NIET groepje
dinsdag 15 september 2009 om 08:55
dinsdag 15 september 2009 om 10:02
goedemorgen schatjes
daar was ik weer, was gezellig aan jullie kant van de sloot.
heb nog naar jullie gezwaaid tijdens het landen
kan komend weekend helaas niet naar vriend/collega in duitsland omdat ze mn rooster veranderd hebben (de lijers). maar ja, wel bijna op vakantie (over anderhalve week) dus ik mag niet klagen
ben weer bijgelezen trouwens, fijn te horen dat t met jullie allemaal goed gaat.
heb een hele leuke baby/poezen foto, maar hij's te herkenbaar dus ik zet m wel op hyves zo
daar was ik weer, was gezellig aan jullie kant van de sloot.
heb nog naar jullie gezwaaid tijdens het landen
kan komend weekend helaas niet naar vriend/collega in duitsland omdat ze mn rooster veranderd hebben (de lijers). maar ja, wel bijna op vakantie (over anderhalve week) dus ik mag niet klagen
ben weer bijgelezen trouwens, fijn te horen dat t met jullie allemaal goed gaat.
heb een hele leuke baby/poezen foto, maar hij's te herkenbaar dus ik zet m wel op hyves zo
dinsdag 15 september 2009 om 14:23
Tussen het opzetten van de krabpaal heb ik een paar foto's gemaakt. Niet geweldige maar ik wilde ook snel klaar zijn. Dus alleen maar een paar voorbeelden hoe ze mij geholpen hebben;
Om de beurt in de doos. Of samen in rollen bollen. Heb ik ook foto's van maar daar zie je ze niet goed.
Hier Bo ervoor en Kane erin;
Kane aan het helpen;
Helemaal goed die paal;
Kane ziet het als zijn paal dus voor het eerst moet Bo moeite doen om bovenop te liggen;
Nogmaals, zijn paal;
Om de beurt in de doos. Of samen in rollen bollen. Heb ik ook foto's van maar daar zie je ze niet goed.
Hier Bo ervoor en Kane erin;
Kane aan het helpen;
Helemaal goed die paal;
Kane ziet het als zijn paal dus voor het eerst moet Bo moeite doen om bovenop te liggen;
Nogmaals, zijn paal;
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 15 september 2009 om 21:59
Leuk foto's MV!
Fijn dat het werkl goed bevalt, Marels. heb je er ook een mooi pakje bij aan? En zo'n sjaaltje?
Ben moe, hele dag mentor klas (27 1e klassers) op sleeptouw genomen voor allerlei kennismakingsactiviteiten in en om school. En nog college gehad daarna.
Fijn dat het werkl goed bevalt, Marels. heb je er ook een mooi pakje bij aan? En zo'n sjaaltje?
Ben moe, hele dag mentor klas (27 1e klassers) op sleeptouw genomen voor allerlei kennismakingsactiviteiten in en om school. En nog college gehad daarna.
Everytime you make a typo, the errorists win.
woensdag 16 september 2009 om 11:45
ha nietjes....
ik zit in mijn dienstenblok en ben een beetje van de aardbodem verdwenen
wat een mega groot krabpaal apparaat is dat MV, je huiskamer is zo bijna vol, nou ja als de poezenbeesten maar lol hebben dan hebben wij mooie foto's
ik moet even mijn huis opruimen wat de schoonmakers komen zo, boodschappen doen en dan weer werken
ik zit in mijn dienstenblok en ben een beetje van de aardbodem verdwenen
wat een mega groot krabpaal apparaat is dat MV, je huiskamer is zo bijna vol, nou ja als de poezenbeesten maar lol hebben dan hebben wij mooie foto's
ik moet even mijn huis opruimen wat de schoonmakers komen zo, boodschappen doen en dan weer werken
woensdag 16 september 2009 om 11:49
Ja ik vind het ook spuuglelijke dingen die palen. Maar ja, tot nu toe hebben ze al mijn meubelen met rust gelaten. Ze spelen er de hele dag op. Dus liever dat ding dan mijn goeie spullen. Zo denk ik dan maar. Maar wat een lelijke ruimte opslurpers.
Hoe is het verder met je Smurfin?
Hoe is het verder met je Smurfin?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 16 september 2009 om 12:00
Eigenlijk maar matig, moe hard werken etc etc
Ik heb het idee dat ik het toch wat minder goed aan kan sinds ik vorig jaar zo ziek geweest ben, maar misschien is dat psychisch. Misschien voelde ik me altijd al zo als ik een diensten blok had, maar nu kan ik mijn ziekte de schuld geven.
Nou we zullen het nooit weten en ik sla me er maar doorheen. Ga wel NU boodschappen doen, want tegen slecht eten heb ik al nooit gekund!
Ik heb het idee dat ik het toch wat minder goed aan kan sinds ik vorig jaar zo ziek geweest ben, maar misschien is dat psychisch. Misschien voelde ik me altijd al zo als ik een diensten blok had, maar nu kan ik mijn ziekte de schuld geven.
Nou we zullen het nooit weten en ik sla me er maar doorheen. Ga wel NU boodschappen doen, want tegen slecht eten heb ik al nooit gekund!