Mode & Beauty alle pijlers

Jaaa laarzen!

03-09-2009 16:50 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar laarzen. Ik heb net de heeele stad af gestiefeld op zoek hét juiste paar.

Wat vinden jullie dé laarzen voor deze herfst en nog beter... Waar kan je ze halen / bestellen?

Komt u maar!
Oh haha achteraanzicht pffff, nog een keer dan......

Jeetje ik lijk wel blonT, nou ja you get the picture he
Ik heb hele mooie bij Esprit online besteld!
Ik wil ook laarzen!!!!

Die zijn trouwens wel mooi, hak alleen wat te hoog.
Maar hoe gaat da bij omoda met betalingen? Stel, ik koop een leuk stel laarzen, ik moet het bedrag vooraf betalen en als het niet goed is dan wordt het bedrag ...wanneer ?? teruggestort op mijn rekening?

Weten jullie misschien een andere site waar je laarzen op rekening kunt bestellen (én meerdere) zoals esprit en wehkamp wat op rekening kan? Als het niet goed is, stuur je de rest terug en houd je de laarzen die je wilt hebben. Bedrag maak je direct over en that's that?

IEmand?
Oh en ik heb vreselijk leuke laarzen bij Sacha gezien... maar daar heb ik vorig jaar een paar gekocht waarbij de zool losliet en de verkoopster zooo moeilijk deed... Heb mezelf eigenlijk verboden daar nog ooit te kopen... :(

Het zijn cognac kleur knie hoge laarzen met een spekzooltje en gevoerd met nep schapenvacht. Über cute.. maar ik durf er niet weer 109 euro aan te verspillen... Zucht...
Ik heb zojuist deze gekocht, in ´olive´, groen dus. Superblij mee!
Die zijn leuk ja aventura.

Ben ook een vreselijke laarzen freak. Dat is misschien nog het enige wat leuk is aan de herfst en winter.

Ik ga even bij omoda kijken.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Aventura, ik vind ze ook mooi, maar loopt dat nou een beetje? En waar heb je ze gekocht?
quote:Virginia_38 schreef op 04 september 2009 @ 11:48:

Jaaaaaaaaaaa, hier ook een enorme laarzenfan!

Heb laatst deze gekocht, maar dan in Hongkong dus stukken goedkoper dan op deze website.(net-a-porter.com)

En heb mijn zinnen nog gezet op cognacbruine enkellaarsjes met een stilettohak maar helaas nog niet gevonden, dus misschien heeft iemand nog een tip....En dan zijn ze nog steeds origineel en van mooie kwaliteit en zo? Ik ben wel benieuwd waar je ze vandaan hebt dan.
ja aventura waar o waar heb je ze gekocht. Vind ze leuk, twijfel alleen over de spekzoolsleehak. Lijkt zo oubollig. Maar vind em eigenlijk toch leuk genoeg om daar niet te veel op te letten. Olivegreen lijkt me supermooi. foto foto graag!!!!
ik wil blauwe zulke bijvoorbeeld

http://www.omoda.nl/shop/details/blauwe ... d029/10614
nog een poging MET foto:

quote:nance7 schreef op 13 september 2009 @ 18:15:

nog een poging MET foto:

[afbeelding]helaas weerrrrrrrr zonder foto snik snik snap er niks van tis me echt wel es gelukt met foto...........
quote:Susanne1983 schreef op 03 september 2009 @ 16:50:

Ik ben op zoek naar laarzen. Ik heb net de heeele stad af gestiefeld op zoek hét juiste paar.

Wat vinden jullie dé laarzen voor deze herfst en nog beter... Waar kan je ze halen / bestellen?

Komt u maar!Waar niet, zou ik zeggen. Of schoenwinkels, ook een goede tip!
En waarom precies reageer je op een topic uit 2009?
Er zat nog een spammerd tussen net die het topic omhoog had gehaald
quote:Star schreef op 15 september 2012 @ 14:53:

Er zat nog een spammerd tussen net die het topic omhoog had gehaald

Inderdaad, en die is nu weg.

En een topic uit 2009, zie het nu pas.....

Waar gaat het over!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven