extreme haaruitval door de bevalling?
dinsdag 8 september 2009 om 21:30
Hallo allemaal,
Deze vraag zal wellicht al wel gesteld zijn, maar ik stel hem dan
maar nog eens.
Ik heb echt vreselijk last van haaruitval.Het komt er echt met bossen uit als ik mn haren alleen maar vasthou al! Echt vreselijk, niet normaal. Ik heb dit nog nooit in mijn leven in zo'n extreme mate gehad. Ook tijdens mijn zwangerschap heb ik er amper last van gehad en had ik toch wel een prachtige bos glanzend haar. Nu is het net een klein bosje stro. Hoe kan dit toch?! Heeft het te maken met mijn hormoonhuishouding die weer terug naar het oude lijkt te gaan. Ik geef trouwens borstvoeding. Of heeft het met een vitaminetekort te maken?
Ik ben toch redelijk wanhopig, straks hou ik geen haar meer over
Wie heeft dit ook (gehad)? En wat heb je er tegen gedaan?
Rosanne
Deze vraag zal wellicht al wel gesteld zijn, maar ik stel hem dan
maar nog eens.
Ik heb echt vreselijk last van haaruitval.Het komt er echt met bossen uit als ik mn haren alleen maar vasthou al! Echt vreselijk, niet normaal. Ik heb dit nog nooit in mijn leven in zo'n extreme mate gehad. Ook tijdens mijn zwangerschap heb ik er amper last van gehad en had ik toch wel een prachtige bos glanzend haar. Nu is het net een klein bosje stro. Hoe kan dit toch?! Heeft het te maken met mijn hormoonhuishouding die weer terug naar het oude lijkt te gaan. Ik geef trouwens borstvoeding. Of heeft het met een vitaminetekort te maken?
Ik ben toch redelijk wanhopig, straks hou ik geen haar meer over
Wie heeft dit ook (gehad)? En wat heb je er tegen gedaan?
Rosanne
vrijdag 11 september 2009 om 21:22