Bang voor andere forummers?
woensdag 16 september 2009 om 23:08
donderdag 17 september 2009 om 10:05
quote:Solomio schreef op 17 september 2009 @ 10:03:
[...]
Ik ben goed in wiskunde, ik vind het zelfs leuk. Maar ik zal nooit zeggen dat het ergens goed voor is. Volgens mij is het nutteloze kennis, maar ik vinnut leuk.Ik snap dat je dat als docent niet tegen je leerlingen verteld
[...]
Ik ben goed in wiskunde, ik vind het zelfs leuk. Maar ik zal nooit zeggen dat het ergens goed voor is. Volgens mij is het nutteloze kennis, maar ik vinnut leuk.Ik snap dat je dat als docent niet tegen je leerlingen verteld
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 17 september 2009 om 10:06
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 september 2009 @ 10:04:
[...]
Nou, een béétje basiskennis is wel handig om uit te rekenen hoeveel verf je nodig hebt, of hoeveel tegels voor in je tuin.Ja, rekenen heeft nog wel nut, maar wiskunde?
[...]
Nou, een béétje basiskennis is wel handig om uit te rekenen hoeveel verf je nodig hebt, of hoeveel tegels voor in je tuin.Ja, rekenen heeft nog wel nut, maar wiskunde?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 17 september 2009 om 10:06
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 september 2009 @ 10:05:
[...]
Ik snap dat je dat als docent niet tegen je leerlingen verteld Ik denk dat de meeste docenten ook echt denken dat het ergens goed voor is, al die kennis. Daarom red ik het niet in het onderwijs.
[...]
Ik snap dat je dat als docent niet tegen je leerlingen verteld Ik denk dat de meeste docenten ook echt denken dat het ergens goed voor is, al die kennis. Daarom red ik het niet in het onderwijs.
David Dunning
David Dunning
donderdag 17 september 2009 om 10:08
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 september 2009 @ 10:05:
[...]
Ik snap dat je dat als docent niet tegen je leerlingen verteld
* overweegt er gelijk maar een taallesje aan vast te knopen *
VertelTTTTTTTTT.
[...]
Ik snap dat je dat als docent niet tegen je leerlingen verteld
* overweegt er gelijk maar een taallesje aan vast te knopen *
VertelTTTTTTTTT.
David Dunning
David Dunning

donderdag 17 september 2009 om 10:10
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 september 2009 @ 09:51:
Maar ff serieus Fleur, wat zou dan maken dat ik minder angstaanjagend zou zijn? Kijk, die onvoorspelbaarheid, that's me. Ik reageer meer met hart dan met m'n hersens, al denk ik heus soms nog weleens na voor ik iets verstuur. (ja écht!)
Maar van die bedachtzame reacties als bv KW of Zwiep of zo genuanceerd als Lé zal mij nooit lukken.Dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk ook niet dat ik zou willen dat je 'minder angstaanjagend' wordt, want dan zou je ws dingen gaan zeggen die je niet meent en waar je niet achterstaat. Want aan de andere kant van dat bang zijn, staat het wél weten dat je het meent, als jij iets zegt.
Maar ff serieus Fleur, wat zou dan maken dat ik minder angstaanjagend zou zijn? Kijk, die onvoorspelbaarheid, that's me. Ik reageer meer met hart dan met m'n hersens, al denk ik heus soms nog weleens na voor ik iets verstuur. (ja écht!)
Maar van die bedachtzame reacties als bv KW of Zwiep of zo genuanceerd als Lé zal mij nooit lukken.Dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk ook niet dat ik zou willen dat je 'minder angstaanjagend' wordt, want dan zou je ws dingen gaan zeggen die je niet meent en waar je niet achterstaat. Want aan de andere kant van dat bang zijn, staat het wél weten dat je het meent, als jij iets zegt.
donderdag 17 september 2009 om 10:11
donderdag 17 september 2009 om 10:11
donderdag 17 september 2009 om 10:12
donderdag 17 september 2009 om 10:13
donderdag 17 september 2009 om 10:14
quote:Zwieber schreef op 17 september 2009 @ 10:13:
[...]
Ik was even op een ander topic betweterig aan het zijn. Je mag wat mij betreft wel solliciteren op de functie Assistent Betweter. Volgens mij zou je het prima doen.Ik solliciteer nooit, En assistent word ik ook niet. Ik heb genoeg potentie om gelijk voor het echte werk te gaan.
[...]
Ik was even op een ander topic betweterig aan het zijn. Je mag wat mij betreft wel solliciteren op de functie Assistent Betweter. Volgens mij zou je het prima doen.Ik solliciteer nooit, En assistent word ik ook niet. Ik heb genoeg potentie om gelijk voor het echte werk te gaan.
David Dunning
David Dunning
donderdag 17 september 2009 om 10:16
quote:loomii schreef op 17 september 2009 @ 10:15:
[...]
Doosjes met niks natuurlijk, voor d'r marktplaatszwendel. Waar denk je dat ze die scooter van rijdt?
Je brengt me op een idee.
Die scooter rijd ik door een andere zwendel.
[...]
Doosjes met niks natuurlijk, voor d'r marktplaatszwendel. Waar denk je dat ze die scooter van rijdt?
Je brengt me op een idee.
Die scooter rijd ik door een andere zwendel.
David Dunning
David Dunning
donderdag 17 september 2009 om 10:20
quote:fleurtje schreef op 17 september 2009 @ 10:10:
[...]
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk ook niet dat ik zou willen dat je 'minder angstaanjagend' wordt, want dan zou je ws dingen gaan zeggen die je niet meent en waar je niet achterstaat. Want aan de andere kant van dat bang zijn, staat het wél weten dat je het meent, als jij iets zegt.Ja dat dacht ik dus ook
[...]
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk ook niet dat ik zou willen dat je 'minder angstaanjagend' wordt, want dan zou je ws dingen gaan zeggen die je niet meent en waar je niet achterstaat. Want aan de andere kant van dat bang zijn, staat het wél weten dat je het meent, als jij iets zegt.Ja dat dacht ik dus ook
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 17 september 2009 om 10:22