zwanger of niet?

14-09-2009 11:45 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik willen heel graag kinderen, ik ben dan ook sinds begin juni ben gestopt met de pil. Eigenlijk vanaf dag 1 is mijn ciclus goed. Nu heb ik al twee weken rare klachten. Mijn humeur is wisselvallig. De ene keer ben ik opvliegend en het volgende moment kan ik huilen en het volgende moment ben ik weer heel vrolijk. Ook ben ik iets aangekomen ipv afgevallen terwijl ik niet meer ben gaan eten. Sterker nog ik let erg op wat ik eet. Mijn borsten groeien. Ik ben al twee weken misselijk. Niet dat ik moet overgeven maar gewoon irritant misselijk. Moet om de haverklap naar de wc om te plassen en vanaf verleden week donderdag leek het of ik toch gewoon ongesteld moest worden maar het zette niet door. Tot vandaag. Het is niet hetzelfde als de voorgaande maanden lijkt het wel maar het zette wel door. Wat houd dat in? Ik heb nog geen test gehaald want helaas door mijn werk heb ik daar geen tijd voor maar kan het zijn dat je toch min of meer ongesteld kan worden ookal ben je zwanger?

groeten tal77
Ja, dat kan.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
wie had vandaag de glazen bol in zijn/haar bezit?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Als je geen tijd heb om een test te halen heb je dan wel tijd voor een kind? En ja misschien ben je zwanger, misschien niet.
voor iets waar je zo bewust mee bezig bent máák je tijd.....
Ik!

Ik sluit me aan bij Suzeli: misschien ben je zwanger, misschien niet. Je kan je zwanger voelen en het niet zijn, en je kan je niet zwanger voelen en het wel zijn. Gewoon testen, dan weet je pas meer.
Sja, ik heb denk ik ook alle 'zwangerschapskwaaltjes' al wel gehad sinds man en ik proberen een baby te maken (sinds dit voorjaar), terwijl ik al jaren geen anticonceptie behalve condooms gebruik en ik ben niet zwanger.

Volgende keer geloof ik het pas als ik weeen krijg, zal je zien, vlak voor de volgende ongesteldheid......

Het kan theoretisch wel zo zijn dat je zwanger bent TO, maar heel waarschijnlijk is het niet. Een test zal het je vertellen, maar je ongesteldheid is ook al best wel een teken zeg maar.
Nou, mocht je toch nog een minuutje hebben, HIER kun je online testen of je zwanger bent.
Trouwens, menstruatie is inderdaad een veeg teken. Doorgaans betekent het dat je niet zwanger bent. Zeker als het gewoon je cyclus volgt.
quote:Ring1981 schreef op 14 september 2009 @ 11:52:

Ik!

[afbeelding]

Ik sluit me aan bij Suzeli: misschien ben je zwanger, misschien niet. Je kan je zwanger voelen en het niet zijn, en je kan je niet zwanger voelen en het wel zijn. Gewoon testen, dan weet je pas meer.

Het ziet eruit alsof jij de glazenbol voor de paranormale buitenlichamelijke vlokkentest te pakken hebt.

Eens met Sweetcandy.
quote:Ainne schreef op 14 september 2009 @ 11:54:

Nou, mocht je toch nog een minuutje hebben, HIER kun je online testen of je zwanger bent.Moet je dan over je laptop heenplassen?
In de maand dat ik zwanger raakte had ik vanaf een paar dagen na mijn eisprong een bloeding die aanhield tot 2 dagen voor mijn eigenlijke menstruatie. Daarna stopte het en na een week durfde ik toch te testen.

In maanden voorafgaande aan mijn zwangerschap heb ik zo vaak getwijfeld of ik nu zwangerschapssymptomen had zonder dat ik zwanger bleek. Het zou ook nog zo kunnen zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad. Het kan dus alle kanten op. Er is maar 1 manier om daar achter te komen.
quote:Vl43inder schreef op 14 september 2009 @ 11:56:

[...]

Moet je dan over je laptop heenplassen?over je muis is betrouwbaarder
Nee Vl43inder, da's hartstikke nieuwerwetserige techniek, je hoeft helemaal niets te doen, alleen even een paar seconden stilzitten!! Let maar op, binnenkort geen clearblue-testen meer te krijgen in de winkel hoor, nergens meer voor nodig.
Stilzitten? Ik zit al een hele tijd stil, betekent dat ..... Wat leuk!
quote:Ainne schreef op 14 september 2009 @ 11:54:

Nou, mocht je toch nog een minuutje hebben, HIER kun je online testen of je zwanger bent.Wat handig, je kunt ook al direct het geboortebewijs downloaden!
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 14 september 2009 @ 11:58:

[...]

over je muis is betrouwbaarderKan me niet voorstellen, ik heb namelijk een draadloze muis.
Gewoon toch een test doen, dat is het enige waardoor je vraag kan worden beantwoord. Overigens lijkt het me echt stug dat je nu al aan zou zijn gekomen door een zwangerschap.
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 14 september 2009 @ 11:56:

[...]

Het ziet eruit alsof jij de glazenbol voor de paranormale buitenlichamelijke vlokkentest te pakken hebt.O shit, heb ik weer de verkeerde van zolder gehaald! Maar nu ik hem toch heb... Iemand interesse?
quote:Ring1981 schreef op 14 september 2009 @ 12:01:

[...]

O shit, heb ik weer de verkeerde van zolder gehaald! Maar nu ik hem toch heb... Iemand interesse?Ja, ben nog niet zwanger maar wordt het een jongetje of een meisje?
quote:tal77 schreef op 14 september 2009 @ 11:45:

Ik heb nog geen test gehaald want helaas door mijn werk heb ik daar geen tijd voor Je kunt ook even googlen en een test (of meerdere als je toch probeert zwanger te worden is het misschien handig er gewoon een thuis te hebben liggen) online bestellen. Kost ongeveer net zoveel tijd als hier posten en dan worden ze gewoon thuisgebracht.
anoniem_68995 wijzigde dit bericht op 14-09-2009 12:05
Reden: woordje 'tijd'vergeten. Posten is natuurlijk wel goedkoper.
% gewijzigd
quote:Vl43inder schreef op 14 september 2009 @ 11:56:

[...]

Moet je dan over je laptop heenplassen?

Volgens mij gaat dat onzettend knetteren en vonken dan
quote:Vl43inder schreef op 14 september 2009 @ 12:00:

[...]

Kan me niet voorstellen, ik heb namelijk een draadloze muis.Dan over het dingetje wat in je pc moet zitten om contact met de muis te hebben
TO, je symptomen kunnen ook komen doordat je recentelijk gestopt bent met de pil.

Je kunt ook zwangerschapstesten kopen via internet en ze op je werk laten afleveren, ik denk dat als je ze nu bestelt, ze morgen of overmorgen aankomen.
quote:Vl43inder schreef op 14 september 2009 @ 12:02:

[...]

Ja, ben nog niet zwanger maar wordt het een jongetje of een meisje?

Een meisje, en ze gaat Emily Maria heten. Ze wordt geboren op 5 september 2011 en ze weegt 7 pond. Ze krijgt rood haar en blauw ogen.

Wil je nog meer weten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven