Ervaringen Diaper Champ.

04-09-2007 13:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mede-mamma's

Ben nu 26 weken zwanger van ons 2e kindje en ben op zoek naar een nieuwe luieremmer. Nu hebben we sinds ongeveer 2 jr de Nappy Wrapper, maar ondanks dat ie goed bevallen is, is ie al kapot. Er mist een onderdeel en helaas is deze niet na te bestellen. Nu ben ik eens aan het zoeken geweest en kwam ik de Diaper Champ tegen, het lijkt me ideaal om niet steeds weer die dure vullingen te moeten kopen, maar is deze net zo geur loos als de Nappy Wrapper?

Of zeggen jullie houd je geld in de broek zak en koop een leuke luieremmer. Pff weet het niet meer, zullen wel de hormonen zijn denk ik.

Liefs Caatje
wij hebben deze en is volledig geurloos, en handig dat er gewone zakjes inpassen.
Gek, ik heb ook zo'n Nappy Wrapper, maar die van mij stinkt echt gigantisch als ik de deksel open doe... Ik liep er toevallig vandaag aan te denken om die nappy wrapper weg te doen en een diaper champ te kopen...

Of zou ik 'm niet vaak genoeg legen? Of zou mijn kind meer stinken? haha!
Ik ben supertevreden over de diaperchamp. Je ruikt niks en er kunnen gewone zakken in (even zoeken naar het goede formaat, hangt ook af van de maat van de diaper champ die je hebt). Ik kan 'm iedereen aanraden.
Wij hebben de Diaper Champ. echt een geweldig ding.

Je kan er gewone vuilniszakken in doen, dus het scheelt ook nog enorm in navullingen enzo.

Aanrader dus.

Ik zou wel minimaal de midi-maat kopen, en niet de kleinste, want die is vast enorm snel vol...

Nog een tip: ze hebben hem bij Prenat. en als je hem koopt op een dag met 10-20% korting,... dat scheelt weer.

Doei

Aramilia
quote:caatje2 schreef op 04 september 2007 @ 13:01:

Nu hebben we sinds ongeveer 2 jr de Nappy Wrapper, maar ondanks dat ie goed bevallen is, is ie al kapot. Er mist een onderdeel en helaas is deze niet na te bestellen. Hier hetzelfde probleem! Da's toch gek?!?! Dat je zo'n onderdeel zo snel kwijt raakt? Herkenbaar voor anderen? En... hoe hebben jullie dat opgelost? Toch maar een nieuwe gekocht? Of ergens een onderdeel op de kop weten te tikken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven