Alleen wonen !!!!!!!!!

15-09-2009 22:14 44 berichten
Soms zou ik even alleen willen wonen !!!!

We hebben het fijn samen, maar om nu zoveel samen te doen daar heb ik geen zin in !!!!!!!!!!

We zijn nu tien jaren samen waarvan twee jaren getrouwd.

Ik heb een eigen TV kamer waar ik regelmatig TV kijk en hobby's zoals paardrijden, schilderen, wandelen, fietsen met vriendinnen shoppen etc.

Mijn man heeft de behoefte niet om 's avonds na zijn werk iets te gaan ondernemen met vrienden, dat kan natuurlijk, maar hij zit iedere avond te bankhangen.

Hij moet dit zelf weten, maar ik heb niet echt vaak zin om samen te bankhangen, samen altijd te eten of samen te slapen. Ik doe dit dus ook niet, mijn man accepteert dit, ook al vindt hij het soms niet leuk.

In het weekend doen we wel leuke dingen samen.

Wie herkent dit ?
Alle reacties Link kopieren
nee grotendeels herken ik het niet!

samen eten en samen slapen horen er hier echt bij en vinden we beiden heerlijk.

tuurlijk hebben we beiden onze hobby's, maar doen ook veel dingen samen. daarvoor hebben we een relatie...om bij elkaar te zijn en van elkaar te genieten.
Ikke!Erg he!Niks meer opruimen van hem,s'morgens languit wakker worden in bed en overdwars gaan liggen,na het werk even stoom afblazen zonder iemand,laat tv kijken in bed zonder gezeur en zo kan ik nog wel even door gaan...
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
ps eigenlijk vind ik het wel 'vreemd' dat je vaak geen zin hebt om samen te eten, samen te slapen of wat ook.

denk niet dat mijn man dat zou accepteren..en andersom ook niet.
Lekker toch, leeuwenwelp? Lijkt me heerlijk relaxed.
quote:leeuwenwelp schreef op 15 september 2009 @ 22:14:

Ik heb een eigen TV kamer waar ik regelmatig TV kijk en hobby's zoals paardrijden, schilderen, wandelen, fietsen met vriendinnen shoppen etc.Wauw, jij hebt een grote TV kamer!!!! :-)
Er zijn genoeg mensen die apart wonen, juist omdat ze die dingen voor zichzelf zo nodig hebben.

Ik snap dat wel. Dat hoeft helemaal niet te zeggen dat je niet van iemand houd.

Ik vind het heerlijk als mijn man wat vaker niet thuis is en ik het rijk voor onze dochter en mij alleen heb.

Kan er soms ook echt naar verlangen dat hij weer eens een beetje uithuizig is.

Zal wel raar zijn...

Maar ik snap je wel hoor!
quote:toytje schreef op 15 september 2009 @ 22:22:

[...]

Wauw, jij hebt een grote TV kamer!!!! :-)
Ik wil ook een eigen tv kamer. Dat is toch al bijna alleen wonen:)
quote:neele schreef op 15 september 2009 @ 22:29:

Ik wil ook een eigen tv kamer. Dat is toch al bijna alleen wonen:)Dat gaat mij dan weer te ver!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Een man kost nou eenmaal energie dames!
Doe ik al jaren, alleen wonen, echt een aanrader heel gezellig ook enz.!...... not.

Wat is dit voor geteut, ga eens aan je relatie werken ipv apart in één huis te leven. Of heb het lef alleen te wonen.
Lijkt me heerlijk om gewoon thuis met vriendinnen in mijn 'tv kamer' te kunnen hangen.

Nu moeten we altijd de deur uit.

Een avond met een vriendin is toch anders als je man er bij zit.

(Een eigen werkkamer voor man zou ook een optie zijn overigens)
quote:beauty93 schreef op 15 september 2009 @ 22:34:

Doe ik al jaren, alleen wonen, echt een aanrader heel gezellig ook enz.!...... not.

Wat is dit voor geteut, ga eens aan je relatie werken ipv apart in één huis te leven. Of heb het lef alleen te wonen.

Wat een bull...

Wel eens van een hardstikke leuke lat relatie gehoord?
Inderdaad een leuke LAT-relatie kan de boel ook ontzettend opfrissen en geeft je veel meer ruimte en vrijheid dan samenwonen.

Dit hebben mijn ex-vriend en ik ook gedaan na samengewoond te hebben en dat ded onze relatie echt ontzettend goed (nu is het uit om een hele andere reden).
Ik heb het ook wel, de behoefte om alleen te zijn, ik heb alleen een baan met wisselde diensten en hij een meer 9-5 baan waardoor ik regelmatig even een dagje of ochtendje het huis voor mezelf heb. En nu bijvoorbeeld is hij bij vrienden en kan ik dus lekker met zijn laptop op schoot tv kijken en forummen.
quote:neele schreef op 15 september 2009 @ 22:35:

[...]

Wat een bull...

Wel eens van een hardstikke leuke lat relatie gehoord?Joh, is gewoon de kift van Beauty. Vast een bridget jones-tiepje dat drie keer in de week All By myself meehuilt.
Ik zou niet anders willen dan alleen wonen! Als ik ooit nog 'n leuke vent tegen kom dan blijft het dus bij latten.
De één doet het zus, de ander doet het zo. Als jij je hier lekker bij voelt, dan doe je het toch zo. Ik herken het niet, maar als jij zo een fijn leven leidt, dan is het toch dik in orde?
quote:neele schreef op 15 september 2009 @ 22:23:

Er zijn genoeg mensen die apart wonen, juist omdat ze die dingen voor zichzelf zo nodig hebben.

Ik snap dat wel. Dat hoeft helemaal niet te zeggen dat je niet van iemand houd.

Ik vind het heerlijk als mijn man wat vaker niet thuis is en ik het rijk voor onze dochter en mij alleen heb.

Kan er soms ook echt naar verlangen dat hij weer eens een beetje uithuizig is.

Zal wel raar zijn..

Maar ik snap je wel hoor!

Bedankt voor jullie snelle reacties !!

Neele, wat jij schrijft heb ik precies hetzelfde, ik had het kunnen schrijven, alleen wij hebben bewust geen kinderen, ik vind ze wel leuk hoor !!!!!!!

Ik vind het ook heerlijk als mijn man even weg is, morgen en donderdag is hij 's avonds weg i.v.m. zijn werk. Heerlijk, kom ik thuis van mijn werk hoef ik even met niemand rekening te houden. Lekker snel en makkelijk iets te eten klaar maken, en een avondje heerlijk voor mezelf, wat lezen en TV kijken, fijn met mijn twee katten, even niet praten, dat doe ik al bijna heel de dag voor mijn werk.
quote:fleurtje schreef op 15 september 2009 @ 22:41:

[...]

Joh, is gewoon de kift van Beauty. Vast een bridget jones-tiepje dat drie keer in de week All By myself meehuilt.Van mij ook de kift hoor... Zij kan nog dromen hoe leuk het moet zijn om dag en nacht op elkaars lip te zitten
quote:elninjoo schreef op 15 september 2009 @ 22:41:

Ik zou niet anders willen dan alleen wonen! Als ik ooit nog 'n leuke vent tegen kom dan blijft het dus bij latten.

Ik heb ook vrij lang alleen gewoond, en toen we nog een lat-relatie hadden vond ik het soms veel leuker.

Ik heb een gevoel dat samenwonen alleen maar makkelijker is,ook financieel en als er natuurlijk iets is, dan ben je sneller bij elkaar.
Waarom ben je dan ooit gaan samenwonen?
quote:Liv schreef op 15 september 2009 @ 22:55:

Waarom ben je dan ooit gaan samenwonen?Omdat ik dit destijds wel voelde en wilde doen.
Wát voelde je destijds?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven