VRLK
donderdag 17 september 2009 om 22:32
quote:Pammie schreef op 17 september 2009 @ 22:28:
[...]
Same here hoewel ik ietsje groter ben dan Vrolijk. En ter compensatie van mijn gebrek aan enkels. Op hakken lijkt het of ik ze wel heb Ik ben ook maar 1.68, maar zie er echt niet uit op hakken. Helemaal uit verhouding ofzo. Hoewel ik nu wel voor het eerst van die soort peeptoe espadrilles met een klein sleehakje heb gekocht voor van de zomer, en die waren wel ok. Maar dan nog vind ik het raar, ik op hakken.
[...]
Same here hoewel ik ietsje groter ben dan Vrolijk. En ter compensatie van mijn gebrek aan enkels. Op hakken lijkt het of ik ze wel heb Ik ben ook maar 1.68, maar zie er echt niet uit op hakken. Helemaal uit verhouding ofzo. Hoewel ik nu wel voor het eerst van die soort peeptoe espadrilles met een klein sleehakje heb gekocht voor van de zomer, en die waren wel ok. Maar dan nog vind ik het raar, ik op hakken.
donderdag 17 september 2009 om 22:38

donderdag 17 september 2009 om 22:42
Ben al bij gisteravond.
Hechten onder een bouwlamp, geweldig
! helemaal in de spotlights, ik zie je zo liggen, Wind!
Ik ben ook niet van het afhaalvoer. Hebben wel een frituur maar gebruiken die zo eens in het half jaar. Weet welgeteld 1 pizzaboer in de stad waar ik pizza wil bestellen. En afhaalchinees vind ik ook nix.
Ga weer verder lezen.
Hechten onder een bouwlamp, geweldig

Ik ben ook niet van het afhaalvoer. Hebben wel een frituur maar gebruiken die zo eens in het half jaar. Weet welgeteld 1 pizzaboer in de stad waar ik pizza wil bestellen. En afhaalchinees vind ik ook nix.
Ga weer verder lezen.
donderdag 17 september 2009 om 22:42
donderdag 17 september 2009 om 22:45
Oooo en pizza's! die was ik nog vergeten in het afhaalverhaal. Wij hebben hier een pizzeria die echt goddelijk eten maakt! Helaas lust vent natuurlijk geen italiaans, de jongens geven niks om pizza. Maar heel soms bestel ik voor mezelf en dan is het elke keer weer zalig. Alles vers.
Ik begin spontaan te kwijlen...
Ik begin spontaan te kwijlen...