Afvallen met...
donderdag 17 september 2009 om 19:44
Met een Blaftyfus van een week oud zou ik maar eens naar de dokter ga ja. Mensen gaan om héél veel minder naar de dokter
Ik was eens in het weekend bij mijn moeder, en heb de hele nacht wakker gelegen met oorpijn, nadat ik daar ook al een week mee rondliep trouwens.
Moest van mijn moeder toen de huisartsenpost bellen. Ik hoorde op het antwoordapparaat dat je alleen mocht bellen in noodgevallen, ze hadden liever dat je toch maandag zou bellen.
Dus ik hing weer op, want ja... ik bloedde niet dood en had ook geen hartaanval ofzo
Toen heeft mijn moeder maar gebeld, en ik kon ik met een half uurtje komen.
Zat er een man in de wachtkamer met een klein sneetje in zijn vinger. Hij was voor mij aan de beurt maar kwam na 2 minuten al naar buiten met een pleister om zijn vinger. Terwijl ik daar kermend van de pijn zat
Dus ja! Mensen gaan om minder naar de dokter Keessie!
En vooral omdat je het gevoel hebt dat het niet minder wordt moet je morgen de huisarts bellen en langsgaan!
Jaaaaa! Jalapenoburger was lekker!
Lijstje:
O: flakes/melk
TD: 2 sultana volkoren biscuits
L: 1 bruine boterham met salami, 1 maïsboterham met pure hagelslag en 2 plakjes kruidkoek.
TD: appel
A: gebakken aardappeltjes (in scheutje olijfolie), sperziebonen (stoompakket met spek en kruidencreme erdoor), een 'magere' beefburger jalapeno (gebakken in grillpan en vet er nog uitgedrukt op keukenrol) en 1 el yogonaise.
Even snel afwassen en dan lekker op de bank met GTST!
Ik was eens in het weekend bij mijn moeder, en heb de hele nacht wakker gelegen met oorpijn, nadat ik daar ook al een week mee rondliep trouwens.
Moest van mijn moeder toen de huisartsenpost bellen. Ik hoorde op het antwoordapparaat dat je alleen mocht bellen in noodgevallen, ze hadden liever dat je toch maandag zou bellen.
Dus ik hing weer op, want ja... ik bloedde niet dood en had ook geen hartaanval ofzo
Toen heeft mijn moeder maar gebeld, en ik kon ik met een half uurtje komen.
Zat er een man in de wachtkamer met een klein sneetje in zijn vinger. Hij was voor mij aan de beurt maar kwam na 2 minuten al naar buiten met een pleister om zijn vinger. Terwijl ik daar kermend van de pijn zat
Dus ja! Mensen gaan om minder naar de dokter Keessie!
En vooral omdat je het gevoel hebt dat het niet minder wordt moet je morgen de huisarts bellen en langsgaan!
Jaaaaa! Jalapenoburger was lekker!
Lijstje:
O: flakes/melk
TD: 2 sultana volkoren biscuits
L: 1 bruine boterham met salami, 1 maïsboterham met pure hagelslag en 2 plakjes kruidkoek.
TD: appel
A: gebakken aardappeltjes (in scheutje olijfolie), sperziebonen (stoompakket met spek en kruidencreme erdoor), een 'magere' beefburger jalapeno (gebakken in grillpan en vet er nog uitgedrukt op keukenrol) en 1 el yogonaise.
Even snel afwassen en dan lekker op de bank met GTST!
donderdag 17 september 2009 om 19:50
donderdag 17 september 2009 om 19:52
Herformuleerd: Ik vind mensen die met dat soort dingen naar de dokter gaan (zoals die kerel met dat sneetje) vuile aanstellers. Niet alleen stel je je dan aan, ook doe je een volstrekt onnodig beroep op ons toch al veel te dure zorgstelsel. En dan wil ik iemand eigenlijk als een klein kind op zijn kont meppen: zo, heb je wat om te janken vuile wat! Meen ik echt.
En ja, met een hoestje die je een week hebt naar de dokter gaan vind ik daar eigenlijk akelig dicht bij in de buurt komen...
En ja, met een hoestje die je een week hebt naar de dokter gaan vind ik daar eigenlijk akelig dicht bij in de buurt komen...
donderdag 17 september 2009 om 20:30
*zet strenge stem op*
Lieve Mevrouwdekees, jij hoest je helemaal de tering (of de tyfus? ) Het is zo erg dat je er 's nachts van wakker ligt. Dit duurt nu al een week. Dat is reden één om naar de dokter te gaan. Zonde van de energie die blaftyfus, want die energie kun je beter gebruiken om beter te worden.
Maar het wordt niet beter, dus dat is ook óók een reden om naar de dokter te gaan. Voilà! Twee redenen om morgen die huisarts te bellen en nog vóór het weekend aktie te ondernemen. Anders ben je weer een halve week verder
Lieve Mevrouwdekees, jij hoest je helemaal de tering (of de tyfus? ) Het is zo erg dat je er 's nachts van wakker ligt. Dit duurt nu al een week. Dat is reden één om naar de dokter te gaan. Zonde van de energie die blaftyfus, want die energie kun je beter gebruiken om beter te worden.
Maar het wordt niet beter, dus dat is ook óók een reden om naar de dokter te gaan. Voilà! Twee redenen om morgen die huisarts te bellen en nog vóór het weekend aktie te ondernemen. Anders ben je weer een halve week verder
donderdag 17 september 2009 om 20:35
Lachen! In de gebruiksaanwijzing van het broodrooster staat: "Kinderen en personen met beperkte fysieke, sensorische of geestelijke capaciteiten of een tekort aan kennis en ervaring mogen het toestel niet gebruiken tenzij er toezicht aanwezig is of instructie is gegeven door een volwassene die verantwoordelijk is voor hun veiligheid."
donderdag 17 september 2009 om 20:40
Ik zal Kees zo eens vragen oftie vind dat ik een huisarts op moet zoeken, die heeft er ook last van, dus wie weet krijg je je zin
Nou verwacht ik niet dat ze er wat aan kan doen hoor, ik heb geen bronchitis (die herken ik wel na er eens een flink te hebben verwaarloost ) en het lijkt me dat ik een longontsteking toch ook wel zou bemerken aan koorts ofzo. En blaftyfus is wel een accurate omschrijving, maar geen medische diagnose.
Nou verwacht ik niet dat ze er wat aan kan doen hoor, ik heb geen bronchitis (die herken ik wel na er eens een flink te hebben verwaarloost ) en het lijkt me dat ik een longontsteking toch ook wel zou bemerken aan koorts ofzo. En blaftyfus is wel een accurate omschrijving, maar geen medische diagnose.
donderdag 17 september 2009 om 21:01
Aah,gezellig BBQen!
Enne je mag meer dan één codeine pilletje per dag hé!
Maak het jezelf niet zo moeilijk
Ik heb zaterdagmiddag een High Tea (tante 65 geworden) mmm,lastig al die zoetigheid.
En dan savonds met 3 vriendinnen naar concert van Kane,VanDikHout en Rigby.
(ik vind Kane niet zo leuk maar wordt vast een gave avond én ik hoef niet te rijden)
Enne je mag meer dan één codeine pilletje per dag hé!
Maak het jezelf niet zo moeilijk
Ik heb zaterdagmiddag een High Tea (tante 65 geworden) mmm,lastig al die zoetigheid.
En dan savonds met 3 vriendinnen naar concert van Kane,VanDikHout en Rigby.
(ik vind Kane niet zo leuk maar wordt vast een gave avond én ik hoef niet te rijden)
donderdag 17 september 2009 om 21:05
Keessie, lekkere eigewijs ding, je hebt van Dampo, capsules, die werken als een tiet. Niks geen hoestsiroop, maar die capsules, die moet je. Ik heb namelijkj ook met regelemaat de BT, maar die dingen werken geweldig.
Age, wat een coole foute dingen heb je weer gekocht
Laatste deel van collecte gelopen.
Lijstje:
5 boterhammens Heinz sanwitchspread (ontbijt en lunch)
1 Liga en een paar dropjes
Bord aardappels, wortels, karbonade, stroganoffsausje
toetje
Age, wat een coole foute dingen heb je weer gekocht
Laatste deel van collecte gelopen.
Lijstje:
5 boterhammens Heinz sanwitchspread (ontbijt en lunch)
1 Liga en een paar dropjes
Bord aardappels, wortels, karbonade, stroganoffsausje
toetje