Gezondheid alle pijlers

Warme balzak

16-09-2009 11:06 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft altijd warme ballen....

Ik weet nog dat ze bij mijn ex altijd wat kouder aanvoelden.

Hebben die warme ballen iets te betekenen?

Is de kans op onvruchtbaarheid dan groter ofzo?

Ik vind het best eng eigenlijk...
Inderdaad. Je kent hem nog maar kort (zag ik ook al in een ander topic van jou) en ik zou voorlopig nog even lekker genieten van elkaar in plaats van me zorgen te maken over zijn vruchtbaarheid.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Hé hoorde een lama schijten?
quote:jemagmebloempjenoemen schreef op 16 september 2009 @ 11:54:

Dat doen we ook, we wonen niet eens samen, gan lekker genieten van elkaar en alles wat er gebeurd. Zijn nog nie aan kinderen toe.

De enige reden dat ik het vraag is omdat het ons dit weekend ineens opviel, en we daarover spraken. Als het ernstig zou zijn konden we er nu misschien mee naar een huisarts, voordat het evt erger is geworden tegen de tijd dat we aan kinderen willen beginnen.Je kunt volgende week dood en begraven zijn. Leef nu en maak je nog geen zorgen over wat als we aan kinderen willen beginnen etc. Dat zie je wel als je zover bent. Misschien is hij wel zo vruchtbaar als wat en ben jij degene met problemen. Moet je dan nu ook al naar de huisarts om alles te onderzoeken voor als je eventueel later aan kinderen toe bent?
quote:twompie schreef op 16 september 2009 @ 11:46:

[...]

hihihi als ik koude handen heb mag ik NIET in de buurt komen tussen zijn benen hahaha. Wat lief van jou partner dat hij dat wel goed vindt... of bind je hem vast

Nee, dat is niet nodig gelukkig. En het ligt er ook wel een beetje aan wat ik met mijn handen doe hoor

En bij mij zijn koude handen (voeten ook, maar die warm ik daar niet op) echt koud. En met echt koud bedoel ik dan ijskastkoud. Tot op het bot. In de winter worden ze vaak niet eens warm. Als ik dan nergens aan mag komen.....
nee dat is ook overdreven, ik ben weer gerustgesteld en leg het naast me neer. Het is goed zo, nu alleen maar genieten.
Ik ben blij dat je gerust gesteld bent Ik wens jullie een fijne relatie toe en als het ervan komt (kinderen) dan wens ik jullie daarmee alle geluk!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Dankjewel Gebakkie!!
Kom op zeg...
Draagt hij zijn movbieltje in zijn broekzak? Meestal komt het daardoor. Heel slecht hoor, behalve de warmte ook nog eens straling op zijn ballen. Van dat zaad wil je geen kinderen hoor.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:partylover schreef op 16 september 2009 @ 12:43:

Kom op zeg...Was anders heel serieus hoor.
quote:misschicken schreef op 16 september 2009 @ 12:50:

[...]

Was anders heel serieus hoor.*edit* ach je had hem al veranderd.
whahahahahahahahah ik heb lekker gelachen!

die reacties van medeforummers zijn briljant! Dank je wel jongens!
Tegen zwangerschap is anticonceptie.

Als je wel zwanger wilt worden is dat niet een kwestie van ballen voelen maar van zaad dat geloosd moet worden.

Verder denk ik dat je misschien te graag zwanger wilt worden. Nadenken over de invloed van de temperatuur van de ballen klinkt nogal obsessief. Weet hij al dat je kinderen wilt van hem?

Raakt hij je al aan eigenlijk?
ja dat weet hij en ja hij raakt me aan. die andere dingen zijn na een goed gesprek ook opgelost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven