***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Hee wat leuk dat je weer gaat beginnen Muis! Kun je niet meer naar je oude team?

Ik wil in maart weer hockeyen en kan eerlijk gezegd niet wachten. Ik begin bij een nieuw team als ze dan nog geen steeds keeper hebben en anders ga ik terug nara mijn oude team.

(en ja, bitjes zijn verplicht, maarja...)
Nou, ik bedoelde eigenlijk dat het voor Lara niet ver is om naar Friesland te rijden

Ik had bedacht dat we toch al aardige ritjes moeten maken, en wil dus (Robbie ten goede) niet al te lang omrijden van de oorspronkelijke route Basel - Frankfurt - Venlo - Den Bosch (daar woont een vriendin van mij en blijf ik het eerste weekend 3-4 okt) en dan van Den Bosch naar Leeuwarden via A2 en dan bij Amersfoort naar Zwolle. Maar kan bijvoorbeeld wel naar Utrecht rijden, of, of, of.. naar het westen rijden en daar ergens overnachten en dan pas dinsdag naar Friesland? Heb dan wel een logeeradres nodig, hotels are out of the question met ons beperkte budget!
Oh ja, het gaat alleen om Robbie en mij. C. blijft thuis.

Waar ligt Landsmeer?
Xander heeft een keelontsteking en bronchitis. Ligt nu lekker in zijn bedje wat uit te zieken.
Witchke, heb je goede medicijnen voor Xander? Finn was heel snel weer beter naar zijn medicijn. Hij heeft uiteindelijk ook maar een dag in bed of op de bank gelegen.

Beterschap voor hem.

Esan, bekend verhaal van die bitjes. Ik heb ze wel altijd in gehad.

Lara, helmpjes bij het skieen vind ik erg goed. Draag hem zelf ook al jaren. Even wennen, maar dan is het prima te doen. En een stuk veiliger!

Xaloy, pas maar op met je afspraken. Ik wil ook altijd teveel mensen in te weinig tijd spreken.

Het lijkt mij het gemakkelijkst om in Amersfoort af te spreken. Makkelijk voor Laar, en makkelijk voor jou. Haha, misschien bij de Ikea???

Net een heleboel kleren maat 98 en 104 ingeslagen. Te weinig warme kleren. En nu op de bank met mijn boek. Heb boek nr 2 van Stieg Larsson bijna uit. Spannend!!!
Swiss : ik heb deel 1 van Stieg Larsson op mijn nachtkastje liggen tussen een hoop andere boeken, maar moet hem nog lezen.

Xander heeft enkele medicijnen gekregen, en blijft samen met mij tot woensdag thuis. Als hij donderdag nog ziek is blijft vriend thuis. En ik ben sowieso vrijdag thuis.
Haha, en ik ben net op de helft van deel 1!

Goed geschreven, origineel verhaal ook. Erg leuk, ben heel blij dat er nog 2 andere delen zijn die ik dus in oktober ga kopen :-)
Landsmeer ligt tegen Amsterdam aan, maar het lijkt me hartstikke leuk om jou en Robbie weer te zien lieve schat, dus misschien slingeren we wel naar Friesland. We hebben toch al niks te doen zeg maar!

Vandaag de sleutels van ons nieuwe huis en helemaal blij! Leeggeruimd zag het er nog steeds heel goed uit en hebben we nog minder werk dan we dachten. Over vier weken zijn we geen Amsterdammers meer, heel heel gek.

Swiss, fijn dat het goed met je gaat en dat je die panty af kan gaan bouwen.

DN, als het goed is blijft het in ieder geval de komende jaren bij drie. Ik heb geen zin in nog een zw. schap, maar een nog groter gezin lijkt me ergens wel leuk. Ergens anders ook weer niet hoor, ik wil wel weer eens aan het werk en zo. En ik ben ook blij dat ik nu weer dun ben en kan drinken.

Moet even naar Morris.
Xaloy, je kan bij mij overnachten als je wilt! Anders tuf ik wel naar Friesland en plak er daar een hotelletje tegen aan!

Mich, ik dacht dus echt dat Landsmeer onderdeel was van Amsterdam! Weer wat geleerd vanavond!

Witch, beterschap voor Xander.
Ben ik weer. Hugo had pijn in zijn vinger en was boos op me. (hij had straf gekregen vanavond omdat hij niet luisterde. Hij had niet geluisterd toen ik aan hem had gevraagd om naar zijn bed te gaan, zodat ik Mees een kusje kon geven en dat is iets wat hij prima weet. Resultaat: geen afpsreken vanavond en maar een kusje, in plaats van twintig.)

In ieder geval!

Mijn kindjes zijn leuk! Steijn en Huug zijn zo schattig met Mees en doen er alles aan om Mees te kunnen knuffelen (ze gaan altijd even bij hem in bed liggen als ik Meesje in bed leg) en kusjes te geven. Jemig, wat is het leuk om drie kleintjes te hebben! (al weet ik echt niet meer hoe ik het de eerste maanden heb gedaan. Puur overleven, denk ik.)
Micha, wat lekker dat het zo goed gaat met je huis. Wel een gek en ongezellig idee dat je over 4 weken weg bent hoor...

Ik heb de hele tijd een beetje buikpijn, maar volgens de huisarts werkt die antibiotica voor de blaasontsteking gewoon en komt het daar niet door. Er zat wel een beetje bloed in mijn urine, maar dat hoefde niets te betekenen (dat is toch vaag? Of niet?). Vrijdag terug voor controle. Ik vind het maar irritant.

Vanavond nog een verjaardag. Niet zoveel zin, maar moet even mijn gezicht laten zien...
Jesses Laar, dat zijn kwaaltjes waar je niet op zit te wachten als je zwanger bent!

Even een hart onder de riem:

Toen ik jaren terug in het ziekenhuis tijdens de zwangerschap van Steijn en Hugo lag, had ik een kamergenote (een van de tig) die in het ziekenhuis lag vanwege een flinke blaasontsteking (kan ook nierbekkenontsteking zijn geweest.). Zij had ook bloed in de urine en pijn in haar buik en zij was vreselijk ongerust. De arts zei dat het erbij hoorde en dat het niet veel betekende! (ik had geen urine destijds, dus we waren samen twee azijnpissers!)
Tnx Muis. Ik maak me ook niet echt zorgen, maar die buikpijn vind ik irritant en ik wil zeker weten dat die antibiotica werkt. Ik heb jaaaaren geleden een nierbekkenontsteking gehad en poe zeg, dat deed echt veel pijn.
Vind t wel raar dat je bloed bij je urine hebt hoor laar. En die buikpijn wil je ook vanaf, dus laat je niet afschepen door je huisarts!

Xaloy, wij zitten in de buurt van Den bosch cq Waalwijk, eigenlijk vrijwel naast de efteling, dus als je zin hebt hoor ik het wel.

Muis, wat schattig die steijn en huug! Hier knuffelt noah thomas zowat dood tot ergernis van thomas.

Witch, beterschap voor xander, zielig die zieke kleintjes!

De millenium trilogie is echt geweldig! Deed mijn nachtrust geen goed, aaahhh, nog 1 hoofdstuk en dat soort taferelen...

Hier ligt alles erin, man is naar een bespreking, dus ik ga zo lekker op de bank. Is next topmodel alweer begonnen?, kan ik dat lekker kijken, dat gaat echt niet met man erbij
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Laar ben je wel voorzichtig!!! Een kennisje van ons had ook een nierbekkenontsteking tijdens haar zwangerschap en dat was doffe ellende, dus laat je niet afschepen door je huisarts hoor!!

Xaloy: Ik woon wel redelijk aan de route, (bij Eindhoven) Ben op maandag vrij, dus wil best een bakkie doen ergens aan de route (moet ik wel even een auto regelen)

Beetje druk met van alles en nog wat, dus geen tijd voor uitgebreide reacties, morgen weer werken...
Laar, ik ben helemaal niet weg over vier weken, het leuke van Landsmeer is juist dat het helemaal niet ver is van de stad. Sterkte met je blaasontsteking!

Ah, nu ben ik vergeten wat ik allemaal nog wilde schrijven, morgen nieuwe poging.

Slaap lekker allemaal!
truste
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Je bent wel weg, want ik kan niet zo ver fietsen....
Goedemorgen!
Lieverds, ik heb er nog even over nagedacht gister: maar ik doe het niet. Ik rij niet naar D, het is me te veel. Er moet ergens nog vakantie en rust overblijven, hoe gezellig ik het ook vind. Wat we eventueel bij Icke kunnen doen / afspreken, is een ander verhaal, dat is vanaf mijn ouders 5 minuten rijden. Ik zal haar vanavond even bellen (of morgenavond, vanavond ben ik niet thuis bedenk ik me net). Ik weet niet of we bij mijn ouders kunenn afspreken, dat zou ik echt moeten overleggen. Dat is natuurlijk nogal wat, een flink aantal peuters over de vloer.

Maar goed, dat moeten jullie maar willen, snap heel goed dat dat misschien teveel van het goede is. Dat gezegd hebbende: ik zou het OntZettend leuk vinden om jullie te zien!!!

Drop: ik rij over de A2 van Boxtel naar Nieuwegein, en daar over de A27 naar Zwolle. Ik zou het superleuk vinden om een A/C restaurant met kleine speeltuin aan te doen! Voor jou is dat idd niet ver. Ik rij maandagochtend (of zondagmiddag, dat weet ik nog niet helemaal zeker. Dat weet ik pas volgende week! )

Werk!
Goedemorgen

Lara : veel beterschap met je blaasontsteking

Xander is al minder schor. Morgen komt de dokter nog eens voor een checkup
Laar, hoe is het nu?

Xaloy, als Mohammed niet naar de berg komt, dan komt de berg wel naar Mohammed! Ik kom dus naar Friesland en zoek wel ergens een hotel met de jongens! Anders rijd ik naar Amsterdam terug en blijven we bij een collega van A. overnachten ofzo, maar het moet te doen zijn!

Steijn en Huug waren zo lief vanochtend! Ik probeer er al een tijdje in te krijgen dat ze maar een bak speelgoed mogen omkieperen en het werkt! Vanochtend was Hugo op zoek naar bal van hamertje tik en hij ging een voor een de bakken af. Maar! Hij ruimde uit zichzelf (ik hoefde dus niets te zeggen!) eerst de bak op, om vervolgens de volgende te pakken! Ha!

Steijn was ook snoezig: hij ging de was opvouwen. Oké, het ligt schots en scheef, maar hij heeft het wel gedaan!

En...

Hugo heeft zichzelf aangekleed en ik hoefde maar een klein beetje te helpen! Het enige waar hij moeite mee had waren zijn sokken, de knoop van zijn broek en het hoofdgat van zijn polo! Ik was zo trots en ik denk dat hij dat ook was, want hij ging vanochtend direct aan zijn juf vertellen dat hij zichzelf had aangekleed!
Mich, gefeliciteerd met jullie nieuwe casa!!! Super dat het klussen uiteindelijk meevalt. Jullie gaan ook best wel snel over zeg. Succes!

Laar, dat is schrikken bloed in je urine. Als je het niet vertrouwd zou ik toch even de dokter bellen en niet wachten tot vrijdag. Meestal werkt antibiotica binnen 24 uur. Hopelijk zijn je klachten snel over. Een blaasontsteking is zowiezo rot maar helemaal als je zwanger bent.

Xaloy slim om niet te veel hooi op je vork te nemen en heel Nederland door te crossen als je hier voor je vakantie bent.

Wat naar dat je je zo'n zorgen maakt om Robbie. Toch ben ik overtuigd van moederlijke intuitie. Bedoel je trouwens dat Robbie geen meerlettergrepige worden zegt of niet meer dan twee woorden? (vincent praat pas sinds kort met meer dan drie woorden, is niet zo'n snelle henkie).

Xander, beterschap!!!!!

Drop, lukt het allemaal een beetje? Je werk, de kids en de gebroken nachten? Of slaapt Luuk inmiddels al wat beter?

DN, hoe is het bij jullie? Iedereen weer beter?

Swiss, ik heb vorige week deel drie van Larsson uitgelezen. Ze worden per deel nog beter en heel spannend. Ik dacht de ontknoping al gehad te hebben en moest nog een bladzijde of 15. Dit had ik even laten liggen. Blijkt het toch nog even super spannend te worden. Echt slagroom op het toetje.

Feline is gisteren naar de hockey geweest en helemaal enthousiast. Dat bitje heb ik goed verknald en daar moet even een nieuwe voor komen. Ze zijn verplicht ook op de training om met bitje en scheenbeschermers te spelen.

Laar, jeetje wat een lange wachtlijst. Feline had het geluk dat er in een nieuw E team nog een plek was en kon zo inschuiven.

Heb je Laar meisje al opgegeven voor de hockey?

Muis, wat leuk dat je weer gaat hockeyen en een nieuwe studie beginnen, dat wordt een volle agenda.
Goed trouwens dat je het zegt van die lange wachtlijsten Esan! Ik ga gelijk even kijken of ik de jongens al moet opgeven!
Esan, ik herinnerde me net dat wij op mijn oude club eens in de zoveel tijd een tandarts langskregen die zorgde voor bitjes. Het was een soort bitjeshapdag! Misschien een idee voor Feline?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven