Gezondheid alle pijlers

Tarwegrassap ervaringen?

14-09-2009 10:33 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Zijn er mensen die ervaring hebben met het drinken van tarwegrassap? Ik wil gezonder gaan leven (leef al redelijk gezond) en heb gelezen dat tarwegrassap een wondermiddel is. Ik wil het graag gebruiken om meer energie te krijgen. Hoop op ervaringen van andere tarwegrassapdrinksters!

Greetz
Oh men!! Moet wel erg lachen om die foto van die beste vrouw! ha ha mooier wordt je er niet van!

@Suzeli. Ik ben inderdaad ook afgevallen (stress) en heb het altijd koud! Denk dat de vermoeidheid te wijten is aan de stress, druk in mn hoofd etc.

Iig bedankt voor jullie reacties!
Kolere, wordt je zo lelijk als je die zooi drinkt?
quote:Tamarap schreef op 14 september 2009 @ 13:07:

Oh men!! Moet wel erg lachen om die foto van die beste vrouw! ha ha mooier wordt je er niet van!

@Suzeli. Ik ben inderdaad ook afgevallen (stress) en heb het altijd koud! Denk dat de vermoeidheid te wijten is aan de stress, druk in mn hoofd etc.

Iig bedankt voor jullie reacties!Check eens hoeveel kcal je binnen krijgt per dag en ga even langs je HA. Bloeddruk laten meten en evt laten prikken. Als je het koud heb kan je een opkikker (glas boulion) nemen.
quote:misschicken schreef op 14 september 2009 @ 13:07:

Kolere, wordt je zo lelijk als je die zooi drinkt? .... ik hoop het niet.....
Je graaft een 3 jaar oud topic op om te spammmmmen?

Edit: En toen was het weg
Hier ook goede ervaringen! Sinds 1 januari elke ochtend een glaasje op nuchtere maag. Maar heb ook mijn eet en sportpatroon aangepast, dus het zal een combinatie zijn dat ik nu veeeeel meer energie heb. Bevalt me goed. Gebruik die van De Tuinen
wondermiddelen bestaan niet. Variatie is het belangrijkste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven