg constant buren die mij aanspreken. Weer thuis erachterkomen dat zkh verkeerde pijnstillers heeft voorgeschreven. Behalve morfine kan ze ook niet tegen opium. Nou ja dat opgelost, naar drogist om nieuwe pijnstilers te halen (zkh had zoiets van oh wilt u die nou die kunt u gewoon bij de DA kopen. Toen even naar suuphuis want een senseo met bezoek is handiger dan steeds een koffiezetapparaatje en mijn senseo stond nog in de schuur op Darly te wachten, sorry mop die staat nu bij mamasuup. Nou ja en nu is het alweer bijna tijd om de piepers te jassen en die biefstuk te bakken. (Mamasuup vindt dat ze mag aansterken . Suup lust ook biefstuk). Scharrel he bio was uitverkocht.
dinsdag 8 september 2009 om 23:23
Wat een slechte junk niet eens een bèètje verslavingsgevoelig?
Suup, dat rennen is alleen maar fijn, hoef je niet te sporten
Generale was leuk. Al blijft het eten in die artiestenfoyer maar suf en saai hoor.
Wel grappig: wegsmorend in de zonneschijn, stond er herfstvla met stoofpeertjessmaak als toetje ghegheghe.
Iemand een wijntje?
Suup, dat rennen is alleen maar fijn, hoef je niet te sporten
Generale was leuk. Al blijft het eten in die artiestenfoyer maar suf en saai hoor.
Wel grappig: wegsmorend in de zonneschijn, stond er herfstvla met stoofpeertjessmaak als toetje ghegheghe.
Iemand een wijntje?
dinsdag 8 september 2009 om 23:50
Nou wazig genoeg hoor om het aan de medicijnen te wijten. Ze liep net een beetje heen en weer te rommelen. Wat ze kan moet ze vooral zelf doen en ze moet elk uur rondje lopen. Dus ze brengt wat spullen heen en weer en staat ineens midden in de woonkamer stil. Hoe ben ik hier nou gekomen, suup? had ze haar kruk in slaapkamer laten liggen. .
Fijn dat generale leuk was, ging er veel mis?
Nou ja op de menukeuze na dan
Fijn dat generale leuk was, ging er veel mis?
Nou ja op de menukeuze na dan
woensdag 9 september 2009 om 00:00
woensdag 9 september 2009 om 16:14
Fijn, Suup.
Ik ben moe. Moemoemoe. Vanmorgen dat van gister nog eens dunnetjes over gedaan, nu met de andere baas er ook bij en ik wete het niet hoor, maar het is gewoon niet leuk. Duh. En vervolgens dus wel met frisse moed doorwerken, bleh. Kindjes zijn hangerig en moe, bovendien is MK klierig, dus ik heb niet de beste dag van de week, la-we-maarzeggen.
Iemand een bakkie koffie? Druifje?
Ik ben moe. Moemoemoe. Vanmorgen dat van gister nog eens dunnetjes over gedaan, nu met de andere baas er ook bij en ik wete het niet hoor, maar het is gewoon niet leuk. Duh. En vervolgens dus wel met frisse moed doorwerken, bleh. Kindjes zijn hangerig en moe, bovendien is MK klierig, dus ik heb niet de beste dag van de week, la-we-maarzeggen.
Iemand een bakkie koffie? Druifje?
woensdag 9 september 2009 om 22:40
Meer drank dan?
Pfff ben kapot en duik zo mijn bedje in.
Mantelzorgen is best heavy en dan hoef ik nu niet eens te werken. Mamasuup doet het prima. Vindt ze zelf ook, maar ze is best snel moe en bezoek trekt ze steeds niet zo lang. Maarhet gaat verder goed hier.
*gaat matrasje op de grond klaarmaken*. Morgen mijn eigen bed voor een nachtje .
Pfff ben kapot en duik zo mijn bedje in.
Mantelzorgen is best heavy en dan hoef ik nu niet eens te werken. Mamasuup doet het prima. Vindt ze zelf ook, maar ze is best snel moe en bezoek trekt ze steeds niet zo lang. Maarhet gaat verder goed hier.
*gaat matrasje op de grond klaarmaken*. Morgen mijn eigen bed voor een nachtje .
donderdag 10 september 2009 om 09:43
Ik denk dat alle ezeltjes stiekem gewoon Jochem heten
En dat ze elkaar onderling ook zo noemen: Jochem-met-de-iets-minder-grijze-vacht- bij -zijn-staart, Jochem-die-heel-goed-een-kar-kan-trekken, Jochem-die-Jochem-heet, Jochem- de-meest-koppige-van-allemaal enz enz
Net zoals dat ik denk dat alle konijntjes met hangoren Gijs heten
*pakt koffie*
En dat ze elkaar onderling ook zo noemen: Jochem-met-de-iets-minder-grijze-vacht- bij -zijn-staart, Jochem-die-heel-goed-een-kar-kan-trekken, Jochem-die-Jochem-heet, Jochem- de-meest-koppige-van-allemaal enz enz
Net zoals dat ik denk dat alle konijntjes met hangoren Gijs heten
*pakt koffie*