Zucht... wat moet ik ermee? Ben ik te bitchy geweest?

13-09-2009 23:34 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden..

Ik wil jullie eigenlijk iets voorleggen, ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Sinds een maand date ik met een ontzettend leuke jongen. Er heerst een sterke aantrekkingskracht tussen ons. De eerste date heerlijk en veel gekletst, en , tegen mijn gewoonte in, bij elkaar in bed beland. Het voelde goed, dus het boeide me niet. Normaal ben ik echter wel van het enigzins hard-to-get-spelen.

Hij is blijven slapen en de volgende ochtend weg gegaan. Dag erna nog leuk gesmst. Weekje erna weer afgesproken, hij had er zin in. Ergens wat wezen drinken en gekletst, daarna wederom met elkaar naar bed geweest. Er heerst echt iets tussen ons dat gewoon ... nouja, de bom barst zeg maar. Dit keer bleef hij niet slapen maar ging daarna naar een feestje. Moet kunnen, vind ik. Ik had ook al aangegeven dat ik totaal niet claimerig ben en wat dat betreft erg makkelijk.

Twee dagen later hebben we elkaar weer gezien. Hij kwam anderhalf uur langs en toen hebben we gesext. Daarna moest hij terug naar de stad waar hij studeert. Hij zei dat hij liever bij mij was gebleven.

Die dag had hij aangegeven me twee dagen later weer te willen zien, hij zou terugkomen naar 'onze' stad. Leuk.

Toen was het dus 'twee dagen later' , nog nix gehoord, ik vroeg ernaar op MSN, en toen zei hij dat hij die avond met vrienden zou pokeren, maar of we elkaar 'morgen even konden zien.' Ik kon morgen niet.. maar die avond wel, dus vroeg wat hij handig zou vinden. We hebben elkaar dus na etenstijd gezien, lekker lang gekletst, hij vroeg 'op wat voor type jongen' ik normaal viel en gaf aan dat hij me boeiend, knap etc. vond. Weer sex gehad, maar hij moest dus daarna pokeren. Hij bracht me wel schattig naar bed en stopte me in. Goed, inmiddels zijn we 5 a 6 dagen verder, 1 smsje gehad uit eigen initiatief en 1 smsje als in een reactie op die van mij. Geen initiatief wat betreft afspreken etc.

Het komt erop neer dat ik niet goed weet wat ik ermee moet.

Ik krijg aan de ene kant signalen dat hij me echt boeiend vindt, buiten de sex om zeg maar. Heeft ie ook gezegd en hij zegt dingen als 'wanneer kom je naar mijn stad' en 'daar moeten we echt uit eten gaan' en bood aan te helpen met wat klussen etc. Allemaal leuk.

Maaaaar; toch heb ik, door het weinige smsen en het feit dat meneer al drie keer meteen na de sex weer is verdwenen, het idee dat hij niet meer in me ziet dan leuk sex-maatje.

En nu komt het; gisteravond heb ik hem middels een sms laten weten dat ik het idee krijg dat hij me als makkelijk neukertje ziet. Oa doordat hij weinig tot geen initiatief toont om af te spreken en na de sex vrijwel meteen weer weg gaat. Hij heeft wel gevraagd of ik wilde dat hij zou blijven, dat moet ik er misschien wel bij zeggen. Maar toen heb ik gezegd dat ie het zelf moest weten, dat ik het leuk zou vinden alstie blijft maar ook niet erg als hij weg zou gaan. Wilde immers niet claimen.

Heb in het smsje gezegd dus dat ik het gevoel kreeg dat hij me puur voor de sex zag. Misschien zat ik ernaast, dan hoor ik het graag van hem, want ik vind het erg gezellig met hem. Heb gezegd dat ik echter niet het soort meisje ben dat zich puur voor sex leent. Heb gezegd dat ik hem nix verwijt, maar dat ik toch wel wou weten hoe-of-wat en hem wilde vertellen welke indruk ik kreeg.

Tot nu toe heb ik geen reactie op mn smsje gehad.. nu vraag ik me af of ik hem zal bellen. Heb nl. het gevoel dat hij misschien geschrokken is van mn smsje o.i.d. Ben ik niet te snel te bitchy geweest?

Wat vinden jullie?
Wat ik vind???

Dat je zulk soort vragen niet per sms moet stellen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee hoor, ik vind je niet te bitchy geweest, want je wilde iets weten en daar heb je om gevraagd. Ik zou dit alleen niet via een smsje hebben gedaan, maar face to face en misschien oook wel wat eerder.

Verder vrees ik toch dat je nu zijn neukertje bent geworden, want je hebt deze jongen niet erg lang de kans gegeven om naar je te verlangen en je te veroveren en verliefd op je te worden en mannen blijven toch jagers.....
Waarom stel je zulke vragen per sms??
Ik vind het ook niet te bitchy maar zou het indd niet per sms hebben gevraagd.

Laat je nog wat horen als hij iets terug heeft gestuurd?
Lastig. Enerzijds ben ik mosterd met mijn vraag waarom een dergelijke vraag per sms. Maar then again: als ie-daar-nie tegen kan of zich laat afschrikken ( want kom op zeg, als het zo is, dan ben je toch een vent?! en als het niet zo is heb je toch haast om het te ontkrachten?!) dan is hij niet de goeie voor je! Zou ik denken dan....
Sluit me aan bij de rest, belangrijke dingen moeten niet over sms. Dit dus zeker niet! Maarja, ik denk dat hij even niet weet wat hij moet zeggen (of hij is beledigd als hij je echt als meer dan seks ziet). Misschien kan je 'm morgen even bellen.
ik bedoelde met mijn "dan ben je toch een vent": dan gedraag je je toch even als een kerel en toon je ballen door eerlijk te zijn?
Jullie hebben idd gelijk wat het smsen betreft. Reden daarvoor was dat ik er echter nogal mee zat en hem waarschijnlijk pas weer over een aantal dagen/weekje zou zien. Ongeduldige ik wilde graag snel weten waar ik aan toe ben... Misschien idd niet handig, maar goed.
Sha_la.ikm zal je eerlijk zeggen.als iemand mij zulf soort vragen vraaght per sms geloof ik ook niet dat ik antwoord zou geven hoor...

SMSjes zijn er voor tekstjes als, ik ben later, wil je ff een halfje wit halen maar zeker NIET voor dit soort zaken...

Zou dus ook absoluut niet de behoefte hebben om daarop te gaan antwoorden. en/of te ontkrachten.
quote:Carla_mi schreef op 13 september 2009 @ 23:53:

Jullie hebben idd gelijk wat het smsen betreft. Reden daarvoor was dat ik er echter nogal mee zat en hem waarschijnlijk pas weer over een aantal dagen/weekje zou zien. Ongeduldige ik wilde graag snel weten waar ik aan toe ben... Misschien idd niet handig, maar goed.

Maar....je hebt die telefoon toch in je handen.....dan BEL je toch?

Daar is dat ding ten slotte ooit voor gemaakt
Summerdance, dat wilde ik idd ook doen vandaag.. Maarja, dan heb ik dus het gevoel dat ik achter zn reet aanloop..

Eerst al smsen en dan nog eens bellen..
Ja dus.....jij zit er toch mee?

Of je belt niet en wacht tot hij contact opneemt...

Die twee keuzes heb je volgens mij
lijkt mij als een man je niet als neukertje ziet en oprecht geinteresseerd is dat hij meteen aan de telefoon zou hangen na zo'n smsje.

Juist in het begin als je iemand hardstikke leuk vind ga je niet meteen na de sex ervandoor, en al helemaal niet iedere keer als je elkaar ziet. Dus ik vrees dat je angst gegrond is.
jep, dat idee heb ik dus ook zwaantje. Eerste keer istie nog wel blijven slapen, maar die keren erop dus niet. Een keer (omdat ie laatste trein terug moest halen) nog begrijpelijk, maar die andere twee keer.. Hm. Of zit het gewoon in het type jongen. Flierefluiter+ mijn statement op eerste date dat ik cliamen haat en hij nu dus denkt dat dit gewoon prima kan. Ik weet niet.. Irri.
Tja, ook ik vind dat je dit soort vragen ab-so-luut niet per sms moet stellen, maar toch... Als een man je serieus leuk vindt, gaat hij zich als de wiedeweerga afvragen hoe hij de juiste signalen uit moet zenden, en dat is dus NIET door niets van zich te laten horen als jij met zo'n vraag komt.

Ik denk dat 'ie baalt dat je 'm doorhebt.
Maar Carla, zeg je dat dan niet op het moment dat hij zijn boxer short weer aantrekt?

Zo van hey, waar ga jij heen?

Want jij geeft ook wel een beetje dubbele signalen af naar deze meneer.

Je zegt zelf dat je claimen haat,en erg makkelijk (zie OP)

Nu blijkt dus dat je het daar toch wat moeilijker mee hebt

Maar dat jan die meneer natuurlijk niet zien aan de stand van je neus...

Dat zal je moeten zeggen!!!
Als je de vraag al moet stellen, dan weet je het antwoord toch eigenlijk al? Als iemand je echt leuk vindt en meer van je wilt dan alleen sex, dan was dat al duidelijk geworden uit zijn acties. Let niet op wat iemand zegt, maar wat iemand doet. Als een man een smsje krijgt van een vrouw, die hij daadwerkelijk ziet zitten, dan stond hij nu bij je op de stoep om je duidelijk te maken, dat je niet alleen maar een leuke sex scharrel bent.
als iemand écht voor je gaat hoef je je geen zorgen te maken of je hem claimt. Dan wil hij graag blijven, wat voor signalen je ook uitzend. Als je nu niets meer van hem hoort is de boodschap duidelijk, en anders vraag je ( face to face) aan hem hoe het zit, maar ga er dan niet vanuit dat hij ronduit zal toegeven dat het meer voor de sex is....dus als je gevoel niet goed is weet je genoeg.
@ Summerdance:

Klopt, dat is ook waar ik nu een beetje mee zit. Heb ik dit zelf niet een beetje veroorzaakt door mn easy-going houding en verwijt ik hem nu niet iets wat ik ook zelf in de hand gewerkt heb?

Verder kan ik me absoluut ook in de ideeën van mastermind en Rollergirl vinden, dat is waarom ik ook zo twijfel. Ik heb geen zin om slechts een neukertje te zijn. Denk dak hem morgen sowieso maar ffies bel om duidelijkheid te krijgen..
quote:Carla_mi schreef op 14 september 2009 @ 00:12:

@ Summerdance:

Klopt, dat is ook waar ik nu een beetje mee zit. Heb ik dit zelf niet een beetje veroorzaakt door mn easy-going houding en verwijt ik hem nu niet iets wat ik ook zelf in de hand gewerkt heb?

Natuurlijk niet. Een easy-going houding is wel ff iets anders dan als je zélf degene bent die weggaat na de sex of aangeeft dat je liever hebt dat hij weggaat. Als je dat had gedaan zou je een verkeerd signaal afgegeven kunnen hebben, anders niet. Easy going is echt niet genoeg reden voor een man die je écht leuk vind om gewoon weg te gaan om te pokeren of whatever.
Sorry hoor Zwaantje maar dat ben ik niet met je eens

Ze daten net een maand...

Ik zet ook niet al mijn plannen opzij als ik even bij liefje langsga..

En ja ook dan belandden we meer dan eens in bed, en ja dan ga ik daarna ook weg

Waarom, omdat ik af heb gesproken met mensen....

Maar als TO ermee zit, dan moet ze dat aangeven...
Klinkt mij een beetje als iemand die wel spelletjes wil spelen ('niet willen bellen, want dan lijkt het alsof ik achter zijn reet aan loop' en 'ik ben normaal wel van hard-to-get spelen'), maar gaat pruilen als de ander volgens andere regels speelt, of gewoon zijn eigen spelletje doet.
ja, maar juist in de beginfase is het toch belangrijk om de ander het gevoel te geven dat je hem of haar héél leuk vind? Dan ga je toch niet steeds even snel tussendoor sexen en dan weer weg? Ik ben tenmiste zo nog nooit benaderd door een man in het begin van een eventuele relatie.
Heejhallo,

klopt idd, ik hou wel van spelletjes spelen, als je het tenminste zo wil noemen. Vind normaal gesproken dat een jongen best op me mag jagen, je moet je niet meteen voor zn voeten werpen. Wel zo spannend toch? Nu is het echter anders gegaan, heb hem niet echt op me laten jagen, vond hem te aantrekkelijk/onweerstaanbaar. Het is alleen niet pruilen wat ik doe, wil gewoon weten waar ik aan toe ben! Laat mezelf nl. niet voor de sex gebruiken. Als blijkt dat ie me niet voor de sex gebruikt; helemaal mooi. Als blijkt van wel, dan houdt het op voor mij..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven