Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Ja, heb eigenlijk een vrije dag, maar moet nog werken. Het voordeel én het nadeel van mijn werk is dat je thuis kunt werken en soms moet dat dus ook echt. Zoals nu. Word alleen een beetje afgeleid door het wereld wijde web
Hah, herkenbaar.

Ik ben met een powerpoint bezig en word afgeleid door msn, forum en telefoon. Oeps!
Aaaarrrgghhhhh wat een domme actie zeg, die naam!

Gelukkig zijn er meer hondjes die Fikkie heten...

Hee Sneezypeezy, waarom was je feestje vreemd dan?

Zag je er op en top uit?

Wat hoofden doen keren?

Helemaal geen zinloze post van jou Pommetje!

Alsof er zinloze posts bestaan hier zeg, gekkerd...

Ben het dan ook (weer) helemaal met je eens, maar de reden van al dat vage gepraat, is dat er constant klanten binnenkomen die hij dan even helpt, maar we praten soms wel door.

Dan ga je het toch vaag houden he...

Dit betekent gewoon dat we er later onder 4 ogen verder over moeten praten.

Zit me nu trouwens te bedenken dat hij dit vaker flikt, zulk soort dingen laten vallen tijdens zijn werk.

Terwijl ie als we gewoon thuis zijn nogal moeite heeft met laten weten hoe hij zich voelt.

Nou Kym, ik word er niet echt gek van.

Geloof dat ik er intussen een beetje boven sta.

En eigenlijk wist ik wel dat hij alle opties open wilde houden, dus dat was geen verrassing.

Maar dat hij dan denkt dat ik rustig ga zitten wachten vind ik nogal verbazingwekkend.

Gatverjakkes wat irritant om zo verkouden te zijn zeg, zeker in die warmte.

Ik ken dat soort slapeloze nachten, je laat je een beetje gek maken hè?

Toch... doe iets aan die onzekerheid schat.

Zoek uit hoe dat komt.

Zo zonde als je daar de hele tijd last van hebt!

Anoukske welkom welkom!

Heb je een beetje asociaal genegeerd vannacht, meer dan een egopost kwam er niet uit, sorry!

Pom hoe voel jij je vandaag?

Nog iets gehoord/gedaan na dat laatste smsje van MI waarin ie zei de lucht te willen klaren?
Frizzzz!

Ik vind het alleen maar knap van je hoor, dat je erboven kunt staan. Goed juist! Op die manier ontstaan er ook geen misverstanden.

Uhm, mijn onzekerheid, hoe komt het? Zo ben ik gemaakt, laten we het daar op houden. Ik sta heel sterk in mijn schoenen en ben geen stil muisje, maar als het op mannen aankomt die ik echt leuk vind, dan sla ik een beetje om.

Het gaat best hoor, alleen die chaos aan gedachten is gewoon niet fijn. Ik wil hem zien en dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken en dan bedenk ik me nu al dat het vast dood zal bloeden, etc etc. Heel raar.

Weet je hoe het komt dat ik erboven kan staan...

Dat lukt vooral als ik weet/voel dat hij me toch wel erg leuk vindt.

Dan voel ik me sterk.

Dus je legt je eigenlijk een beetje neer bij die onzekerheid en chaos Kym?
Dat is ook een sterk gevoel Frizz. Ben blij voor je

Ik zal me er wel bij neer moeten leggen. En maar zien hoe in dit geval SJ er mee omgaat. Tot nu toe alleen maar fijn.

Oja, wat vinden jullie er trouwens van dat hij nog van die intieme foto's op zijn Facebook heeft staan van een exvriendinnetje met hem?
Nou om er nou blij om te zijn...

Eigenlijk is het wel raar van hem, om zo simpel te denken vind ik.

Alsof de wereld alleen om hem draait.

Ben het niet met je eens dat je je moet neerleggen bij onzekerheid, daar is een oorzaak voor die dieper in jouzelf zit.

Béétje onzekerheid is natuurlijk normaal hoor, maar als je er zo'n last van hebt...

Hoe intiem zijn die foto's?

Oh Kym ik probeer later even je mail te beantwoorden hoor, moet nu ff opschieten!
Nou ja, nu vind je het weer raar van hem? Ik volg je soms niet zo goed geloof ik. (want het was toch wel gelijkwaardig in jouw ogen?)

Maar ja...

Die onzekerheid hoort erbij. Hoort ook bij verliefd zijn. En dat is zo'n heftige emotie, dat los ik niet op. Dit heeft nu eenmaal deze uitwerking op me, ofzo. En 'zo'n last', natuurlijk niet altijd fijn, but it doesn't kill me

Hoe intiem? Naja, duidelijk dat ze een setje waren. We hebben er zelfs al over gesproken, hij wilde haar wel van zijn account verwijderen als ik dat wilde. Maar dat vond ik een beetje ver gaan. (red: zij was ook expat en is ruim een maand geleden vertrokken. Ik voel me een soort van 'vervanging' en daar komt die onzekerheid wellicht ook? ik bedoel..want hoe oprecht is ie?)
Hahaha ik bedoel:

Ik ben en blijf verantwoordelijk voor mijzelf en mijn keuzes, maar het feit dat hij dus niet eens heeft bedácht dat ik mogelijk NIET op hem ga wachten, vind ik nogal kortzichtig.

Staan die foto's op zijn FB?

Of op de hare?

Die onzekerheid kan ik me voorstellen, en daar ga je dus voorlopig niet achterkomen.

Heeft hij iets over zijn gevoelens losgelaten?
Hallo!

Watten in mijn hoofd vandaag. Had ik geschreven dat het feest vreemd was? Nou was niet echt vreemd hoor, ik merk gewoon dat ik zelf moeite heb met hoe ik me opstel richting leuke collega. Weet niet meer of we voor hem een afkorting hadden. Ik heb m niet opgezocht, hij mij ook niet... maar ik kan het gewoon niet nalaten om m toch een beetje in de gaten te houden. En ik wil het niet, hij wil me niet leren kennen, dus ik moet het laten gaan. Ik voel me gewoon een beetje stom dat hij toch nog in mijn hoofd zit. Zo goed ken ik m niet eens. Ik herhaal nu in mijn hoofd maar heel hard een aantal dingen van hem die ik irritant vind!!!

Ik heb verder een leuke avond gehad, erg veel gelachen met een aantal collega's. Lekker gedanst, voor het eerst in maanden. Mijn voetje is vandaag niet blij, maar was t wel waard!
Kym, ik snap die onzekerheid heel goed. Ik zou proberen om niet te ver vooruit te kijken en vooral te genieten van het moment! Ik zou me niet te druk maken over die foto's denk ik, tja en of hij het oprecht meent, dat is een lastige he! Daar kom je toch denk ik maar op 1 manier achter.

Hmmm Sneeze heeft vandaag een ik-mis-Afrika-gevoel.
Hah, Frizz, toch begrijp ik het nog steeds niet compleet en vraag ik me soms af of jij niet in zo'n zelfde achtbaan zit. (excuse me, if not)

Maare, die foto's. Op zijn FB. Kan de hare niet zien (helaas).

Over zijn gevoelens voor mij of voor haar?

Hij zegt dat het klaar is met haar. Dat ie mij anders vindt (daar komen de cliche's weer..) dat oppervlakkigheid niets is, maar het gaat om het elkaar begrijpen. Dat het anders is met mij.

Zucht. Tja, ik kan twee dingen doen. Of nee drie: 1. me realiseren dat het mooie praatjes zijn en ermee kappen 2. achterdochtig blijven en ermee doorgaan 3. hem op zijn woord geloven en hem vertrouwen.
Sam, Sum en Boempje alles goed met jullie???
@Kym of optie 4 loslaten het zoeken naar een bevestiging en gewoon wachten tot je vanzelf meer duidelijkheid krijgt.
Hey lieve Sneeze, voel je je een klein beetje ok vandaag? Je hebt best een leuke avond gehad he, maar lastig met die lastige collega ja. Snap goed dat je je blik toch enigzins op hem gericht houdt op zo'n feestje en je nieuwsgierig bent. En tegelijktijd ontevreden, omdat hij je gevoel niet bevestigt. Jammer. En moeilijk ook wel soms.

Hoe komt het dat je Afrika mist?
Klaar met haar = intieme foto's weghalen.

In mijn optiek tenminste...

Optie 5: Genieten van het moment en ervoor gaan zolang het duurt.
quote:Pompiedoe schreef op 11 september 2009 @ 13:21:

@Kym of optie 4 loslaten het zoeken naar een bevestiging en gewoon wachten tot je vanzelf meer duidelijkheid krijgt.

Hi Pom hoe gaat het?

Ja, optie 4 is ook een idee he?
quote:frizzy schreef op 11 september 2009 @ 13:25:

Klaar met haar = intieme foto's weghalen.

In mijn optiek tenminste...

Optie 5: Genieten van het moment en ervoor gaan zolang het duurt.

Vind ik ook, hup, die foto's weg!

Maar om het bespreekbaar te maken vind ik ook weer zo meisjesachtig claimend.
Met Pom gaat het goed. Ga zo naar mijn ouders en eerst nog even een jurkje kopen. Nagels zijn tiptop, ik heb echt een superluchtje gekocht en zit nu al dagen aan mijzelf te snuffelen.

Misschien moeilijk te begrijpen, maar ik heb 12 jaar lang 1 luchtje gehad. Die deed ik overdag en 's avonds op, de geur onderstreepte echt mijn persoonlijkheid en niet te vergeten mannen en vrouwen die altijd razend enthousiast waren als zij mij roken . Nu is mijn luchtje uit de handel , dus moest ik op zoek naar een ander luchtje. Vanaf december vorig jaar ben ik aan het zoeken geblazen en het was telkens net niet. Tot nu. Ik heb nu zo'n waanzinnig lekkere geur als lijflucht, maar het stomme is dat ik nu ook een beetje het gevoel heb dat ik van persoonlijkheid ben gewisseld .
Ik heb even een dipje...

Zojuist op de pijler kinderen een deel van een topic gelezen over kinderen die terug moeten naar Nepal. Een stel heeft de kinderen opgevangen, sowieso 1 van de kids heeft medische zorg nodig en nu moeten ze terug, waar ze die zorg niet kunnen krijgen. Grijpt me aan.

Toen ik in Zuid-Afrika was heb ik een bijzondere band opgebouwd met een klein meisje daar. Erg ziek was ze, TB en hiv positief. Het is nu al een paar jaar geleden, maar ik hoor haar lach nog... Ik mis haar en ik weet dat de kans erg groot is dat ze niet meer leeft.
@Sneeze, ja dat topic las ik gister. Heel sneu, maar ook wel weer mooi dat het kleine beetje tijd dat ze hebben het zo goed aan dat meisje hebben besteed. Dikke knuf voor jou
Dag liefjes,

heyyyy...Anouske in da house...gezellig!

Verder ben ik niet al te gezellig.

Hoop te verstouwen gehad de afgelopen dagen en daar loop ik nu een beetje op te herkauwen.

Nee das niet waar, ik loop er eigenlijk gewoon op vast.

Ga zo maar eens een verfje kopen voor op de muur en eens op zoek naar gordijnen, kijken of mijn huis opleuken mijn gedachtes een beetje op orde kunnen krijgen.

Pom, wat goed dat je NEE hebt gezegd tegen MI

Grappig om dan zo ineens een helder moment te krijgen toch?

Kym, probeer van het moment te genieten meis, laat de gedaches aan kinderen nog maar even weg

En ja ik ga duimen dat je hem nog ziet komend weekend.

Verder vergeet ik natuurlijk weer te reageren op de rest, maar ik beloof, kom ik op terug.

Ben er weer vandoor.

Dikke zoen voor allemaal....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou Kym, ik zou eerder iets bespreekbaar maken over jullie tweetjes vs hem en zijn vorige relatie.

En dan zeggen dat je soms het gevoel hebt dat het nog niet voorbij is, en de foto's als voorbeeld aanhalen.

Sneeze joh iedereeeen zou dat hebben op een feestje waar 'hij' ook is.

Gaat vanzelf wel weg joh mettertijd.

Kan me voostellen dat je af en toe van die heimwee-momenten heb, die heb ik ook!

Hahahhaa Pom maar ruik jij een geurtje dan nog als je het al langere tijd gebruikt?

De hele reden dat ik van geurtje wissel is zodat ik zelf af en toe nog een vleugje meepik!

Hee Summetje, ik miste je al ja.

Waar loop je op vast dan?

Is er soms iets gebeurd, of zijn het dingetjes die er nog lagen en niet helemaal 'af' waren?

Komt wel goed meissie!
Summ, waarin loop je precies vast meis? Kunnen we wat voor je betekenen?

Frizz, ik zie het wel, ik vind het ook weer zo wat om zoiets nu al te bespreken als je elkaar net kent.

Hij stuurde wel een lief smsje weer trouwens, als reactie op mijn opmerking dat we elkaar eigenlijk pas net kende en dat dat best bizar is.

"Babe, not always the time make you close to somebody...Maybe just the feelings..."

(schattig Engels ook he:))

Ik krijg binnen een paar uur het uitsluitsel of ik hem kan zien morgen of niet. Zenuwen!!
quote:Summerdance schreef op 11 september 2009 @ 14:11:

Dag liefjes,

heyyyy...Anouske in da house...gezellig!

Verder ben ik niet al te gezellig.

Hoop te verstouwen gehad de afgelopen dagen en daar loop ik nu een beetje op te herkauwen.

Nee das niet waar, ik loop er eigenlijk gewoon op vast.

Heee Summertje, watskeburt?

Verven werkt wel echt heel relativerend Heb een tijdje terug m'n eettafel rood (!) geschilderd. Heerlijk om te doen. Sterkte sum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven