zwanger of niet?
maandag 14 september 2009 om 11:45
Mijn vriend en ik willen heel graag kinderen, ik ben dan ook sinds begin juni ben gestopt met de pil. Eigenlijk vanaf dag 1 is mijn ciclus goed. Nu heb ik al twee weken rare klachten. Mijn humeur is wisselvallig. De ene keer ben ik opvliegend en het volgende moment kan ik huilen en het volgende moment ben ik weer heel vrolijk. Ook ben ik iets aangekomen ipv afgevallen terwijl ik niet meer ben gaan eten. Sterker nog ik let erg op wat ik eet. Mijn borsten groeien. Ik ben al twee weken misselijk. Niet dat ik moet overgeven maar gewoon irritant misselijk. Moet om de haverklap naar de wc om te plassen en vanaf verleden week donderdag leek het of ik toch gewoon ongesteld moest worden maar het zette niet door. Tot vandaag. Het is niet hetzelfde als de voorgaande maanden lijkt het wel maar het zette wel door. Wat houd dat in? Ik heb nog geen test gehaald want helaas door mijn werk heb ik daar geen tijd voor maar kan het zijn dat je toch min of meer ongesteld kan worden ookal ben je zwanger?
groeten tal77
groeten tal77

maandag 14 september 2009 om 12:43
maandag 14 september 2009 om 12:45
quote:Vl43inder schreef op 14 september 2009 @ 12:43:
[...]
Ja, maar ik doe het wel steeds onder een andere nick, topics openen met eventuele zwangerschapskwaaltjes in een zwangerschapskwaaltje op zich namelijk denk ik, zou ik toch....?wil je dan er volgende maand al mee beginnen? dan begint mijn verlof en heb ik wat te doen!
[...]
Ja, maar ik doe het wel steeds onder een andere nick, topics openen met eventuele zwangerschapskwaaltjes in een zwangerschapskwaaltje op zich namelijk denk ik, zou ik toch....?wil je dan er volgende maand al mee beginnen? dan begint mijn verlof en heb ik wat te doen!
"ik ben het, Barbabelladingdong"

maandag 14 september 2009 om 12:51
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 14 september 2009 @ 12:45:
[...]
wil je dan er volgende maand al mee beginnen? dan begint mijn verlof en heb ik wat te doen!
Ben al een tijdje aan de gang hoor Maar zal extra mijn best doen volgende maand. Effe kijken welke kwaaltjes ik nog moet:
-misselijk, check
-overgeven, check
-pijnlijke borsten, check
-puisten, check
-janken om niets, check
-chagerijnig om niets, dubbelcheck
-vrolijk om niets, check
-overtijd, check
-korte menstruatie, check
-lange menstruatie, check
-moeheid, check
-pijn in buik/rug, check
Ben eigenlijk toe aan de aambeien dus.....ik denk dat ik een fototopic doe dan
[...]
wil je dan er volgende maand al mee beginnen? dan begint mijn verlof en heb ik wat te doen!
Ben al een tijdje aan de gang hoor Maar zal extra mijn best doen volgende maand. Effe kijken welke kwaaltjes ik nog moet:
-misselijk, check
-overgeven, check
-pijnlijke borsten, check
-puisten, check
-janken om niets, check
-chagerijnig om niets, dubbelcheck
-vrolijk om niets, check
-overtijd, check
-korte menstruatie, check
-lange menstruatie, check
-moeheid, check
-pijn in buik/rug, check
Ben eigenlijk toe aan de aambeien dus.....ik denk dat ik een fototopic doe dan
maandag 14 september 2009 om 13:21
quote:Ring1981 schreef op 14 september 2009 @ 12:23:
Ik zit nog eens in mijn bol te kijken, en wat zie ik? En naam hier van het forum... Iets met els. Nee, el! El... Even kijken horen. Ninja? El Ninja?
Wat! NEE... Het is Elninjoo en ze krijgt een tweeling in 2013. Haha! waaaaaaaaaaaaaaahhhhh, ha ha ha ha
Ik zit nog eens in mijn bol te kijken, en wat zie ik? En naam hier van het forum... Iets met els. Nee, el! El... Even kijken horen. Ninja? El Ninja?
Wat! NEE... Het is Elninjoo en ze krijgt een tweeling in 2013. Haha! waaaaaaaaaaaaaaahhhhh, ha ha ha ha
maandag 14 september 2009 om 13:22
tepelkloven is na de bevalling als kind gaat drinken.
Maar slaaptekort (weet je hoe vaak je naar de wc moet? is gewoon niet meer tegen aan te slapen).
En idd harde buiken.
de bevalling zelf lijkt me niet echt een vroege zwangerschaps kwaal, harde buiken trouwens ook niet
Maar slaaptekort (weet je hoe vaak je naar de wc moet? is gewoon niet meer tegen aan te slapen).
En idd harde buiken.
de bevalling zelf lijkt me niet echt een vroege zwangerschaps kwaal, harde buiken trouwens ook niet

maandag 14 september 2009 om 13:25
Nou, een bevalling...., als ik na een heel stressvolle periode ontspan, dan wordt ik vaak in no time heel ziek met heel veel buikpijn, na een uurtje is dat weer weg. Het zweet dat dan van mijn lijf af is gegutst stinkt dan heel erg by the way. Mijn moeder heeft dat ook en wij noemen dat 'bevallen'. Vragen ook wel eens aan elkaar 'onlangs nog bevallen?'
dus 'bevalling' ook check
Tepelkloofjes krijg ik ook als ik geen bh draag (maar geloof me, dat is niet de enige reden dat ik er wel eentje aan heb)
dus 'tepelkloofjes' check
Slaaptekort, na een avondje de beest uithangen wel ja, check dus.
Harde buik, nou als ik ongesteld moet worden wel ja, check dus.
Alleen lekkende tieten nog niet.
Oh ja, en geen baby, maar dat hoeft niets te betekenen.
dus 'bevalling' ook check
Tepelkloofjes krijg ik ook als ik geen bh draag (maar geloof me, dat is niet de enige reden dat ik er wel eentje aan heb)
dus 'tepelkloofjes' check
Slaaptekort, na een avondje de beest uithangen wel ja, check dus.
Harde buik, nou als ik ongesteld moet worden wel ja, check dus.
Alleen lekkende tieten nog niet.
Oh ja, en geen baby, maar dat hoeft niets te betekenen.
maandag 14 september 2009 om 13:32
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 14 september 2009 @ 12:27:
Tal, inderdaad wat Ring zegt.
Wij hebben er 2 jaar over gedaan om zwanger te worden en ik ben 2 jaar "misselijk" geweest, mijn borsten deden altijd pijn en alle kwaaltjes heb ik al 1000 x gehad.
Tot ik echt zwanger was, toen vergat ik gewoon te testen want ik had toch nergens last van.
Het enige wat je nu kan doen is testen of wachten tot je ongesteld gaat worden. Meer niet.
Iedere zwangerschap bij iedere vrouw is anders, niets over te zeggen dus.Maar TO ís ongesteld en toch vraagt ze zich af of ze zwanger is. Ik vind dat toch wel een duidelijk teken van niet zwanger zijn.
Tal, inderdaad wat Ring zegt.
Wij hebben er 2 jaar over gedaan om zwanger te worden en ik ben 2 jaar "misselijk" geweest, mijn borsten deden altijd pijn en alle kwaaltjes heb ik al 1000 x gehad.
Tot ik echt zwanger was, toen vergat ik gewoon te testen want ik had toch nergens last van.
Het enige wat je nu kan doen is testen of wachten tot je ongesteld gaat worden. Meer niet.
Iedere zwangerschap bij iedere vrouw is anders, niets over te zeggen dus.Maar TO ís ongesteld en toch vraagt ze zich af of ze zwanger is. Ik vind dat toch wel een duidelijk teken van niet zwanger zijn.
maandag 14 september 2009 om 13:32
maandag 14 september 2009 om 13:35
quote:Ainne schreef op 14 september 2009 @ 11:59:
Nee Vl43inder, da's hartstikke nieuwerwetserige techniek, je hoeft helemaal niets te doen, alleen even een paar seconden stilzitten!! Let maar op, binnenkort geen clearblue-testen meer te krijgen in de winkel hoor, nergens meer voor nodig.Zometeen gaat alles online. Clearblue wordt Clearbluetooth.
Nee Vl43inder, da's hartstikke nieuwerwetserige techniek, je hoeft helemaal niets te doen, alleen even een paar seconden stilzitten!! Let maar op, binnenkort geen clearblue-testen meer te krijgen in de winkel hoor, nergens meer voor nodig.Zometeen gaat alles online. Clearblue wordt Clearbluetooth.

maandag 14 september 2009 om 13:37
quote:Roelfien schreef op 14 september 2009 @ 13:32:
[...]
Maar TO ís ongesteld en toch vraagt ze zich af of ze zwanger is. Ik vind dat toch wel een duidelijk teken van niet zwanger zijn.Maar dat was al als herkenningstip gegeven. Als ongesteld zijn ook nog niet genoeg is, dan is testen de enige optie. Nou ja, je zou je ook kunnen laten opereren om te kijken of er wellicht een baby in je huist natuurlijk, als je niks meer vertrouwt.
[...]
Maar TO ís ongesteld en toch vraagt ze zich af of ze zwanger is. Ik vind dat toch wel een duidelijk teken van niet zwanger zijn.Maar dat was al als herkenningstip gegeven. Als ongesteld zijn ook nog niet genoeg is, dan is testen de enige optie. Nou ja, je zou je ook kunnen laten opereren om te kijken of er wellicht een baby in je huist natuurlijk, als je niks meer vertrouwt.

maandag 14 september 2009 om 13:39

maandag 14 september 2009 om 13:40
maandag 14 september 2009 om 13:42
quote:Vl43inder schreef op 14 september 2009 @ 13:40:
[...]
Maar ik heb zo'n extra brede en die past er niet in....., vooral die zuignap geeft problemen zeg maar.
je moet hem er ook niet indoen, maar op je baarmoeder mond aansluiten (zelfde systeem als je draadloze muis zeg maar).
Het infrarood dingetje aan de baarmoedermond en dan in laten stralen. Dan kan je de zuignap gewoon op je dijbeen plakken
[...]
Maar ik heb zo'n extra brede en die past er niet in....., vooral die zuignap geeft problemen zeg maar.
je moet hem er ook niet indoen, maar op je baarmoeder mond aansluiten (zelfde systeem als je draadloze muis zeg maar).
Het infrarood dingetje aan de baarmoedermond en dan in laten stralen. Dan kan je de zuignap gewoon op je dijbeen plakken

maandag 14 september 2009 om 13:48
Bedankt he! Vooral voor jou respectvolle manier van antwoorden Bar-ba-bella. Ik kom net terug van de huisarts en ik ben wel degelijk zwanger geweest. Schijnbaar kunnen ze dat zien. Of ernu wel of niet al een forum hiervoor was dat heeft weinig met respect te maken. Mij zie je hier niet meer! Ik hoop dat jullie trots zijn op jullie zelf

maandag 14 september 2009 om 13:48
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 14 september 2009 @ 13:42:
[...]
Het infrarood dingetje aan de baarmoedermond en dan in laten stralen. Dan kan je de zuignap gewoon op je dijbeen plakkenDank voor de tip. Bij ons in bed begon het al wel te kraken van al die uitgeprinte ANWB-routeplanner A-4 tjes, maar dit zal de sfeer er zeker weer in brengen.
[...]
Het infrarood dingetje aan de baarmoedermond en dan in laten stralen. Dan kan je de zuignap gewoon op je dijbeen plakkenDank voor de tip. Bij ons in bed begon het al wel te kraken van al die uitgeprinte ANWB-routeplanner A-4 tjes, maar dit zal de sfeer er zeker weer in brengen.