Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Hm....mannen met zo'n verleden zorgen altijd voor zo'n gevoeletje ja Stroll..
Ja precies.........

En daarvoor heeft hij wel 1 lange relatie gehad , van bijna 5 jaar dus hij kan het wel haha...

En inmiddels vind ik het tijd worden ook hij is 32 ....

Dus tja .. ik kkijk het maar aan probeer er gewoon niet teveel mee bezig te zijn (doe je toch , maar toch )
quote:stroller schreef op 17 september 2009 @ 16:28:

Ja precies.........

En daarvoor heeft hij wel 1 lange relatie gehad , van bijna 5 jaar dus hij kan het wel haha...

En inmiddels vind ik het tijd worden ook hij is 32 ....

Dus tja .. ik kkijk het maar aan probeer er gewoon niet teveel mee bezig te zijn (doe je toch , maar toch )

Euhh...Stroller, dat kan jij wel vinden,maar het gaat er natuurlijk om wat HIJ vindt!

Wil hij wel een relatie?

Of is het er zo 1 die jullie samenzijn liever geen relatie moemt..

In dat geval moet je je alarmbellen aanzetten hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Naja, op je intuitie vertrouwen is altijd goed, maar teveel in de controle/achterdocht schieten, daar heeft niemand wat aan.

Het is nog pril tussen jullie, dus laat het even op z'n beloop zou ik zeggen.

(Mijn God, hoor mij..)
Ben ik ook wel met je eens Kym, maar van dit soort opmerkingen zou ik ook een gevoelletje krijgen..

...Alleen hij hij geeft te kennen dat hij hij en mij onwijs leuk vind,maar wel wennen want dit is niets voor hem zeg maar .. Zegt zelf het een een beetje eng te vinden en hij erg slecht met gevoelens is......

maar goed, ik ben dan ook geen ster in mannen over mijn muur te laten klimmen...ik heb ze meestal daarvoor al weer een schop onder hun derriere gegeven omdat ik de toestand te groot vind...
Worden jullie trouwens ook helemaal gestoord van de Frangelico reclame?
Hm, ja eigenlijk is mijn overtuiging ook wel dat als mannen moeilijk doen over gevoelens en dat ook benoemen, dan is het eigenlijk niet goed.

Of hoe noemen ze dat? Dan is ie geloof ik niet zo into you.

Maar ja, wie ben ik om daarover te oordelen?

Yep not that into you, of in ieder geval niet vol overgave into you...

Net als MX,KNM en VWM destijds...
God ja, breek me de bek niet los. Wat een losers eigenlijk.
Frizzy, ik zou hem lekker in zn sop laten gaar koken. niet meer smsen of bellen, ik zou er eigenlijk weinig zin in hebben om nog op te nemen als hij belt. Hij smst of neemt ook alleen maar op wanneer hij er zin in heeft. En het gaat er niet om wat hij nu wil, het gaat er om wat jij wilt. Heb je er nog zin in om langer als een hondje achter hem aan te lopen?
Zucht. We hebben een nieuwe format voor het schrijven van rapporten. Kan ik alles opnieuw doen

Boehoeee! Ik heb echt geen zin!

Maar ik doe het wel hoor.

(heb vandaag weer even een onzeker werk-dagje, want soms vind ik de taal zo kut! en vandaag kan ik me dus niet zo goed redden merk ik, me niet uiten zoals ik zou willen en dat maakt onzeker)
Weer thuis aangekomen inmiddels....

Nee zo is het niet hoor .. jullie maken het gelijk helemaal erg..

Of verdedig ik hem nu te veel ??

Nee hoor ik ben al voorgesteld aan vrienden , enzv enzv en hij zegt zeker ook dat we wel een relatie hebben , alleen dat het voor hem wennen is.. lang geleden enz enz

Oh die reclame waar jullie het over hebben die zie ik niet ....
Maar Stroller, wij maken niets erger dan dat het is hoor.

Wij reageren op wat we lezen...

Wat zegt je eigen gevoel dan?

Kym, NEE!!!

Alles weer opnieuw???

Moet je alles in het Engels doen dan?

Ik heb dat ook vaak met werk.

Ik spreek goed engels maar vaktechnisch wordt dat dan toch ineens weer een heel ander verhaal..
Vertrouw op je gevoel Stroll! Enne, maak je niet gek inderdaad.

Uhm nee niet alles opnieuw, maar wel heel wat aanpassingen doordat de format is gewijzigd.

En ja, alles in het Engels. Spreek hier geen woord NL (ja, op 't forum, hah!). En mijn Engels is echt niet vloeiend. Daar baal ik van. Kan me op papier aardig redden, maar soms zit in een gesprek echt met m'n bek vol tanden.
Nou ja jullie zeiden gelijk He`s yust not in to you....of in elk geval niet genoeg...

Mijn eigen gevoel zegt nog dat het goed zit, en in de afgelopen 3 jaar genoeg ellende met mannen mee gemaakt die ik had kunnen voorkomen als ik mijn alarmbellen vetrouwde ipv die weg te stoppen en negeren....

En die alarmbellen heb ik niet , maar had gewoon gister even zo`n tja weet ik het dipje /onzeker momentje hoe je het noemen wil ....

Ik geef hem en mij de tijd om te zien wat er komen gaat ... maar zodra hij indd te lang blijft hangen in het "ik moet hier aan wennen verhaal "... tja dan stel ik hem 1 keer voor de keuze en dan is het sloes... daar ben ik dus na 3 jaar mannen gedoe wel hard in geworden ..

Heb geleerd niet te blijven hangen en hopen op .....
@Stroller, maar nu ben ik wel heel erg benieuwd wat er precies stond gekrabbeld, dat je er zo onzeker van werd.
Nou boehoe....

Ik krijg ineens een heule lieve krabbel van een vriendinnetje en schiet gewoon ff vol.....
Aaaaaaaaaaaaaaah het is ook wel een heule lieve krabbel en ik vind jou ook lief!
*huppelt naar de keuken om aldaar de poffertjes in de magnetron te werpen*

Leuk al die lieve mensen om me heen.

Tot straks lieverdjes van me....
Ahhh, dat is een lieve krabbel Sum! Geniet ervan!

SJ heeft mij net een smsje gestuurd, maar ik wacht even met reageren. Nee, geen spelletje, maar te snel moet ik ook niet zijn he?
Wat schreef tie, wat schreef tie, wat schreef tie.....

*is gelukkig helemaal niet nieuwsgierig!*
Zo net even 6 km hardgelopen nu met wat eten achter de laptop weer op de bank.....

Wat er in die krabbel stond ... Nou ja niks bijzonders .. Heb je wel je knuffelbeertje mee genomen voor vannacht ??

( hij sliep in het buitenland gister voor zn werk) ....

En wat stuurde SJ indd??
...Wat er in die krabbel stond ... Nou ja niks bijzonders .. Heb je wel je knuffelbeertje mee genomen voor vannacht ??....

Tsja.....eerlijk antwoord?

Ik zou mijn wenkbrauwen er ook van optrekken...op zijn minst.

Das ook 1 van de redenen dat ik vriendjes (of soon to be vriendjes) en haaives nou niet echt een lekkere combi vind.

Je leest dingen waar je in je hoofd al snel iets van kan gaan maken....
Summie, ik hou het hier echt niet bij, maar ik heb gereageerd op je berichtje op mijn hyves. Alles goed bij mij hoor
Thanks......

Was heel even bang dat het compleet aan mij lag.......

Ik houd daar ook niet van , hyves en vriendjes is ook helemaal niks ... vooral niet als vriendje bijna alleen maar van die jonge lellebellen als "vrienden"heeft ....

** zucht ik en mannen **

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven