Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Zoeb, taaie schoonmoeder heb je. Wel heftig zo.

MissM kan je James niet ff naar die buurman laten gaan?

1609 wat Mamz zegt over lotgenoten is heel wijs.

De neven hadden netjes gevraagd of ik het erg vond. Het was hun eerbetoon aan hun moeder, zeg dan maar eens nee.

En tijdens het liedje viel het wel mee, m'n zwager geknuffeld die meteen over iets anders begon. Lekkere prater is het ook he

Maar daarna, toen kreeg ik het zo te kwaad. Nu weer hoor, het zit me zo hoog dat verdriet. Wat zou ze trots zijn geweest op haar zoon! En wat mis ik haar.

We hebben zwager nog proberen te koppelen aan een andere vrouw, ik gun het hem zo dat hij weer gelukkig wordt, hij is er ook wel aan toe zei hij.

Zo dubbel, we stonden allebei te lachen over andere vrouwen en tegelijk is er dat levensgrote gemis.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Veel plezier met je liefje vanavond Gelfling!

MissM,ik zou ook vriend erop af sturen.In jouw geval dus James!

Fuss...wat klinken die kippetjes lief!

Gold,ik verf mijn wenkbrauwen niet meer,toen mijn haar nog donker was wel maar voor nu vind ik epileren wel voldoende.Anders "steken"ze zo uit!Als ik dan mijn haar verfde deed ik gewoon wat van die verf in mijn wenkbrauwen,nooit ergens last van gehad.
Kippenvel Pips!!
Gezellie Liev!

Gaan we meeten? Ik ben ook op deze hyve niet zo actief Liev dat zie je maar weer.

GL meid geniet ervan!

Zoeb doe je dat zelf, je wenkbrauw? Hoe? Ik vind dat zo lastig met die strips.

Als ik ene foto zou hebben en ik zou snappen hoe het moest plaatsen dan had ik wel gedaan. Maar geen digitale camera hier, dus ook gee foto, sorry
Gold je hebt speciale wenkbrauwenverf hoor. Kun je in iedere parfumerie kopen en je doet er heel lang mee.

Alleen had ik nog oude verf staan en die heb ik gemengd met iets van de nieuwe. En dat bleek anders te zijn. Ik vond al dat ie niks deed, maar nu is het wel een beetje (erg) rood rond mijn wenkbrauwen.

Daarna heb ik nog wel de goede gebruikt. Vandaar ook dat het wat gevoelig was. En beetje veel gevoelig. Maar het begint al minder te worden. alleen als ik erover wrijf voel ik het nog. Lijkt lichtelijk verbrand. Gelukkig dat het al minder is. Zag erg raar uit.

Liev van mij mag je ook op de BH.

1609 wat vervelend van je vriendindat z ehet nog steeds niet inziet. De knop moet inderdaad om.

Sterkte.

Ga een broodje gezond maken. Manlief komt net binnen.
quote:Zoebie schreef op 12 september 2009 @ 18:18:

Liev van mij mag je ook op de BH.

Dan wacht ik op de uitnodiging.

Coebergh, ik woon niet in de B van Fussie, maar niet ver er vandaan.
Ow meeten, dat wordt leuheuk!

Nope Zoeb, klinkt me toch te eng zo op eigen houtje aan mijn wenkbrauwen rotzooien.

Over een paar weken laat ik ze wel met permanente make-up tatoeëren...

Wat erg voor je vriendin 1609. Goed van je hoor, dat je haar zo kan steunen.

Pips, geen enkele foto? Goeie smoes..

Heftig hoor, je zwager willen koppelen. Begrijpelijk ook...
Navond!

Boodschappen doen

IJsprijs ophalen

Spelletje of zo

Jantje Beton loten laten lossen > lukte niet, dat moet je op dag 1 doen.

Was opvouwen

Was wassen, sjoebloem, ophangen

Verder verzin ik het nog wel Goede wok gekocht, paar oorbelletjes, een andere ring (liep al die jaren nog met een simpel zilveren bandje van ex)..

De kinderen vermaken zich geweldig op het stukje stenen dat ik van de sloop gered heb, en mooi gelegd vanochtend. Het is een boot.

Woensdagavond gaan de andere stenen over en een karretje zou zeker handig zijn, Coebergh. Ik moet nu kruien, ik schat 500 meter.
Itskie, heb je wel een fijn gevoel aan de slopende vakantie overgehouden?

Pips, jullie zijn heel lief samen.

Fuss, jammer van de kippetjes. Zij zelf zullen het wel heul leuk hebben bij de geitjes, vast op een flink lapje grond.

Gelfling, zijn jullie al tien jaar samen. Gek, ik heb het gevoel dat je hartstikke jong bent.
Meisjes, ik heb Allis gemaild...Ik ben zo vrij brutaal geweest ook een beetje uit jullie naam laten weten dat we hopen dat alles goed met haar is, dat we haar missen en dat we het leuk zouden vinden dat ze weer eens langs zou komen...

Ha Mamz leuk die kinderen van jou, wat een stapel oude stenen al niet kunnen he?
het was heerlijk eigenlijk mamz, we hebben gewandeld en zelfs in zee gezwommen. En ze waren zo vreselijk gelukkig. Maar dat 24 uur zorgen is toch wel vermoeiend. Heb weer meer respect voor alle moeders
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ook respect voor mensen in de zorg zoals jij Itsme!
Nou!

Die van mij slapen 's avonds. Dat is bij die van jou nog niet zo zeker, Itskie..
Ik heb geloof ik erg lang over mijn vorige post gedaan en niet meer bijgelezen daarna.

Pips Heftig hoor zo'n bruiloft. staat mij straks ook nog te wachten. Vorige week op het feest van mijn broer waren ook de jongens van mijn zus. En die vliegen me altijd om mijn nek en roepen dan dat ik de liefste tante ben. Slik. En ik doe naar mijn gevoel veel te weinig voor ze. Woon te ver weg. Kan alleen af en toe eens bellen en vragen hoe het gaat.

Over mijn wenkbrauwen. Ik koop gewoon van die lange waxstrips van Veet en die knip ik in een boogje. Dan zet je ze boven je wenkbrauwen zoals jij wilt dat je wenkbrauwen worden. Je kunt ze gemakkelijk weer loshalen om ze goed te zetten. Tsja en dan met een flinke ruk richting neus eraf trekken. Auw. Maar dan is het ook meteen over. Ik gebruik twee strips per wenkbrauw boven en twee onder dus 8 in totaal. Na elke strip maak ik de huid schoon met een gezichtslotiondoekje tot het niet meer plakt. Dan kun je er weer een week of vier/vijf tegen. De haartjes blijven zo ook langer weg dan epileren.

Gelf wat klinkt het lief dat je steeds zo in spanning zit als vriend thuis komt. Leuk hoor. Nog steeds verliefd zo te horen.

Manlief en ik hebben een goed gesprek gehad vanmiddag. Eindelijk weer eens een keer. Het gaat nu beter. Hij zegt zelf dat hij fout bezig was en is blij dat ik hem even de waarheid heb verteld. Ik heb ook wat lekkers gehaald voor vanavond. Toastjes met zalm en wat andere salades. Ga het gezellig maken. Ik heb alle schemerlampen al aan en als manlief straks terug komt trek ik een fles wijn open.

Its inderdaad diep en veel respect voor mensen in de zorg. Heb het weer eens kunnen meemaken toen manlief in het ziekenhuis lag. Wat hebben die meiden het gigantisch druk. Veel te weinig personeel. En jou "kindjes" zijn natuurlijk heel wat anders dan eigen kindjes. Nog een tikkeltje moeilijker zelfs maar ook heel dankbaar lijkt me.

Gold fijn dat je Allis hebt gemaild. Denk vaak aan haar en hoe het nu met haar gaat. Hoop dat ze iets laat horen hier. Maar kan aan de andere kant ook wel begrijpen dat het moeilijk is.

Fus de kippetjes komen goed terecht.

Jezus alweer zo'n lange post. Brr.
Goldie, goed van je dat je Allis hebt gemaild. Ik begrijp dat ze misschien afstand wil nemen, maar het doet haar misschien ook goed om te weten dat we aan haar denken.

Goed idee om James met de buurman te laten praten. Ik krijg steeds visioenen hoe de baby komt en ik naar het ziekenhuis moet, maar dat niet kan omdat we niet aan de auto kunnen, en daar wordt ik zo link van dat ik ook niet meer rustig communiceer.

James neemt het op voor zijn tante, maar ik heb gezegd dat als ze morgen meer van dit soort opmerkingen gaat maken (we gaan daar morgen op bezoek) ik op stap. Ik vind het allemaal al spannend genoeg en ben regelmatig best onzeker en heb geen zin in negatieve energie.

Het stel dat nu problemen heeft wordt het eerste stel in mijn omgeving dat uit elkaar gaat. Ik vind het vooral erg omdat hier gebeurd waar iedere vrouw (zeker van een militair, die wordt het wel heel makkelijk gemaakt om vreemd te gaan zonder dat het thuisfront iets in de gaten heeft) stiekem toch een beetje bang voor is. En ik had het van hun/hem echt niet verwacht...
Zoeb, ik heb hier gala spul in diverse maten liggen, dus als ik je van dienst kan zijn laat het maar even weten!
Oh mIss M ik zal het in gedachten houden.

Het gaat nu erg snel met schoonmama. We denken deze nacht.

Ze ziet haar tweelingbroer die gestorven is toen hij achttien was. Ik ga naar H zegt ze steeds. Daar heeft ze het nog nooit over gehad. En toen manlief "Tot morgen" tegen haar zei, dacht ze van niet. Erg heftig allemaal. Ze wordt gehaald.

Wordt weer een zware nacht.
Oei, sterkte Zoeb!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Fijn dat ze zich tot nu toe veilig voelt onderweg te zijn
Nog nieuws Zoeb?

Mooi dat bezemen hier. Ik mag dat wel, dat delen!

Even ontbijten en dan naar mijn werk.

Vanmiddag wordt wel leuk, de wijk is vol met kunst vanmiddag en ook wij hebben kunst in de voortuin en in het raam. Er hebben al veel mensen gezegd dan meteen even naar het huis te komen kijken

Maar dan nu eerst hup naar mijn werk!

Doei meiden!

en voor ieder!
Nee geen nieuws. Niet te geloven gewoonweg. Ze houdt echt vast aan het leven. Manlief kwam weer helemaal ondersteboven thuis gisteravond. Zijn broer was net even alleen en mam haalde erg oppervlakkig adem dus die twee grote mannen in paniek hun zus gebeld die in dezelfde straat woont. En ook die was helemaal van de kaart. Zij belde gisteravond laat nog om te zeggen dat ze tegen mam gezegd heeft dat het goed was, dat ze mocht gaan en ook over de begrafenisondernemer. Wat we vonden van mam thuis laten tot aan de begrafenis en of ik het gedicht voor de overlijdensadvertentie wilde maken. Het kwam toen opeens wel erg dichtbij. Er kwam actie om het zo maar te noemen. Ik heb heel licht geslapen, werd steeds wakker van de kerkklok die om het half uur sloeg (kerk staat in onze straat) en hier luiden ze de doodsklokken nog als er iemand overlijdt. Gedichten buitelden door mijn gedachten en ik ging terug naar het leven wat schoonmama heeft geleefd, wachtend op een telefoontje wat niet kwam. Nog steeds niet.
Zoeb, het sloopt je dit soort dagen
Wat een taai mensje, en wat slopend voor jullie. Ik denk wel dat het goed is dat jullie zo tijd genoeg hebben om afscheid te nemen, en wat belangrijker is: dat jullie er vrede mee hebben, dat het zo goed is
Sterkte Zoeb!
Sterkte vandaag Zoeb!

Vanochtend eerst poep geruimd,ukkie kan zichzelf uitkleden en had een hele mooie tekening met vingerverf gemaakt...bahbah!

Nu eerst koffie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven