Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Rain: wat goed dat je naar de ha bent geweest en dat je meteen doorgestuurd bent. Komende week meteen de eerste stap al, spannend voor jullie!

Becky: Leuk dat je het vandaag aan je familie gaat vertellen, ben erg benieuwd hoe ze reageerden!!

Leo: ZET EM OP!!! Dit weekend komt jullie baby vast en zeker!!

Husky: zo, dat was een lange dag shoppen zeg! Kijk er nu al naar uit dat ik dat ook weer kan straks, haha!

Marriss: hoe was jou dagje shoppen?? Wat leuks gevonden??

Fanatic: hier heeft de mevrouw van de kraamzorg het kamertje ook niet gezien, ze vroeg er verder niet om, het enige wat ze zei was, dat ze er vanuit ging dat dat allemaal wel goed kwam...

Maya: wat spannend zeg, wie weet wordt jullie baby wel gewoon in het nieuwe huis geboren!

In elk geval fijn dat het einde in zicht komt, en dat jullie bijna over kunnen!
ik kwam deze ook nog tegen voor mezelf.
En nog even een laatste berichtje voordat ik weer afsluit, man heeft de geboortekaartjes ook bekeken die ik aangevraagd had en we vinden beide dezelfde het mooiste! Dus die keuze hebben we ook al gemaakt!
Hey meiden,

hier even een teken van mij, ik lees op de achtergrond nog wel mee hoor! We zijn nu druk bezig met de voorbereidingen voor ons nieuwe huis, dinsdag de sleutel!

De komende tijd staat bij ons in het teken van klussen en verhuizen dus de kinderwens maar even naar de achtergrond (al zullen we er niet minder aan werken, haha).

En ik ben ongesteld geworden, dus Momo: schuif mij maar weer naar beneden, bij Erine in de buurt!.

Groetjes en nog een goed weekend!
He, balen Mulan! Maar mss dat het deze maand dan wel gaat lukken met alle afleiding van nieuw huis enzo! Krijgen we als het klaar is nog nieuwe foto's op de hyves te zien?
Zo, weer thuis na een redelijk geslaagde shopsessie. Hele leuke jurkjes, een broek, schoenen en een leuke wollen poncho gescoord. Bij steps de Seine Tunic gekocht,klik maar eens hier dan op dresses, 2x pijltje naar links, en dan is het tweede jurkje op de pagina.

Muul, balen! Maar verhuizen is ook altijd leuk, dus afleiding genoeg. Zet je het resultaat ff op hyves?

Leo, ik stuur je wat bevallingszen op hoor, vanaf hier. Ook naar Ik, 40 weken alweer, pfffffff wat zal je dik zijn ZET M OP DAMES!!

Beck, leuk je echo's! Wat een mini nog he. Enne, ik ben ook voor elke week foto's! Kunnen we het groeiproces mooi volgen. Hoe voel je je? Nog steeds zo'n last van je rug?

Fan, ben erg benieuwd naar het kamertje, want je uitleg zegt me nog niet zoveel, hahaha. Moest stiekem een beetje grinnikken dat je zo serieus inging op het verhaal dat je door je vriend thuis wordt gehouden, ghehe. Begrijp het wel hoor!

Riz, nog een paar weken en dan met verlof. Zie je er tegenop of kijk je er juist naar uit? En jeetje hee, je bent alweer bijna een jaar moeder... wat zal het emotioneel zijn zeg! Zit er al een lijst om het schilderij? Ben erg benieuwd!

Erine, lees je nog mee? Dikke knuf voor jou. Hopelijk lukt het om alles een beetje van je af te zetten.

Rain, direct doorverwezen dus! Nou ja, beter dan dat ie zegt dat je eerst nog maar een paar maanden moet gaan tempen ofzo. Maar wel raar zeker, nu voelt het zo 'echt'.... tenminste dat heb ik wel. Met de HA besproken dat het niet wil, is toch wel een stap

@iedereen:
quote:DJ Momo schreef op 12 september 2009 @ 16:59:

is dit wat, fan?

http://www.prenatal.nl/sh ... ngoedwieg&productid=37786

Neej, sorry.... ik hou niet van dat soort dingen vind ik te zoetsappig...

En GW, jouw gevonden dekentje vind ik ook niets... sorry.

Maar heb er vandaag 1 gezien bij de prenatal die ik wel leuk vond. Groen met witte sterren
en ik dacht juist. ik neem geen beertjes, girafjes en dergelijk, gewoon iets neutraals. hahaha.

maar je hebt dus iets gevonden, klinkt erg leuk, groen met sterren!

marriss, lekkere sjopsessie! vriendin van me vroeg wanneer wij weer gingen. sja... komende weekenden zitten vol! dank dat je me wees op de steps site, zag gelijk nieuwe robes... een die wellicht heel erg past bij mijn nieuwe shoes! juich!

Mul, leuk je weer even te zien. wordt druk zo, begin oktober.. wat fijn, volgende week de sleutel! moet je veel klussen?

GW, dat old dutch is ook niet mijn stijl, maar die kinderwagen dinges vond ik toch wel briljant. hahaha! wat ze al niet bedenken he? bij v&d zag ik op de woonafdeling ook wat rommeltjes in delfts blauw stijl. moest gelijk aan je denken.
Ja die met de sterren is deze

Sterretjes
leuk!

ooh, poll, dikke kus, en van harte met je verjaardag!
Ja die leek ons wel leuk.

Maar we zijn zowiezo niet echt makkelijk,nou ja... niet makkelijk.. in zoverre : We vinden heel veel moderne dingen gewoon niet leuk... het is onze smaak/stijl niet. En dat merken we tot aan het kiezen van aan een geboorte kaart toe... want ook dat is heel lastig voor ons omdat zoveel kaarten zo modern zijn...

En in de winkels hangen ook zoveel moderne dingetjes waar we he-le-maal niet van houden...
Tsja, das dan weer niet mijn ding, sterretjes... maar fijn dat je geslaagd bent Fan!

Poll, jarig?!? Heppie bursdeej toe joeee!! Dikke zoen!

(pssst...hoe issie??)
Tja mariss,, ik hou niet van neutrale dekentjes..

maar heb hem nog niet hoor, we hebben hem alleen zien liggen. Koop dat ding nog wel.Moet ook nog een leuk lakentje zoeken
Ik hou ook niet van neutraal hoor! Vind retro erg leuk, met felle kleuren. Maar vind het ouderwetse ook leuk. Met zo'n mooi ouderwets wiegje:

Vinnik ook heul schattig. Maar dan moet wel de hele kamer in stijl zijn natuurlijk.

Pfff...eerst maar eens zwanger worden voordat ik mag zwijmelen.
Hihihihi, das wel heel ouderwets. Dat vind ik dan weer te retro.

Meid, het komt allemaal goed !!! En trouwens zwijmelen voordat je zwanger bent mag best hoor !!

Oh ik heb net trouwens ein-de-lijk de knoop doorgehakt voor een geboortekaart.. we hebben er maar 12 boeken voor hoeven te bekijken (dat zegt al genoeg over hoe kieskeurig we zijn)
fanatic: moeilijk heh, die geboortekaartjes!! dat vond ik ook zo moeilijk, ik vond het allemaal net niets eigenlijk..

ohw en van die kraamzorg, ze hoeven niet naar het kamertje te kijken, je hoeft het ook niet alles al klaar te hebben. Dus geen stress!

poll: happy birthday to youuuuuuuuu!!!

becky: hoe reageerde je familie?

marriss: dus lekker geshopt? heerlijk is dat soms heh!

maya: hopelijk krijg je alles af voor je kleine komt! we hadden vannacht samen best een kopje thee kunnen drinken, ik was ook weer om half 4 wakker..

rain: fijn dat je zo snel doorgestuurd bent, spannend!

mulan: balen dat je weer ongesteld bent.. ben ook erg benieuwd naar jullie huis!

Leo en ik: kom op!! ik ga voor 2 baby's dit weekend!!

Hier alles hetzelfde als gister. Gister niet meer geslapen.. had zo'n zere rug. dus de hele dag onder de douche gestaan en uiteindelijk bij mijn vader in bad geweest, dat hielp wel een beetje.

vannacht weer niet geweldig geslapen, was om half 4 wakker.. maar uiteindelijk nog even van 9 tot 11 geslapen.

die innieminie zit 'snachts helemaal met de schouders tegen mijn ribben aan geduwd. dus ik heb het dan benauwd, ben erg misselijk en daar zal de rugpijn ook wel wegkomen. Maar hij kan natuurlijk niet zoveel kanten meer op.. Nou ja, nog een paar weekjes volhouden!

Fijne avond iedereen!
Duvel, nog even volhouden meid, je bent er bijna !!! Ik krijg trouwens ook steeds minder lucht. Komt door de baby... ik kan steeds moeilijker diep inademen.

Oh nog iets leuks trouwens, ik moest toch aan de ijzerpillen?? Nou die slik ik nu sinds donderdag... maar mijn stoelgang vindt het niet zo geweldig... gister niet geweest, en vandaag ook niet... begint nu een beetje pijn te doen met krampjes en zo...

Dus ik vind die pillen GEEN succes....
Mariss, leuk jurkje! Een kort moment dacht ik, leuk steps heeft natuurlijk een nieuwe wintercollectie, moet de volgende keer in NL ook maar weer eens er langs, maar toen realiseerde ik me dat ze natuurlijk geen zwangerschapsmode hebben. Was gewoon even helemaal vergeten dat ik straks een buik heb.

Fanatic, mooi dekentje heb je uiteindelijk uitgezocht. Mijn moeder heeft geloof ik voor de wieg ook een limegroene deken. Past niet bij onze kinderkamer idee, maar wss laat ik de wieg in het begin toch op onze slaapkamer staan.

Ik zit hier dus ook al een tijdje aan de ijzertabletten, behalve de donkere kleur gelukkig nog geen last van verstopping, maar ik ben er wel extra goed op gaan opletten dat ik voldoende vezels binnenkrijg en nog meer drink.

momo, ik heb de v&d op mijn lijste gezet voor de volgende shopsessie, thanks.

Oh en Poll, nog gefeliciteerd!
nog geen babynieuws bij ik en leo...? kan nu toch elk moment gebeuren, ben benieuwd naar de namen!

polleke nog gefeliciteerd met je verjaardag! leuke dag gehad hoop ik?

duvel en maya, wat lastig dat jullie 's nachts zo slecht slapen! overdag maar een paar uurtjes inhalen dan...

spannend maya of jullie voor de bevalling in jullie nieuwe huis zitten! maar sowieso fijn dat de verhuizing in zicht is.

hey mulan daar ben je weer! leuk al bijna de sleutel van het nieuwe huis! en balen dat je ongesteld bent geworden...

goed gedaan fanatic, dat jullie een geboortekaartje hebben gekozen! haha als jullie echt zo kieskeurig zijn als je zelf zegt, hoop ik dat de kleine niet een paar weken te vroeg komt, of zou je dan toch alles al hebben uitgekozen?

hoe zou het met becky en de familie gaan?
Poll nog gefeliciteerd!

Ik, nog geen baby?

Hier verder weinig nieuws.

Dikke knuf voor iedereen
Hey meiden,

iedereen lekker aan het chillen op de zondag??'t is zo rustig hiero.

FAnatic,12 boeken!!!!Pff...Wij hebben het hele internet afgepluisd naar een 'apart' kaartje ,en konden dus niets naar onze/mijn smaak vinden.Nu hebben we een kaartje laten ontwerpen bij een ontwerp/designburo.Dus eindelijk iets naar onze eigen smaak!

Husk,jullie al alles zo'n beetje op orrde nu?

En becky,hoe was het in * altijd gezellige * Brabant...

Dit is een van de dingen die jullie bij ons kunnen vinden in het babybedje Lief
Hoe bedoel je dat Hus? Snap hem ff niet? Als het kind echt te vroeg zou komen dan zou alles zo in huis zijn hoor (nood he, dan koop je gewoon maar wat)

Omg ik word gek van die ijzerpillen, gooi mezelf helemaal vol met vezels....

Heb net trouwens erg gelachen. We waren bij de opa en oma van fanatic man. En zijn ouders waren er toevallig ook. Dus ik zei tegen mijn schoonmoeder : Ik heb een dekentje gevonden wat ik leuk vind. Maar we hebben hem nog niet gekocht.

Zegt ze : Waarom hebben jullie hem nog niet gekocht dan? Waarop ik zei : Omdat ik niet wist of jij hem wou kopen voor ons (hahahaha omdat ze heel de tijd zo zit te miepen dat ze niets meer voor ons kan kopen omdat we alles al hebben)

Vond het wel een goeie van mezelf.

Overigens was ze zeer verbaad toen we zeiden dat we de kinderwagen gekregen hebben van mijn moeder (is je moeder zo rijk dan???) Tja, moest er toch een keer van komen dat ze erachter zou komen... je moet niet hebben dat de ene moeder tegen de ander zegt van ja die hebben ze van mij gehad....

Even een vraag voor jullie allemaal : Hoe is de band tussen jullie familie & jullie schoonfamilie??? Kennen ze elkaar goed? Komen ze bij elkaar langs op visite? Vinden ze elkaar aardig?
onze moeders zijn een aantal keer met elkaar op vakantie geweest. dus, ze mogen elkaar wel, denk ik
Onze ouders kennen elkaar eigenlijk niet.. Is dat vreemd?
onze ouders zien elkaar alleen tijdens verjaardagen en partijen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven