NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Ik heb laatst voor de boys zo'n nep schapenkleedje voor ze gekocht, ze zijn daar zo gek op en ze waren in de aanbieding voor 4,49 bij de Action, in 3 kleuren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb echte schapenkleedjes zeg maar, van schaap, en wat ik nou zo gek vind is dat die kat van mij daar zo ongeveer allergisch voor is, als ik z'n allerlekkerste hapje erop leg probeert ie eerst om het naast het schapenvachtje te pakken zonder het vachtje aan te raken, lukt dat niet; nou laat maar.. dan maar geen snoepje.. Je krijgt em ècht niet zover dat ie dat kleedje op gaat!

heb ook wollen stippen kleedjes boven liggen en dat zijn dus echt "zijn" plekjes.. hij zal ze wel vinden stinken ofzo...

Errug makkelijk eigenlijk,als ik een nacht vrij m'n voeten wil kunnen bewegen leg ik er zo'n schaapje op en de kat blijft weg Al heeft ie ineens door dat ie ook kan proberen in m'n armen te liggen 's nachts....
Ahhhhhhhhhh dan moet ik een echt vachtje zoeken. Hoe kom jij der aan?
Neemt vriend mee als cadeautje uit Polen Of bij Ikea hebben ze ze ook, maar die zijn wel klein hoor en duur...

Maar misschien vinden die van jou het wel helemaal het einde juist!

Dat gruwelmonster van mij is gewoon gek, denk je em een lekker zacht kleedje aan te bieden... (had alleen aan vriend verklapt waarom ik dat ding op m'n voeten legde nu wil ie em ook steeds )
marktplaats MV

ik ga der meteen weer vandoor want ik ga even genieten van de zuinige uurtjes slaap die yammini me gunt
Ik wil ook een schapenvachtje
Hai Yam, doei Yam

Hoop dat je een beetje bij kunt slapen!

Hey Mamz, hoe gaat het?

Oh ja, marktplaats, tuuk.. daar verkopen ze alles!
Ca va, Borrie. Best wel een rustig weekje eigenlijk.
He Yammie.

Nou Mamzie, dan gun ik het jou meer, jij hebt het altijd zo koud, kijk jij maar eerst op MP.
Rustige weekjes klinken goed Mamz, dat er maar vele mogen volgen Niet tè rustig maar precies rustig genoeg

Zou er maar eentje staan Mleen? Ik kijk wel eerst!!
Dr staan er veeeeeeel!

ook een hele lieve witte met 1 zwarte stip
Mooi maar duur. Ik denk dat ik maar eens over mijn hart strijk als ik bij Ikea weer langskom.
Nu blijft het forum zelfs hangen op die stomme reclame, ik hoor dat gore geluidje en vervolgens niks.... hoe lang duren die reclames meestal eigenlijk? Die barmannen en die jankende baby waren er ook lang hè? Of was dat omdat ik ze zo stom vond?
Hihihi, nee ik wil alleen nog een rode. Had een mooie gezien bij Loods5, maar die zijn door de hitte bevangen die verkopers, die willen er 70 euro voor. Nou nog niet in geen 70 jaar. 10 euro, meer heb ik er niet voor over. Ik heb echt geen zielige katten met hun 30 plekjes en 4 lounge kussens en 3 vachtjes en 4 kussens en een bank en 2 fauteuilles en 2 badmatten en 1 matje boven in de gang en nog 2 fauteuilles met kussens van poez. 4 eetkamerstoelen, 3 krabpalen, snachts op bed en ik weet dat ik nog wat vergeet.

Oja mijn schoot.
ik ga mijn mandje opzoeken, truste allemaal

mleen, mijn msndinges komt steeds terug als ik tegen je praat, volgens mij heeft msn een probleem, heb het bij iedereen

spreek je morgen weer

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Truste Roos, nee heb je niet gehoord. Bel je morgen wel. Slaap lekker. XXX
Mleen..
Tssss arme katten, alleen maar dat om uit te kiezen?

En dan nòg op jouw stoel gaan liggen, en jij die dan staand gaat tikken

Op Texel, daar was het pas gekkigheid met de prijzen; booming buisness daar die schapen; had alleen de indruk dat er bij ons meer schapen rondliepen..terwijl ze er daar zo'n issue van maken, lol
Truste je!
Ja wat een BOeven he mij laten staan omdat ze weten dat ik het zielig vind als ze zo schattig liggen. Oja wasmanden vinden ze ook lekker liggen, schone was, hoofdkussens. Alle andere plekjes waarvan je denkt, overal mag je liggen maar daar niet.

Ja ik hoop niet dat jullie allemaal tegelijk de dierenbescherming bellen.

Ik had stoelkussens van Roos haar mam gehad die ze bij het vuil wilde gooien. Het waren er 4. Nou wekenlang kon ik nergens lopen want het waren lopende tapijtjes. Kane of Bo gingen eronder en dan heen en weer lopen. Elke dag was het of er een bom was afgegaan hier. Dus heb ze netjes opgeborgen. Waren ze niet blij mee. Nu hebben ze weer die 3 meter stof van dat zachte stof wat ik om de krabpaal zou doen. Die ligt al 2 weken hier op de grond. Spelen, slapen, het is helemaal geweldig. Nou ik zeg je dat ik die deze week nog weg haal. Ze doen net of ze nergens anders kunnen liggen. Oja dan nog de lege dozen. Een ligt hier vanb het opblaasbed maar die kan niet weg want dat is het dagelijkse speeltje. Nou hoop dat ze morgen het niet erg vinden dat nu ze een nieuwe paal hebbenb die 2 dozen weg gaan.
Welterusten allemaal!

Bij Ikea hebben ze ook een goedkoper rechthoekig schapenkleedje, iets minder zacht, maar wel goedkoper dus. Oidi en Mandu vinden het goed genoeg om mee te spelen, aan te krabben en in of op te slapen...
Everytime you make a typo, the errorists win.
Hai Info, je had meel trouwens

Hoe is het met vriend? en met jou? al een beetje van de schrik bekomen enzo?
Mail gelezen, ga nog reageren. Wil tzt in elk geval wel meebestellen, leuk!

Vriend heeft vandaag weer gewerkt, ging best goed. Wel van de schrik bekomen ja, het leven gaat gewoon door, gelukkig!

Ga nu de nieuwe Ikeagids even doorkijken en dan slapen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Oh neem je tijd hoor lol, doe ik ook

Geef je wel een seintje tegen die tijd!

Gelukkig maar, zulke dingen hakken er behoorlijk in...

Hoop dat z'n arm snel beter word..

Wààrom heb ik die gids nog niet

Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven