Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
@Poes, whaaaaah, het is bijna zover! Viel je taart in de smaak? Ze zullen je wel gaan missen... Maar jij hun niet!

Ik vind ook zeker dat je er voor moet gaan en het moet proberen maar ik vind de mening van een ander daar altijd zo bizar over. Als je bv nee zegt, zoals een collega van mij... (die heeft er niks mee en zag het niet zitten), nou, die werd echt wel een paar x aangesproken van joh, hoezo niet dan, en weet je dat wel zeker? zou je het toch niet proberen? dan denk ik, mensen... waar bemoeien jullie je mee? maarja, het zal wel goed bedoeld zijn!

@Bebje, waar zit je nou?? Wij willen weten hoe het met je is!!! En wanneer je bent uitgerekend? haha

@Mundy, jeetje, dat klinkt heel professioneel allemaal! Als hij het maar naar zn zin heeft... Ga je zelf ook wel eens mee? Lekker zeg dat je nog aan het paardrijden bent! En stoppen, net wat je zegt, je weet waar je het voor doet.

Ik ga vriend overhalen voor een zonvakantie in dec. Jullie hebben me "omgeluld"...
Ohohohoh jammer zeg! MN forum en de hele viva site ligt er uit bij mij. Kan nog net een tekst schrijven en ik hoop dat het aankomt.

Kan dus niks lezen / schrijven en jk heb jullie juist zo hard nodig nu!

Voel me nog steeds prima. Moet ik niet misslijk zijn of moe of zo? Komt dat later?

Wat mag ik niet meer eten? Heb net een salade met feta op, maar dat mag helemaakl niet bedacht ik me net! En morgen wil ik nog een test dien. Heb er nog zoeen van de clearblue met een tijdsweergave van hoeveel weken. En moet ik dan een verloskundigepraktijk bellen? Of moet ik nog niks? Ik ben e.. Ik ben echt heel bang dat er iets mis zall gaan... Dat het vruchtje toch nog weg gaat. Spreek hem steeds in gedachte toe dat ie vooral moet blijven zitten! En heb vanochtend twee vergaderingen gehad en bij de mededelingen moest ik echt op mn tong bijten om niet te roepen: ik ben zwanger!!!

Ben heel blij en heel bang!!! Bezorgd.

Liefje was trouwens nog steeds zwaar geshockeerd! Hij ging het vandaag laten bezinken. Vanavond verder praten. Ook hij is bang dus. Wat een stel zijn wij...

Ik heb jullie zwaar nodig! Maar kan de teksten niet lezen, wil weten hoe het met jullie is! Vanavond dan maar bij schoonfam op de computer.

Denk dat de browser van mn werk er de brui aan heeft gegeven... Die wil niet meer dat ik viva....

Nou ik kom de dag wel door!

Excuus voor mijn lange ego-centrische verhaal! Ik maak het vanavond goed!

xxhysteria
ook al lees je het niet: rustig blijven bebje, komt allemaal vast wel in orde... je/jullie hebt nog 9 maanden om er aan te wennen!

geen stress, de info die je nodig hebt komt vanzelf wel...!

We gaan duimen voor je dat alles goed blijft gaan.

Fijn dat je je nog prima voelt, niet iedereen wordt misselijk hoor.

misschien dat je volgende week een keer een VK kan gaan bellen..
Ugg, nou nou, dat was moeilijk, jou omlullen om op vakantie te gaan

Bebje, meid, je hoeft nog niks, je hoeft ook nog niks te voelen, je mag feta eten en ZENNNNNNNNN
Ah Beb, wat klote dat je juist nu niet op Viva kunt! Vooral rustig blijven, het komt goed. Heb er vertrouwen in!! Ongelooflijk hè...
@ Mundy, je voelt het zelf het beste wanneer je moet stoppen met paardrijden.

@ Jippie, Leuk zo'n drukke baby! Die van mij kan er af en toe ook wat van! Gisteren heeft vriendlief het voor het eerst gevoeld, echt geweldig!
De bewegingen van mini-poes zijn nu zo anders dan een poosje terug. Ik voel echt draaiingen... en voetjes enzo. Ze heeft geen ruimte meer voor heel abrupte bewegingen, maar wat ze doet voel ik zoveel duidelijker.. alsof ik d'r zo beet kan pakken...

*Zwijmel*

nog 20 minuutjes
Oh snelle Banoffee pie:

Nodig:

Een pak chocolate chip cookies

70 gr boter

4 a 5 rijpe bananen

2 blikjes gecondenseerde melk (of een pot dulce de leche als je lui bent)

400 ml slagroom

Een koffielepel oploskoffie

Eetlepel suiker

Beetje gemalen koffie

Blikjes geconsdenseerde melk een paar uur in ruim water laten koken. Ze moeten onder water blijven staan anders kunnen ze ontploffen. Daarna af laten koelen en blikjes openen. Tadaaa Dulce de leche!

Koekjes fijnmalen en mengen met gesmolten boter. Hier een bodem van in een taartvorm drukken. Besmeren met dikke laag dulce de leche. Bananen in lengte in plakjes snijden en hiermee een laag vormen op de dulce de leche. Slagroom met suiker en oploskoffie stijfkloppen. Over de bananen smeren. Beetje gemalen koffie erover strooien…

mmmmmmmm
@Muca: wanneer zijn jullie precies getrouwd? Ergens in in aug toch?

Was de cursus ingewikkeld? Wat moet ik me daarbij voorstellen dan?

Ik ga trouwens geen bv cursus doen. (borstverkleining gehad 10 jaar geleden) Maar heb wel besloten om het te gaan proberen met mini, baadt het niet dan schaadt niet zeg maar. Als het toch niet blijkt te werken (waar ik van uitga) krijgt ze flesjes.

Jij hebt geen Hyves he? Wij hebben nl een Hyve opgericht waar alleen mensen op kunnen die uitgenodigd worden door ons, daar zou je nog over na kunnen denken... (ben benieuwd naar iedereen)
Sorry Maris, had niet in de gaten dat iedereen die foto kon zien.... het lijkt erop alsof die foto alleen in onze Hyve staat. Maar iedereen mag jouw buik dus zien en gelijk heb je!
@Poes, wat jammer nou dat ik toch echt geen bananen lust... Want de rest klinkt wel lekker!
Kan ook met ananas!
@Ugg: stand up for your rights!

Gij zijt zwanger, dus gij moogt (!? haha) beslissen of ge het geslacht (zachte ch) wil weten.

Ok, ik kom dan wel uit Braobant, maar da wil nie zeggen dat ik het goed kan!
Bebje; ontspan!!!! Komt allemaal goed.

Poes; klinkt heerlijk die taart. Nog 10 minuten!!! Heb je een leuk afscheidskado gekregen???
quote:Bebje schreef op 10 september 2009 @ 12:40:

Excuus voor mijn lange ego-centrische verhaal! Ik maak het vanavond goed!

xxhysteria

Ow lief Bebje, ik vind je zo grappig! Je hoeft niks goed te maken hoor! Lekker stuiteren. En vuur je vragen/onzekerheden vanavond maar op ons af. (je vriend mag ook wel even hoor)

Ps. feta kan best. Zeker als het uit een supermarkt is. (als je het niet mag moet er bij de ingr. Lait cru of rauwe melk staan)
Poes, je hebt verlof!

Mag ik zeggen dat je ervan moet genieten?

Lekker lunchen met broodje provolone bijvoorbeeld... hmm
Dikke doei werk!!!!!!!!!!

ik gaaaaaaa
Oe ja, die taart klinkt echt heeel erg goed!

Hier nog geen nesteldrang, maar misschien sla ik straks wel aan het bakken oid!
@Jowellie: ga je weer naar Turkije, lekker zeg!

@Ugg: weet je waar je heen wilt?
@ Akka, ja, we wilde wat anders, maar hier is het weer ook nog lekker goed en all-in. Normaal gaan we altijd in nov/dec ver weg, maar dat zit er nu niet in en dit is toch ook goed om te relaxen en om niet al te veel te doen
meld eventjes, maar niks te melden.

Dus dit was het

oja poes geniet van je verlof!

Bebje rustig, haal adem, geniet van het moment, en dan ga je internet afstruinen wat nou wel en niet mag! (en ons het hemd van het lijf vragen)

Akka, ja de ene wel en de ander zegt dus nee tegen tijgerbalsem. Heb besloten om bij erge pijn toch te gebruiken. Baby wilt vast niet dat ik pijn heb!

euh de rest ben ik vergeten....
oja nog even kinderhumor

Komt jongetje naar me toe;

kind: Juf?

ik: Ja?

Kind: ben je zwanger?

ik: nou, ik denk het wel, kijk maar naar mijn dikke buik.

Kind: O, ik dacht al niemand kan zooooooo dik zijn!!

en bedankt!
Haha xasi. Echt grappig kinderen!
Whahaha Xasi wat grappig! Kindjes zijn zo heerlijk duidelijk direct.

Poes: verlooooooooff! Dik verdiend!

@ALL: Thanx voor jullie zen berichten! Ik heb er alle vertrouwen in dat ze op een gegeven moment wel aankomen in mn hoofd. Pffff ben zoveel onzekerhed niet gewend bij mezelf. Maar er kan nog zoveel gebeuren / misgaan....
Kan het forum en de gehele viva site nog steeds niet gebruiken. Alles staat door elkaar en ik heb net tussen alle icoontjes en polatjes door jullie berichtjes een beetje zitten lezen. Lukt enigszins....

Heb al contact opgenomen met de site want ook op mn werk moet ik toch zeker op het forum kunnen! Ik hoef toch zeker niet heel de dag te werken?!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven