Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Angel, misschien ben ik de enige, maar ik word een beetje moe van Tommyboy33 die steeds topics opent bij mode en beauty die niets met mode of beauty te maken hebben. En dat alleen om te kijken hoe hij zelf in de markt ligt. Kun je er even naar kijken?

Thanx.
quote:misschicken schreef op 28 augustus 2009 @ 23:11:

Heeft Erik soms een broertje? Hoelang moet die zijn? (Serieus Topic)Ik heb het topic verwijderd, merci!
quote:bonbonne schreef op 30 augustus 2009 @ 01:05:

Hoi Angel,

Zou je mijn topic over Miconazol voor gezicht; brandt en jeukt kunnen verplaatsen naar Gezondheid? Dankje!Is verplaatst.
quote:GeorgieBrown schreef op 30 augustus 2009 @ 16:57:

Angel, misschien ben ik de enige, maar ik word een beetje moe van Tommyboy33 die steeds topics opent bij mode en beauty die niets met mode of beauty te maken hebben. En dat alleen om te kijken hoe hij zelf in de markt ligt. Kun je er even naar kijken?

Thanx.Ik ga morgenochtend ff kijken.
Bastiaans bazar is reclame
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Bastiaans bazar is inmiddels opgeheven .
de topics waar je het over hebt, Georgiebrown, Diepe mannenstem aantrekkelijker voor vrouwen? en Borsthaar, zijn verplaatst naar Overige.
Thanx Angel.
Angel, ik heb een topic geopend 'tips gezocht saunacomplex Gelderland / Overrijsel / Drenthe'

Zou je Overrijsel willen wijzigen in Overijssel? Dank je!
kun je alleen de eerste hoofdletter laten staan van de titel van het nieuwe modeguru's en fashionista'stopic ?

alvast bedankt

ptt
Hai Angel3, kun je mijn emailadres doorgeven aan Tijgermeisje? Dan kan ze contact met me opnemen over de parfummonstertjes die ik heb liggen. Alvast bedankt!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
hoi Angel3,

Is het mogelijk om het e-mail adres v Bonny82 naar mijn e-mail adres te sturen ipv via n prive-bericht op de Viva-site? Ik kan nl. momenteel niet bij mn prive-berichten hier. Thanx!
Er is een TO vergeten haar capslock uit te zetten, denk ik.
dat weet ik al moonlight, heb mezelf ook al aangegeven hier...
Het topic 'Wenkbrauwen tattoeeren' is offline gezet vanwege teveel off topic berichten en het plaatsen van persoonsgegevens/quotes van andere sites.
Moonlight82 heeft mail.

Princessetamtam, ik ga de titel ff aanpassen.
dank je angel !
quote:Bonny82 schreef op 07 september 2009 @ 18:44:

Hai Angel3, kun je mijn emailadres doorgeven aan Tijgermeisje? Dan kan ze contact met me opnemen over de parfummonstertjes die ik heb liggen. Alvast bedankt!

Ik heb het emailadres van Bonny gekregen, maar het was denk ik bedoeld voor Tijgermeisje.

Tijgermeisje, heb je t al gehad?
Oproepje, en misschien reclame oid, ik heb niet op de link geklikt. Het is haar eerste post op het forum, en je krijgt een sieradenbon als je de enquête invult.

Rozigst in "sieradenbon voor 10 vragen"
dank Moonlight, ik heb idd geen e-mail adres v Bonny ontvangen.

Angel, kun je mij die sturen? Paar berichtjes terug staat Bonny's berichtje dat t oke is. Bedankt!
quote:Rozigst schreef op 09 september 2009 @ 19:44:

Oproepje, en misschien reclame oid, ik heb niet op de link geklikt. Het is haar eerste post op het forum, en je krijgt een sieradenbon als je de enquête invult.

Rozigst in "sieradenbon voor 10 vragen"Bedankt, het is verplaatst naar het prikbord.
quote:tijgermeisje schreef op 09 september 2009 @ 21:04:

dank Moonlight, ik heb idd geen e-mail adres v Bonny ontvangen.

Angel, kun je mij die sturen? Paar berichtjes terug staat Bonny's berichtje dat t oke is. Bedankt!Oh wat oliedom van mij :-$! Sorry, dit had niet mogen gebeuren. Tijgermeisje, als het goed is heb je het nu binnen, en Bonny, 1000x excuus dat ik je mailadres naar de verkeerde heb gestuurd.
Reclaaaaaaame!

PrinsesOpDeErwt in "eyemagic"
Peas on earth!
haha Angel zo diep door het stof is niet nodig hoor

Kga meteen mn mail checken!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 september 2009 @ 22:08:

Reclaaaaaaame!

PrinsesOpDeErwt in "eyemagic"Bedankt voor het signaleren maar ik schaar dit niet onder reclame. Superhuisvrouw, die overigens al een paar jaar op het forum komt, vraagt naar ervaringen met dat produkt, meer niet. Ik zie geen connectie van haar met het produkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven