verliefd op een (bezette) collega

11-09-2009 17:09 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, de titel zegt het al.. ik moet gewoon even mijn ei kwijt.. ik zal de context even uitleggen.

Ik werk nu ongeveer een jaar met hem samen. Sinds het begin hebben we al een enorme klik, kunnen goed lachen en hebben al vrij snel nadat hij er kwam werken voor het eerst gezoend. We werken beiden alleen in het weekend (bijbaantje) en na die eerste zoenpartij gingen we eigenlijk gewoon normaal met elkaar om.. niemand wist het ..en dat maakte het ook best spannend. Maar het bleef niet bij die ene keer.. als we samen moesten werken dan wist ik waar het op uit zou draaien..maar zoals ik al zei werd er nooit echt over gepraat.

Tot hij deze lente ineens een vriendin kreeg. In eerste instantie dacht ik ; jammer.. maar er zal verder niks veranderen. Ik blijf van hem af en we gaan gewoon verder als vrienden.. maar ik merkte toch dat ik het niet leuk vond als hij het over zijn vriendin had (dat deed hij trouwens nooit direct tegenover mij, maar als ik hem bijvoorbeeld met vrienden over haar hoorde praten). Toen merkte ik dus eigenlijk pas dat hem eigenlijk wel meer dan leuk had gevonden. Tja.. je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt.

De weken daarop moesten we toevallig niet zo veel meer met elkaar samen werken en zag ik hem dus ook minder..Ik dacht dat mijn gevoelens daardoor waren gesleten tot dat we een paar weken geleden weer voor het eerst moesten samenwerken. De spanning die er tussen ons is was gelijk terug.. en ik merkte zowel aan hem als aan mezelf dat we niet zo goed wisten wat we daarmee aan moesten. Maar gelukkig waren we op dat moment niet met zn tweeen aan het werk dus hadden we nog een bepaalde rem.

Tot afgelopen week. Ik was even met hem alleen en voor we er beide erg in hadden stonden we te zoenen.. en hoe. Elk deel van mijn lijf verlangde naar hem, en hij gaf mij het gevoel dat dat bij hem ook zo was. Even later werden we betrapt, en eindigde het een beetje abrubt. We hebben wer niet meer over kunnen praten die avond en de volgende ochtend stuurde ik hem een smsje dat ik een beetje in de war was na alles wat er gebeurd was. Hij stuurde terug dat hij dat ook was.. maar dat hij super veel van zijn vriendin hield. Dat hij bang was dat die spanning tussen ons er atlijd wel zou blijven, maar dat ie nu wilde kijken hoe hij verder kon met zijn vriendin.

Wat moet ik nu, ik voel me lullig voor zijn vriendin, maar we kunnen onze gevoelens toch niet blijven ontlopen?
Ik vind het feit dat ie zoveel van zn vriendin houdt een beetje raar... hij heeft haar leren kennen in jullie zoenperiode?

Ik zou wel respecteren dat ie zn vriendin niet wil bedonderen, zegt ook wat over zn karakter he. Ik denk dat je afstand moet nemen en misschien 1 keer duidelijk praten met hem en vragen wat zijn verwachtingen nou verder zijn.
Lastig hoor! Misschien moet je het even zo laten en gewoon afwachten tot het uitgaat met deze vriendin; als hij verliefd op jou is komt hij daar vanzelf achter en zal hij een punt achter deze relatie zetten. Ik zou er niet te veel druk achter zetten. Heel veel succes!
Een bezette collega: zegt genoeg. Vanaf blijven.
Jammer voor je.
quote:Journalistje1 schreef op 11 september 2009 @ 17:09:

Tot afgelopen week. Ik was even met hem alleen en voor we er beide erg in hadden stonden we te zoenen.. en hoe. Elk deel van mijn lijf verlangde naar hem, en hij gaf mij het gevoel dat dat bij hem ook zo was. Even later werden we betrapt, en eindigde het een beetje abrubt. We hebben wer niet meer over kunnen praten die avond en de volgende ochtend stuurde ik hem een smsje dat ik een beetje in de war was na alles wat er gebeurd was. Hij stuurde terug dat hij dat ook was.. maar dat hij super veel van zijn vriendin hield. Dat hij bang was dat die spanning tussen ons er atlijd wel zou blijven, maar dat ie nu wilde kijken hoe hij verder kon met zijn vriendin.Wat moet ik nu, ik voel me lullig voor zijn vriendin, maar we kunnen onze gevoelens toch niet blijven ontlopen?Het ziet er naar uit dat jullie niet dezelfde gevoelens hebben. Jij bent verliefd op hem en hebt daar allerlei verwachtingen bij terwijl hij gelukkig is met zijn huidige relatie en niet van plan is deze te beëindigen. Verliefdheden gaan overigens vanzelf weer over.
Dus jullie waren al aan het zoenen en desondanks wer hij verliefd op een ander en begon daar en relatie mee?

Jij hoeft je niet schuldig bte voelen over het feit dat hij niet zo netjes met zijn vriendin omgaat, maar je zou wel je conclusies kunnen trekken uit het feit dat hij verliefd wordt op een aner en haar wel relatiemateriaal vindt en jou dus duidelijk NIET.

Hoe hij met zijn vriendin vrdergat is aan hem, duidelijk is wel dat hij het spannende tussen jullie geen enkel moment heeft gezien als begin van iets serieus en dat nu nog niet doet. Meer dan stiekem zoenen gaat er tussen jullie waarschijnlijk nooit zijn, want hij houdt van zijn vriendin en niet van jou anders was jij nu wel zijn vriendin geweest. Dus hoe lang ga jij je nog laten gebruiken?
Sluit me aan bij returnoffkreng

Jij bent spannend,OP haar is hij verliefd van haar houdt hij,met haar wil hij iets opbouwen.

Hard maar waar,pas maar op anders ben je straks een sc.
Die gevoelens van hem voor jou lijken om enkel lust te draaien.

En da's niet genoeg voor een hele relatie.
Hoeveel houdt hij van zijn vriendin dat hij met een collega gaat zoenen? Ben benieuwd of hij het aan zijn vriendin gaat vertellen.
Snap zowel de boze als de lieve reacties. Ben er zelf ook niet bepaald trots op ofzo (geeft ook wel aan waarom ik hier mijn ei kwijt wil)

Jullie hebben helemaal gelijk, hij is het niet waard. Dat had ik even nodig:)
Wat is trouwens een sc?
quote:Journalistje1 schreef op 11 september 2009 @ 17:48:

Snap zowel de boze als de lieve reacties. Ben er zelf ook niet bepaald trots op ofzo (geeft ook wel aan waarom ik hier mijn ei kwijt wil)

Jullie hebben helemaal gelijk, hij is het niet waard. Dat had ik even nodig:)Ik heb geen boze reacties gelezen. Wél reacties van forummers die het niet met je eens zijn.
Wuiles, ik doelde op Schravelvot en zusenzo.

Maar dat geeft niet, ze hebben gelijk;)
Hallo Journalistje

Ik herken me heel erg in je verhaal. Ik ben ook verliefd op een bezette collega. Tussen ons hangt er ook een gigantische spanning en ik weet dat hij mij ook meer dan alleen aardig vindt. Ik heb alleen niet met hem gezoend, maar weet dat ik dat ook nog wel voor elkaar zou krijgen. (maar dat doe ik dus echt niet) Het is lastig want je ziet hem bijna iedere dag en je hoort inderdaad dingen die je helemaal niet wil horen. Kan je helaas geen advies geven aangezien ik zelf nog worstel met hetzelfde probleem. Wil je alleen even laten weten dat ik je gevoelens helemaal begrijp.
Als hij nu al met jou staat te zoenen terwijl hij nog niet zo heel lang een relatie heeft (sinds de lente) dan zou ik mijn vraagtekens plaatsen bij zijn intenties naar zowel jou als zijn vriendin. Kan zo iemand niet echt serieus nemen eerlijk gezegd.
Ja, je bent gewoon geen relatie materiaal, en die andere vrouw dus wel.

Waarschijnlijk heeft hij bepaalde richtlijnen, waar een toekomstige vrouw aan moet voldoen.
quote:Journalistje1 schreef op 11 september 2009 @ 17:54:

Wuiles, ik doelde op Schravelvot en zusenzo.

Maar dat geeft niet, ze hebben gelijk;)Ik ben niet boos. Ik zeg alleen dat je er vanaf moet blijven. Zoek een vent die vrij is.
Hij maakt misbruik van jou, en jij laat het toe.

Het zou hem meer sieren als hij zijn lul in zijn broek hield.
o, wat een leuke man, die eet van alle walletjes die hij tegenkomt. En de walletjes maar denken dat het echte liefde is
quote:meds schreef op 11 september 2009 @ 18:01:

o, wat een leuke man, die eet van alle walletjes die hij tegenkomt. En de walletjes maar denken dat het echte liefde isEn wie werken er op de wallen? Inkoppertje, kon het niet laten
whaha .. en bedankt ;)!
Gelukkig kun je er om lachen, dat siert je dan weer
Was mijn posting een boze dan??

Het is gewoon jammer voor je dat hij al bezet is, niets meer hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven