LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Is Chiekman nu ook nerveus?
Ik hoop echt heel snel luus!!
Heheh Chiek, van die chinees. En, vond je het goed? Wij zouden bloemkool eten, toen mijn weeën begonnen na het strippen, maar ik wilde zelf niet bevallen op bloemkool, dus heb ik lief mc donalds laten halen.

Trouwens, ik had zelf niet gekozen voor chinees. Als ik chinees had gegeten en ik ging daarna drinken (alcohol) en ik werd zo dronken dat ik moest overgeven, dan vond ik chinees het meest verschrikkelijke om over te geven. En ik had nogal angst om te gaan overgeven bij de bevalling... en dan chinees erbij...brrr. Maarre, wellicht heb jij daar zelf geen ervaringen mee? En aders, bevallen op mc donalds ging heeel goed!
Oh maak snel nog even een laatste buikfoto...dat is gaaf! Dit wordt je allerlaatste foto met een hoogzwangere buik
Ik weet niet of hij nerveus is lalie; hij is chinees halen!
bij mij begonnen de weeen meteen, maar echt maar 1 per uur. Vanaf een uur of 4 in de middag (11 uur na het breken dus) kwamen ze regelmatiger en krachtiger. Chiek, ik moet je wel waarschuwen; in het zkh zeiden ze dat als het begint met het breken van de vliezen, dat de weeen dan meer zeer doen. Maar misschien ben jij niet zo'n watje als ik.
Oh te laat...
Oh wij aten trouwens die avond macaroni, maar die heb ik de volgende dag nog terug gezien. En daarna elke slok water die ik dronk ook weer.
Oh, dan was ik nog meer een watje Mien... Mijn vliezen waren nog niet eens gebroken en ik lag al te krijsen hier in bad, met pas 3 cm ontsluiting...
Hahahaha luus, man is chinees halen voor zichzelf, niet voor mij hoor! Ik eet gewoon gezond en voedzaam, maar hij is in de waan dat hij de komende tijd het huis niet meer uit mag van mij, dus hij ziet dit als zijn laatste kans zeg maar
Oh Luus, ik dacht juist toen je het had over mcdonalds: volgens mij is het heel vies om daarvan te kotsen.

Maarre.. je gaat ook geen drie dagen niks eten (of brinta) natuurlijk.

Ik geloof dat ik toch wat beter terug moet lezen dan ik vanmiddag deed, want ik heb iets gemist over Neems afspraken met Neemman (de laarzen heb ik wel meegekregen, en ik werd er jaloers van. Ik wil ook nieuwe laarzen! Maar ik zie nergens de goeie) (oh en Beng, elevmeis had vorige winter paarse laarzen en geen enkel probleem met combineren hoor. Gewoon doen dus.)
UIteindelijk heb ik niet over gegeven gelukkig. Jij dus wel Mien... vaak en/of veel?
Ik heb 3 keer overgegeven. Eerst macaroni, toen water en later weer van water. Net voor ik mocht gaan persen kreeg ik van de verpleegkundige de tip om cola te drinken en dat hield ik binnen, dus gelukkig hoefde ik niet met een droge mond te persen.

Na de bevalling heb ik echt een liter water, een halve liter cola en een glas appelsap gedronken.
Men, we gaan opeens in turbo tempo hier, pien zou trots op ons zijn!

En of ik een bikkel ben moet nog maar blijken hoor, dat kan ik achteraf pas zeggen...

Buikfoto maken is een hele goede, thanks laal. Dat wordt dan inderdaad de laatste
Wij hadden bij toeval de avond voor het breken van de vliezen nog een foto gemaakt. Dat was maar goed ook, want toen ik eenmaal weeen had wilde ik echt niet meer poseren.

Oh Chiek, ik vind het echt zo spannend! Miniemeisje ligt nu slapend op mijn arm, wat er ook gaat gebeuren, het is het waard. Echt!
Ja, maar Pien gaat dit wel missen natuurlijk.. da's wel jammer. Gelukkig hoef ik de komende dagen niet weg. Af en toe tussendoor een taart of een stapel pannenkoeken bakken tussendoor moet kunnen, toch? Of ga je op lalie-tempo al voor vanavond?

Ben zo benieuwd hoe Pien het heeft, ik vind het zó'n gave reis die ze maken.. Ook een mooi idee dat dit nu nog even kan met z'n tweeën (hoewel dat natuurlijk gewoon zo uitkwam en ze nog niet zwanger was toen ze boekten).
Ik heb ook niet overgegeven en ik zou echt niet meer weten wat we die avond gegeten hebben...
Ohja! Ik had ook zo'n dorst ineens na de bevalling. Had een vreselijke droge bek. Oh en ik wilde hééél graag mijn tanden poetsen, want dat was ook bijna 2 dagen geleden (maandagochtend gepoetst, maandagmiddag begonnen de weeën, savonds niet aangedacht om ze te poetsen, om 6 uur sochtends naar het ziekenhuis, om half 1 dinsdag luusbaby geboren, om half 5 terug op de kamer na operatie en om half 9 kon ik eindelijk mijn tandenpoetsen!)
Hey Chiek, ik bedenk me net dat jouw vliezen zijn gebroken op mijn uitgerekende datum.
quote:Minie86 schreef op 13 september 2009 @ 17:56:

Oh Chiek, ik vind het echt zo spannend! Miniemeisje ligt nu slapend op mijn arm, wat er ook gaat gebeuren, het is het waard. Echt!

Mooi gezegd, Mien. Ik vind het zo heerlijk om je zo verliefd te lezen... En Laal trouwens ook. Niks ten nadele van mama's die een minder idyllische start hebben, da's alleen maar dik kut, want dat gezwijmel wens ik iedereen toe natuurlijk!

Vanmiddag hebben elevmeis en ik een doos 'gemaakt' (van ik*ea) om spulletjes van de baby in te doen (hij/zij heeft inmiddels al een paar knuffeltjes en kleertjes). Het was zo leuk, ze vindt dat soort dingen echt het einde. Ze heeft zelf 'baby' op het etiketje geschreven.
Ja, dat bedacht ik me ook al mien, ik ga gewoon op jouw plek!

Ik verwacht vandaag geen baby meer hoor, we zijn nu ruim 2 uur na het breken van de vliezen en ik voel nog helemaal niks. Van 0 cm ontsluiting naar baby in armen in minder dan 6 uur lijkt me iets té voorspoedig

* zet vanavond goed tandenpoetsen op het lijstje*
Oh Chiek, ik hoop wel dat je kunt slapen vannacht als je dan nog geen weeen hebt. Als je dan ook nog af ligt te wachten dan duurt de nacht helemaal lang

Ik weet nog dat Elev tegen mij zei: "ga maar lekker slapen, als het echt begint wordt je heus wel wakker X-D" Het eerst wat ik dacht toen mijn vliezen braken, shit nu kan ik dat slapen echt wel vergeten en ik had Elev bijna gesmst...(tis dat het gelijk hele stevige weeen waren).

Weet je dat ik echt stukjes van de bevalling kwijt ben? Dan zie ik mezelf op een foto (na de bevalling) thee drinken en dan denk ik "thee???" Maar ik ben gewoon momenten kwijt, voor mijn gevoel kwam de VK en toen was Laalbaby er...
Oh wat een leuk idee Elev, dat is inderdaad wel leuk voor Elevmeisje...zo is ze echt bezig met de baby natuurlijk
't Was meer dat de schoonmaakster beneden aan het dweilen was dat we even boven rommelden samen, en ik zag die doos liggen die over was, en dacht: dat kan daar mooi in. Niet echt een vooropgezet plan dus, maar ze vond het heel leuk. We kregen vandaag een tweede tuttel-doekje-knuffel, en elevmeisje wilde het cadeau alweer mee terug nemen, want 'zo eentje had de baby al' (heel andere, maargoed), toen zei ik: 'dat is leuk, dan kunnen jij en de baby er samen mee spelen. Voor allebei één.' Toen ging ze wel even glimmen hoor, je zag dat ze aan dat 'samen' nog niet eerder gedacht had. Was zo ...
En inderdaad, toen we hoorden dat Laalbaby diezelfde avond (twee of drie uurtjes later geloof ik ) nog was geboren, dacht ik ook "ga maar lekker slapen - hihihi".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven