Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Ze zijn 1x bij elkaar op bezoek geweest (we hebben al 13 jaar een relatie...) en verder zien ze elkaar op (onze) verjaardagen. Als er ooit een kind komt, kan ik me voorstellen dat ze elkaar iets vaker zullen tegenkomen.

Ik en Leo, al bezig met de weeendans?

Hus, red je het nog in je eentje? Hij komt toch volgende week weer terug, of heb ik me vergist?

Justdeb en Duvel, weer wat beter geslapen? (jullie sliepen toch zo slecht? Man, ik lijdt echt aan geheugenverlies geloof ik)

Ik heb niet zoveel te melden geloof ik. Ik vind het wel grappig om te lezen hoe iedereen verschillend met alles omgaat. Ik denk niet dat ik heel kritisch ben t.a.v. geboortekaartjes enzo. Ik vind veel dingen wel leuk. Bovendien denk ik dat het een baby toch niks interesseert in wat voor kamer hij/zij ligt. Dat komt wel als ze iets ouder zijn. Maargoed, misschien dat mijn kijk hierop onder invloed van hormonen enorm verandert. Het lijkt me trouwens wel heel leuk hoor om kaartje en kamertje en kinderwagen etc. uit te zoeken! Ik verheug me er nu al op! (man niet trouwens, die haat winkelen....)
zo, de boekenkast is verplaatst naar de woonkamer en de computer naar de slaapkamer! Nu het logeerbed nog zien te slijten en bedenken wat we met de 2e boekenkast gaan doen.... en dan kan ik gaan beginnen te sausen.

Fanatic, mijn ouders kennen wel de broer van mijn vriend, die is een keer met ons mee bij mijn ouders op bezoek geweest, konden het wel goed vinden met elkaar maar zijn allemaal geen moeillijke types. Schoonouders leven natuurlijk niet meer, dus ik hoop maar dat mijn ouders nog lang niet dood gaan, zodat ons kind tenminste nog een behoorlijke tijd een opa en oma heeft.

Specu, het intereseert de babz zeker niets hoe zijn kamer eruit ziet. Maar mij wel! Maar ik wil het wel een beetje in de gaten houden dat ik er niet oneindig veel geld aan uitgeef.
Speec, tuurlijk boeit het de baby niet hoe de kamer eruitziet. Maar de papa & mama boeit het wel. Je wil er toch iets gezelligs van maken. Want een kindje hoort gewoon een gezellige kamer te hebben. En tja ieder doet dat op z'n eigen manier (lees, de ene geeft er 6000 euro aan uit en de ander 2000)

En wat die geboortekaartjes betreft. Ik vind niet dat we super kieskeurig zijn. Maar ik vind het wel belangrijk dat je samen een kaart uitkiest die bij je past. Zo'n hele strakke moderne kaart met alleen een naam op de voorkant bijv. die past niet bij ons. En er zijn nu juist heel veel van die kaarten.

Hetzelfde met een naam.. voor een meid zijn we er nog steeds niet uit....

Grappig om te lezen hoe jullie ouders/schoonouders met elkaar omgaan. Mijn moeder heeft mijn schoonouders welgeteld 1 keer gezien en we hebben nu bijna 7 jaar een relatie. Zelfs op onze verjaardagen zien ze elkaar niet omdat mijn moeder altijd s'middags komt en mijn schoonouders altijd s'avonds... mijn broers hebben mijn schoonouders ook nog nooit ontmoet...

Ik denk dat iedereen straks heel erg aan elkaar moet wennen als het kindje er eenmaal is hahahaha
Heeeee, nog geen baby bij Ik en Leo?

Hier verder weinig spannends te melden, dus ga maar weer lekker verder met niksen. Heerlijk die zondagavond......
Mijn vader is jaren de chef geweest van mijn schoonvader, ze werken nu nog wel bij hetzelfde bedrijf alleen heeft mijn vader een andere functie gekregen een aantal jaar geleden. Mijn vader en schoonvader helpen beide veel bij ons in het nieuwe huis (ook wel samen als wij er niet eens zijn). Mijn moeder is oppasmoeder en ze past op het overbuurmeisje van mijn schoonzusje, haar dochtertje komt wel eens bij mijn moeder spelen als mn moeder aan het oppassen is. Verder zien ze elkaar met onze verjaardagen (die we dit jaar bij mijn ouders hebben gevierd). Dus mijn ouders en schoonfamilie kennen elkaar wel redelijk goed.

Ik verveel me de hele dag al. Vriend is heel druk aan het klussen en ik hang hier maar een beetje rond in huis. Maar ja hou t ook niet vol om mee te gaan.
maya, dat is wel een heel erg verweven (schoon)familie bij jullie!

Hier net lekker in bad geweest, voelde mijn rug een beetje na het vele boeken in en uit de kast slepen. Maar even lekker kunnen ontspannen in bad.

Hoe zou het met ik en leo zijn? Zou de bevalling al hebben ingezet?
Goed idee van je GW, dat ga ik ook een doen. Lekker in bad!!!

Heb net nog even Hyves gechecked maar nog niets. We wachten nog maar even af.

Enne Maya, misschien moet je ook gewoon lekker in bad ofzo. Als je je dan toch aan het vervelen bent!
fanatic, ik bedoelde omdat je zei dat heel veel dingen die nu "in" zijn of die je nu veel ziet, niet jullie smaak zijn! vandaar dat ik dacht dan kan het nog wel even duren voordat je de spulletjes gevonden hebt die jullie wel allebei leuk vinden!

mijn ouders en broertje kennen mijn schoonvader en zwager erg goed, klikt ook erg goed! ze gaan ook naar elkaars verjaardagen, hebben ook contact buiten ons om en we zijn zelfs al een keer een paar dagen weg geweest met z'n allen, was erg gezellig!

party volgens mij hebben we wel redelijk alles op orde. die mevrouw van de kraamzorg had ook zo'n lijstje met spullen die ik moest hebben, en ik moet nog wel wat dingetjes kopen, maar dat zijn niet de belangrijkste dingen... een kruik, een koortsthermometer, dat soort dingen, geen dingen waarover ik moet nadenken welke we leuk vinden in ieder geval.

specu, dinsdag op woensdagnacht ga ik hem op schiphol ophalen, joepie!!!
Zo, dat was lekker. Lig nu dan ook maar meteen met laptoppie op bed hihihi.

Oh enne, GW, ging jij dit weekend niet een nieuwe poging wagen voor een forum meeting?? Ik vind dat het er nu maar eens van moet komen hoor!!

Husky, nog maar 2 nachtjes alleen. Dat moet lukken toch!
shit, dat was is idd van plan rain, helemaal vergeten, ik zal eens even kijken of ik het zo nog de deur uit krijg.
zo meissies, zondagavond al weer! zijn vanmorgen naar de bios geweest (9), wel apart, tim burton, moet je van houden. daarna via bijenkorf terug naar huis. vanavond ging ik hardlopen, ik wilde 30 minuten, maar heb dat niet vol gemaakt, want na een kwartier kreeg ik me een pijn in de buik. weet niet wat het was, ik verwachtte casper al, maar zo extreem heb ik nog nooit meegemaakt. kon niet meer rechtop lopen, alleen maar met een enorm naar voren gestoken pens..

kus voor allen, verder weinig nieuws.
Hij is verstuurd, ik had niet het e-mailadres van iedereen, maar wi hem niet heeft ontvangen moet mij anders maar even via de hyves een berichtje sturen.

Ik heb eerst data tot en met eind oktober gedaan en alleen de weekenden en ik denk dat we maar in Utrecht moeten gaan afspreken, dat ligt het meest centraal voor iedereen, stel dat er nu alleen maar "noorderlinge" of alleen maar "randstedelingen" komen dan kunnen we altijd nog voor een andere locatie gaan.
Goed bezig GW!!! Heb hem ingevuld, ik kan geloof ik gewoon alle dagen wel. Nou ja, en anders verzet ik de rest, heb er namelijk gewoon zin in!!

Momo, als het Casper was dan moet je vanavond nog wel even aan de slag hoor!
ik geloof dat het mij niet veel uitmaakt
ik denk dat het onmogelijk word om een keer af te spreken met iedereen erbij, vanaf nu hebben we natuurlijk bijna altijd wel iemand die op het punt staat te bevallen of net bevallen is.

Maar ik ben benieuwd!
heb m ook ingevuld
Ik denk ook dat we dit keer gewoon "meeste stemmen gelden" moeten doen. En dan bij een geslaagde meeting doen we het gewoon over een tijdje nog een keer. En dan kunnen er vast weer meer/andere bij zijn.

Dus, ik ben ook heel benieuwd.....
Gezellie Annika!!
Gw, ik zet mijn mail adres even op hyves, want dat viva mail adres gebruik ik niet, zou het wachtwoord ook niet meer weten.

Ik heb zo'n leuk lang weekend gehad! Zit helemaal na te genieten. Coldplay was super, sauna dagje was heerlijk, gister lekker geshopt, gisteravond een geweldig gezellig verjaardagsfeest gehad, vandaag lekker gesport en zo net weer een gezellige verjaardag gehad. Voel me helemaal fijn

Moom, wat had je gegeten voor het hardlopen? Want dat kan nogal van invloed zijn op je darmgebeuren tijdens het lopen!

Net ook ff hyves getjekt, maar zie niets bijzonders. Het zal toch niet lang meer duren!!

Ohw nog even het schoonouders verhaal, ze zijn wel een paar keer met elkaar uit eten geweest, maar die keren zijn wel op één hand te tellen. Verder alleen met verjaardagen enzo.
heb de datumprikker ook ingevuld! ik kan bijna alle data wel, tenminste dat wil zeggen dat er geen andere afspraken in mijn agenda staan... maar als de kleine nou opeens 3 weken te vroeg komt bijvoorbeeld, dan wordt het anders natuurlijk, bevallen in utrecht op het station lijkt me niet echt een goed plan... even afhankelijk van hoe het gaat dus.

marriss dat klinkt goed! fijn dat je je zo happy voelt!
marriss fijn zeg, zo'n weekend.

ik had gewoon AGV, en ruim een uur gewacht tot ik ging lopen. daarbij was het veul lager. boven mijn playground, en omstreken.
uhm, dan was dat het dus niet. Zal het toch casper zijn geweest? Benieuwd of je nu dinsdag ofzo ook een hogere temp hebt...
we zullen het zien. de 1e twee weken is de temp curve wel grilliger dan de vorige maand. maar nog niet sky high zeg maar.
mariss, heb je de uitnodiging nu gekregen?
Hopelijk was het Casper, Moom! Misschien wel 2 caspers?? Ben je nog aan het temperaturen? Ik ga er fanatiek mee verder. Tijdens menstruatie fluctueert het echt gigantisch, maar dat is nu einedlijk voorbij en weer 2 dagen 36.4. Ik moet nog een week wachten voordat ik ga springen.

Ik heb de datumprikker ook ingevuld. Lijkt me zo leuk (en ook spannend op de 1 of andere manier....) om jullie te ontmoeten!! Inderdaad, het is toch niet mogelijk om een dag te prikken waarop iedereen kan, dus ik ben ook voor meeste stemmen gelden (en nu maar hopen dat dat niet het eerste weekend is van het lijstje, want dan ben ik er niet....).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven