bermuda driehoek in huis

14-09-2009 19:01 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echt, ik snap er helemaal niets van, nog nooit is mijn huishouden zo netjes geweest en nog nooit ben ik zoveel dingen kwijt geweest, een tas, een make up tasje en een hele yoga mat.

Er moet ergens een bermuda driehoek in huis zitten, ik weet het zeker, maar waar.

herkenbaar? of moet ik gewoon echt beter leren zoeken?
Herkenbaar, zeker als ik het druk heb.

Op een geven moment komt het weer 'boven drijven'.

Mijn man roept wel een dat alle spullen dan bij elkaar liggen....zucht.
Nee echt?
Ach,ik heb al jaren een Bermuda-driehoek in huis...En die zal me blijven achtervolgen waar heen ik ook ga!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Zeer herkenbaar. Maar ik ben dan ook chaotisch. Ik loop gerust een half uur naar m'n sleutels te zoeken met mijn sleutels in m'n hand. Ik zoek m'n zonnebril, terwijl ik deze op heb. En al is het opgeruimd in huis, ik kan soms niks vinden. Hele wasrekken ben ik dan kwijt. Maar bij mij is het meer een 'blinde vlek', ik kijk er vaak "gewoon" overheen.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Hahaha, hier ook. Ergens in huis moet er een hele grote stapel zijn met spullen die we kwijt zijn en nooit meer hebben gevonden.

Als we weer eens iets kwijt zijn, wordt er al lachend gezegd: Dat zal wel op de stapel liggen van de ozzy cd en dat mes en... enz.
ik noem het atijd het grote sokkenmonster, die verdwijnen hier namelijk dagelijks, terwijl ik (volwassen vrouw) woon met een kind van vijf, maar op de een of andere manier....
quote:Teigetje29 schreef op 14 september 2009 @ 19:12:

ik noem het atijd het grote sokkenmonster, die verdwijnen hier namelijk dagelijks, terwijl ik (volwassen vrouw) woon met een kind van vijf, maar op de een of andere manier....Ah... en ik heb z'n broer, ben ik bang. Ik snap er werkelijk niks van, ik ben inderdaad een hoop sokken kwijt. Terwijl ik er op let dat wat de machine in gaat er ook weer uit komt. Maar dat gaat dus niet altijd goed. Wel al een paar keer een sok gevonden in m'n beddegoed. Maar lang niet allemaal.
Haha, die heb ik ook. En het vervelende is, hij is al 12 keer met me mee verhuisd
The time is now
Ooohh dat sokkenmonster!! Erg vervelend, soms heeft ie zich onder het bed verstopt!
ach,Getver,het Sokkenmonster!! heb gisteren weer enkele sokken weg gegooid,waar het broertje/zusje van weg was...
Je weet dat je ze in de hel terug krijgt he, die eenzame sokken. En de rest van de eeuwigheid om er weer nette setjes van te maken
Nou over sokken gesproken!!!!

Ik woon met 2 dochters in huis, en we hebben allemaal ongeveer maat 39, dus ik heb ALLE sokken uit huis gedaan, en ongeveer 20 paar zwarte allemaal precies de zelfde maat, zonder printje oid gekocht!

En wat denk je, nu het weer bijna "sokkenweer" is, is weer de helft bijna verdwenen!
Ik accepteer maar dat de yoga mat kwijt is, dat kost me een stuk minder energie.
Voor die sokken heb je The Bureau of Missing Socks . Daar kan je gebruik maken van een databank voor weessokken. Wie weet ontdek je dan waar de missende wederhelft uithangt. Heel handig
Hier is zo'n heerlijk boek over, van Cecelia Ahern. Uhm, hoe heet dat ook weer.... Owja.... A place called here.
Haha, ik heb hier ook al jaren een groot sokken-mysterie. In mijn omgeving denkt iedereen dat ik gek ben maar gelukkig zijn er nog meer mensen met het zelfde probleem
quote:Mevrouwdekees schreef op 14 september 2009 @ 19:22:

Je weet dat je ze in de hel terug krijgt he, die eenzame sokken. En de rest van de eeuwigheid om er weer nette setjes van te maken Oh God, dat klinkt echt als de hel ja...
Yette, wat een lollige link. Databank voor weessokken, prachtig gevonden.
haar elastiekjes zijn ook erg vaak ineens weg

evenals pennen, de sokken heb ik al jaren geleden geaccepteerd, en ik draag gewoon twee verschillende, mijn zusje ook.

Wij deelde vroeger onze sokken, maar dat was altijd een zooi, toen we uit huis gingen hebben we ook gewoon de sokken gedeeld zonder uit te zoeken, toen was het een paar jaar gewoon onmogelijk om twee dezelfde sokken aan te doen.

ik heb nu geprobeerd veel van dezelfde te kopen, maar het blijft eigenlijk hopeloos.
anoniem_59129 wijzigde dit bericht op 14-09-2009 20:17
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:lobelia schreef op 14 september 2009 @ 19:43:

Ik accepteer maar dat de yoga mat kwijt is, dat kost me een stuk minder energie.De ellende is, zo gauw je een andere gekocht hebt, accepteert die eerste dat niet, en komt terug
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het dopje van de Pritt-stift, zo heb je hem nog en zo....is ie verdwenen?
Ja,dat is hetzelfde dat je jarenlang iets bewaart,komt het tegen.

Denkt,ach dat gebruik ik nooooooiiiittt!!..... en twee dagen later.. heb je het nodig!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven