Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
zaterdag 19 september 2009 om 16:57
hey Kymmetje ...........
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt ... Best een lastige situatie .
Alleen ben niet met je eens dat het nutteloos zou zijn , als het echt zo moet zijn .. dan is het zo en wordt het wat ...
Dus dat moet je los laten , alleen dat je onzeker word en je niet weet wat je er mee moet gevoel ... dat zijn bij mij altijd mn alarmbellen ...
Op voorhand dingen al zo moeilijk zien en voelen en ervaren zijn voor mij tekenen dat het hem niet gaat worden ... maargoed dat is bij iedereen anders natuurlijk ...
Hoe doet hij dan ? wat bedoel je met thuis doet hij wisselvallig ??...
Moeilijk he mannen ??? pfff praat me er niet van meis .. denk je het gaat leuk, gaat het toch niet leuk,denk je ik ben verliefd en geniet ervan .. sta je de volgende dag weer in de AH in de rij met twee flessen rose ..om je ellende maar eens flink weg te drinken ( haha ) ...
Dus al met al .... lastig .............
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt ... Best een lastige situatie .
Alleen ben niet met je eens dat het nutteloos zou zijn , als het echt zo moet zijn .. dan is het zo en wordt het wat ...
Dus dat moet je los laten , alleen dat je onzeker word en je niet weet wat je er mee moet gevoel ... dat zijn bij mij altijd mn alarmbellen ...
Op voorhand dingen al zo moeilijk zien en voelen en ervaren zijn voor mij tekenen dat het hem niet gaat worden ... maargoed dat is bij iedereen anders natuurlijk ...
Hoe doet hij dan ? wat bedoel je met thuis doet hij wisselvallig ??...
Moeilijk he mannen ??? pfff praat me er niet van meis .. denk je het gaat leuk, gaat het toch niet leuk,denk je ik ben verliefd en geniet ervan .. sta je de volgende dag weer in de AH in de rij met twee flessen rose ..om je ellende maar eens flink weg te drinken ( haha ) ...
Dus al met al .... lastig .............
zaterdag 19 september 2009 om 17:22
quote:Summerdance schreef op 16 september 2009 @ 22:52:
BELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik dacht ik schreeuw ff heel hard
Hey allemaal, ik dacht al, wat hoor ik nu?
Ik was even met mijn zusje op relativeer-midweekje aan 't strand, vanmiddag teruggekomen. Heerlijk samen uitgewaaid, absoluut getroffen met het weer, geshopt, ijsjes gesnoept en-zo-verder.
Ik ben nog niet helemaal bijgelezen en ik kom jullie lieverds tegen die mij niet vergeten zijn.
Ik lees even gauw bij wat de bedoeling is en dan kijk ik of ik erbij kan zijn!
Bella is trouwens Brabant!
BELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik dacht ik schreeuw ff heel hard
Hey allemaal, ik dacht al, wat hoor ik nu?
Ik was even met mijn zusje op relativeer-midweekje aan 't strand, vanmiddag teruggekomen. Heerlijk samen uitgewaaid, absoluut getroffen met het weer, geshopt, ijsjes gesnoept en-zo-verder.
Ik ben nog niet helemaal bijgelezen en ik kom jullie lieverds tegen die mij niet vergeten zijn.
Ik lees even gauw bij wat de bedoeling is en dan kijk ik of ik erbij kan zijn!
Bella is trouwens Brabant!
Huts!
zaterdag 19 september 2009 om 17:39
Ik zoek bevestiging. Ik wil alles weten. Ik wil zekerheid. Ik gewoon iets serieus. En misschien is dit niet de juiste plek daarvoor.
Of misschien juist wel, dat is het lastige: wie zal het zeggen? Het is nog zo pril en ik denk al 150 stappen vooruit. Remmen lukt niet. En dat is wat me onzeker maakt denk ik.
Of misschien juist wel, dat is het lastige: wie zal het zeggen? Het is nog zo pril en ik denk al 150 stappen vooruit. Remmen lukt niet. En dat is wat me onzeker maakt denk ik.
zaterdag 19 september 2009 om 18:17
Ben ik weer.
Lekker dagje achter de rug, rustig aan gedaan en weer een superleuke rijles!
Ach Strol tis rot voor je, maar meid wat ben je verstandig!
Hoe gaat het vandaag?
Sum ben je niet bang dat die man een engerd is?
En alleen leuk klinkt?
Denk dat het juist leuk is om hem morgen nog even te bellen (vanuit professioneel opzicht natuurlijk)....
Volgens mij is jouw gevoeletje (en het mijne) helemaal niet weg geweest Kym...
Aan de andere kant, waarom zou je met hem niet iets serieus kunnen hebben?
En waarom praat je er niet over?
Wat goed Madhe dat je er toch met wat mensen over gepraat hebt!
Ben blij dat je de balans weer gevonden hebt, Pom Oprah zou trots op je zijn.
Bel wat een geweldige dagen hadden jullie uitgekozen voor het strand.
Dat is nog eens lekker nazomeren!
Wat betreft Me, Myself & MX...
Sum dat ik een zwak heb voor 'foute' mannen is nou ook weer niet helemaal waar hoor.
Heb de afgelopen 5 jaar geen enkele foute man aan de haak geslagen.
Ik ben niet iemand die er elke keer weer instinkt.
Overigens was de eerste tijd tussen MX en mij heel leuk, en in tegenstelling tot wat ik anderen hoor zeggen: Ik hoorde geen alarmbellen.
Sterker nog, mijn gevoel zei al die tijd het het goed zat.
Maar goed, nu is het zo gelopen tussen ons, en inderdaad heb ik de laatste tijd niet de meest verstandige keuzes gemaakt.
Lieve schatten dat is gewoon niet zo makkelijk als je ein-de-lijk weer eens iets voor iemand voelt.
Genoeg leuke mannen ontmoet de afgelopen jaren, niet fout, maar ook geen kriebels.
Ik val op hele sterke persoonlijkheden, mannen die alles onder controle hebben en een beetje macho zijn.
Zulke mannen kom ik weinig tegen, MX was er één van.
Ik baal ervan dat ik niet gewoon verliefd wordt op een ideale schoonzoon.
Lekker dagje achter de rug, rustig aan gedaan en weer een superleuke rijles!
Ach Strol tis rot voor je, maar meid wat ben je verstandig!
Hoe gaat het vandaag?
Sum ben je niet bang dat die man een engerd is?
En alleen leuk klinkt?
Denk dat het juist leuk is om hem morgen nog even te bellen (vanuit professioneel opzicht natuurlijk)....
Volgens mij is jouw gevoeletje (en het mijne) helemaal niet weg geweest Kym...
Aan de andere kant, waarom zou je met hem niet iets serieus kunnen hebben?
En waarom praat je er niet over?
Wat goed Madhe dat je er toch met wat mensen over gepraat hebt!
Ben blij dat je de balans weer gevonden hebt, Pom Oprah zou trots op je zijn.
Bel wat een geweldige dagen hadden jullie uitgekozen voor het strand.
Dat is nog eens lekker nazomeren!
Wat betreft Me, Myself & MX...
Sum dat ik een zwak heb voor 'foute' mannen is nou ook weer niet helemaal waar hoor.
Heb de afgelopen 5 jaar geen enkele foute man aan de haak geslagen.
Ik ben niet iemand die er elke keer weer instinkt.
Overigens was de eerste tijd tussen MX en mij heel leuk, en in tegenstelling tot wat ik anderen hoor zeggen: Ik hoorde geen alarmbellen.
Sterker nog, mijn gevoel zei al die tijd het het goed zat.
Maar goed, nu is het zo gelopen tussen ons, en inderdaad heb ik de laatste tijd niet de meest verstandige keuzes gemaakt.
Lieve schatten dat is gewoon niet zo makkelijk als je ein-de-lijk weer eens iets voor iemand voelt.
Genoeg leuke mannen ontmoet de afgelopen jaren, niet fout, maar ook geen kriebels.
Ik val op hele sterke persoonlijkheden, mannen die alles onder controle hebben en een beetje macho zijn.
Zulke mannen kom ik weinig tegen, MX was er één van.
Ik baal ervan dat ik niet gewoon verliefd wordt op een ideale schoonzoon.
zaterdag 19 september 2009 om 19:46
En Frizz.............
Ik weet het ook niet wat ik zou doen in jouwn situatie....
Vanaf hier is het makkelijk dingen beoordelen en of lekker makkelijk om te zeggen van joh kap er toch mee...
Maar zolang jij er nog niet klaar mee bent , tja dan ben je dat niet.
Nog wat leuks in de planning voor vanavond ?
Ik weet het ook niet wat ik zou doen in jouwn situatie....
Vanaf hier is het makkelijk dingen beoordelen en of lekker makkelijk om te zeggen van joh kap er toch mee...
Maar zolang jij er nog niet klaar mee bent , tja dan ben je dat niet.
Nog wat leuks in de planning voor vanavond ?
zaterdag 19 september 2009 om 19:57
quote:Kym schreef op 19 september 2009 @ 17:39:
Ik zoek bevestiging. Ik wil alles weten. Ik wil zekerheid. Ik gewoon iets serieus. En misschien is dit niet de juiste plek daarvoor.
Och lieverd toch...
Maar wat heeft hij dan precies gedaan waardoor je ineens weer zo onzeker bent?
Wat je doet twijfelen...
Alleen dat hij wat afstandelijker is?
Wat hij daarna niet meer was?
Misschien is hij ook net zo aan het piekeren als jij...
Ziet hij ook allemaal beren op de weg.
Eens met Stroller, maak het bespreekbaar
Frizz, t zal me boeien of het een engerd is, echt waar
Het feit dat het zo leuk ging aan de telefoon maakte mijn dag al.
Ben nu een paar uur verder en vind eigenlijk dat ik het maar gewoon moet laten rusten
maar het was wel een ontzettende opleuking van mijn zaterdag.
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....is JS ziek
Haai Bella, leuk dat je er weer bent.
Lekker aan het relativeren geweest?
Och lieverd toch...
Maar wat heeft hij dan precies gedaan waardoor je ineens weer zo onzeker bent?
Wat je doet twijfelen...
Alleen dat hij wat afstandelijker is?
Wat hij daarna niet meer was?
Misschien is hij ook net zo aan het piekeren als jij...
Ziet hij ook allemaal beren op de weg.
Eens met Stroller, maak het bespreekbaar
Frizz, t zal me boeien of het een engerd is, echt waar
Het feit dat het zo leuk ging aan de telefoon maakte mijn dag al.
Ben nu een paar uur verder en vind eigenlijk dat ik het maar gewoon moet laten rusten
maar het was wel een ontzettende opleuking van mijn zaterdag.
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....is JS ziek
Haai Bella, leuk dat je er weer bent.
Lekker aan het relativeren geweest?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 19 september 2009 om 19:59
Oh ik ben er wel klaar mee.
Vind het alleen een beetje vreemd dat ik er niet echt mee zit.
Ik bedoel, ik vind het wel jammer, maar voel me niet rot ofzo.
Misschien besef ik het nog niet ofzo, of hou ik toch stiekem opties open.
Kweetnie.
Kan hem in ieder geval niet bellen want heb zijn nummer niet, dan moet ik eerst Pom hebben.
Ik geloof dat ik op de bank ga hangen vandaag.
Ben zoveel weggeweest afgelopen week, en elke avond zo moe...
Nu maar even uitrusten.
Heb veel veel lekkere dingetjes gekocht.
Vind het alleen een beetje vreemd dat ik er niet echt mee zit.
Ik bedoel, ik vind het wel jammer, maar voel me niet rot ofzo.
Misschien besef ik het nog niet ofzo, of hou ik toch stiekem opties open.
Kweetnie.
Kan hem in ieder geval niet bellen want heb zijn nummer niet, dan moet ik eerst Pom hebben.
Ik geloof dat ik op de bank ga hangen vandaag.
Ben zoveel weggeweest afgelopen week, en elke avond zo moe...
Nu maar even uitrusten.
Heb veel veel lekkere dingetjes gekocht.
zaterdag 19 september 2009 om 20:17
haha lekkere dingetjes zoals???
Ik ook maar weer bankhangen vanavond,moet er vroeg uit morgen.
Mijn moeder komt hier slapen vanavond, die komt me aanmoedigen langs de lijn morgen, alleen ze woont zelf in provincie groningen (mijn paps ook hoor ze zijn nog samen) en dus handiger als ze hier slaapt anders zou ze helemaal vroeg op moeten morgen .....
Ik ook maar weer bankhangen vanavond,moet er vroeg uit morgen.
Mijn moeder komt hier slapen vanavond, die komt me aanmoedigen langs de lijn morgen, alleen ze woont zelf in provincie groningen (mijn paps ook hoor ze zijn nog samen) en dus handiger als ze hier slaapt anders zou ze helemaal vroeg op moeten morgen .....
zaterdag 19 september 2009 om 20:20
Oh Sum ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak flirt aan de telefoon.
Met helpdesks enzo...
Maar ook weleens met zakelijke contacten.
Geen echte foute opmerkingen, maar ik doe wel altijd erg gezellig en amicaal.
Tja je moet het een beetje gezellig maken hè?
Mijn ex vond dat iets minder leuk trouwens.
Gewoon er lekker van genieten dus!
En toch maar even bellen morgen, vind ik...
Met helpdesks enzo...
Maar ook weleens met zakelijke contacten.
Geen echte foute opmerkingen, maar ik doe wel altijd erg gezellig en amicaal.
Tja je moet het een beetje gezellig maken hè?
Mijn ex vond dat iets minder leuk trouwens.
Gewoon er lekker van genieten dus!
En toch maar even bellen morgen, vind ik...
zaterdag 19 september 2009 om 20:23
@ Sum, zoals Frizz al schreef, we hebben zo enorm veel geluk gehad met het weer, het was echt lekker hoor
Zus en ik hebben lekker gerelativeerd met veel cappuchino's op terrassen, veel ijsjes, nog meer chocola en de grote gele M natuurlijk. Ze had 't even nodig, een andere omgeving en is helemaal klaar maandag te gaan zoeken naar een nieuwe baan. Gezondheid lijkt beter te worden, operatie is klaar en geen nabehandelingen meer voor haar!
Ga vanavond ook alleen bankhangen, ik kom niet voor in de Keek deze week! Ben verkouden en SV'tje mag niet komen vanavond, haha.
@ Frizz, goed dat je lekker je ding gaat doen vanavond. Dat je je niet rot voelt is op zich goed. Geniet van je lekkere dingetjes en een diepe buiging van mij voor jou dat je zijn numer hebt weggegooid!
En nee, ik had dus geen banaan in mijn oor, hahaha. Enne...woonde jij nou ook ergens in Brabant of heb ik niet goed gelezen?
@ Kym, het zoeken naar bevestiging en zekerheid (dat betekent voor mij veiligheid) herken ik wel. Het is alleen lastig te vinden in een prille verliefdheid, zeker als de gevoelens zo sterk zijn als bij jou. Maar juist omdat ze zo sterk zijn denk ik dat het met jou -hoe dan ook- altijd goed komt. Het is sowieso knap dat jij je gevoelens zo intens durft te beleven. Ik durf dat vaak niet hoor!
Waar is Boemen trouwens gebleven??
Zus en ik hebben lekker gerelativeerd met veel cappuchino's op terrassen, veel ijsjes, nog meer chocola en de grote gele M natuurlijk. Ze had 't even nodig, een andere omgeving en is helemaal klaar maandag te gaan zoeken naar een nieuwe baan. Gezondheid lijkt beter te worden, operatie is klaar en geen nabehandelingen meer voor haar!
Ga vanavond ook alleen bankhangen, ik kom niet voor in de Keek deze week! Ben verkouden en SV'tje mag niet komen vanavond, haha.
@ Frizz, goed dat je lekker je ding gaat doen vanavond. Dat je je niet rot voelt is op zich goed. Geniet van je lekkere dingetjes en een diepe buiging van mij voor jou dat je zijn numer hebt weggegooid!
En nee, ik had dus geen banaan in mijn oor, hahaha. Enne...woonde jij nou ook ergens in Brabant of heb ik niet goed gelezen?
@ Kym, het zoeken naar bevestiging en zekerheid (dat betekent voor mij veiligheid) herken ik wel. Het is alleen lastig te vinden in een prille verliefdheid, zeker als de gevoelens zo sterk zijn als bij jou. Maar juist omdat ze zo sterk zijn denk ik dat het met jou -hoe dan ook- altijd goed komt. Het is sowieso knap dat jij je gevoelens zo intens durft te beleven. Ik durf dat vaak niet hoor!
Waar is Boemen trouwens gebleven??
Huts!
zaterdag 19 september 2009 om 20:24
Chips met een dipje, gangmakers, appelkoeken, citroentaart yoghurt en dropjes.
NIET goed eigenlijk.
Maar ach... What the heck?
Wat lief dat je moeder je komt aanmoedigen Stroll!
Maken jullie het gezellig vanavond?
Heb je al een kracht-ontbijtje samengesteld voor morgen?
Nou het was vanavond al een puinhoop bij de pont hoor, door de Dam tot Dam.
Je merkt het meteen als er mensen van buiten de stad met de pont gaan: ze snappen niet dat je niet recht voor de ingang moet wachten, want dat is tevens de uitgang...
En de mensen die eraf moeten gaan allemaal over het fietspad lopen waar IK dus wil fietsen.
Het lijkt zo simpel maar ondertussen...
NIET goed eigenlijk.
Maar ach... What the heck?
Wat lief dat je moeder je komt aanmoedigen Stroll!
Maken jullie het gezellig vanavond?
Heb je al een kracht-ontbijtje samengesteld voor morgen?
Nou het was vanavond al een puinhoop bij de pont hoor, door de Dam tot Dam.
Je merkt het meteen als er mensen van buiten de stad met de pont gaan: ze snappen niet dat je niet recht voor de ingang moet wachten, want dat is tevens de uitgang...
En de mensen die eraf moeten gaan allemaal over het fietspad lopen waar IK dus wil fietsen.
Het lijkt zo simpel maar ondertussen...
zaterdag 19 september 2009 om 20:27
Kym ik ben het eens met Bel, erg knap dat jij je gevoelens zo intens durft te beleven.
Heb je al over meerdere verliefdheden horen praten, en eigenlijk vind ik dat bestwel mooi...
Vind het super dat jij zo'n steun kan zijn voor je zus en dat ze er zo van opgeknapt is Bel.
Echt heel fijn!
En ik woon trouwens in de enige echte stad van Nederland: Amsterdam!
Heb je al over meerdere verliefdheden horen praten, en eigenlijk vind ik dat bestwel mooi...
Vind het super dat jij zo'n steun kan zijn voor je zus en dat ze er zo van opgeknapt is Bel.
Echt heel fijn!
En ik woon trouwens in de enige echte stad van Nederland: Amsterdam!
zaterdag 19 september 2009 om 20:32
Overigens overweeg ik wel om weer eens naar mijn coach te gaan om het onderwerp Frizz & mannen te bespreken.
En ik heb net de ex van mijn vriendin gemaild, want die heeft me een tijdje geleden willen koppelen aan een vriend van hem.
Deze man past volgens hem perféct bij mij: een lange goedgebouwde Surinamer, eigen zaak, bekeerd Boeddhist en ex-model.
Hij zegt dat het écht een leuke kerel is.
Dus misschien moet ik er maar wat mee doen voor iemand anders het doet.
Heb me ook aangemeld bij e-matching, maar alle mannen die me toegemaild waren waren toch niet echt mijn types.
Maar wie weet als ik straks zelf mag zoeken...
En ik heb net de ex van mijn vriendin gemaild, want die heeft me een tijdje geleden willen koppelen aan een vriend van hem.
Deze man past volgens hem perféct bij mij: een lange goedgebouwde Surinamer, eigen zaak, bekeerd Boeddhist en ex-model.
Heb me ook aangemeld bij e-matching, maar alle mannen die me toegemaild waren waren toch niet echt mijn types.
Maar wie weet als ik straks zelf mag zoeken...
zaterdag 19 september 2009 om 20:35
Amsterdam....................
Mooie stad , ik lekker in Den Haag... ben helemaal verzot op het strand , dus vandaar Den Haag.. maar kwa stad vind ik Amsterdam veel mooier..
Ik heb niks ... of beter gezegd tantelief heeft niks lekkers gehaald ......
En ik ben de deur nog niet uitgeweest vandaag ... slecht he ...
Mooie stad , ik lekker in Den Haag... ben helemaal verzot op het strand , dus vandaar Den Haag.. maar kwa stad vind ik Amsterdam veel mooier..
Ik heb niks ... of beter gezegd tantelief heeft niks lekkers gehaald ......
En ik ben de deur nog niet uitgeweest vandaag ... slecht he ...
zaterdag 19 september 2009 om 20:41
zaterdag 19 september 2009 om 20:45
Stroller, ik ben ook dol op Den Haag, maar inderdaad net als jij
Kan niet zonder het strand
Ben een paar jaar een Goois Meisje geweest maar het strand is toch iets waar ik echt niet zonder kan....
Hier ook ineens geen plannen Jan ligt gevloerd op bed dus die hoef ik niet te versieren vanavond hihi
Kan niet zonder het strand
Ben een paar jaar een Goois Meisje geweest maar het strand is toch iets waar ik echt niet zonder kan....
Hier ook ineens geen plannen Jan ligt gevloerd op bed dus die hoef ik niet te versieren vanavond hihi
zaterdag 19 september 2009 om 20:53
Ohhh zou je naar Jan gaan ??? die vind ik zo leuk ...
Balen dan zeg , zit je op je zaterdag avond ...
Nee ik kan er ook niet zonder ,vorig jaar nog geprobeerd door naar Groningen te verhuizen in de buurt bij mijn ouders en zusje .. maar miste punt een echt vreselijk de stad en het stadsleven .. en het strand
Dus heb het 9 maanden aangezien en toen toch maar weer snel terug naar Den Haag
En nu woon ik dus gezellig bij `van mn tantes in huis ....
*alhoewel me dat ook vreselijk begint tegen te staan gebrek aan privacy *
Balen dan zeg , zit je op je zaterdag avond ...
Nee ik kan er ook niet zonder ,vorig jaar nog geprobeerd door naar Groningen te verhuizen in de buurt bij mijn ouders en zusje .. maar miste punt een echt vreselijk de stad en het stadsleven .. en het strand
Dus heb het 9 maanden aangezien en toen toch maar weer snel terug naar Den Haag
En nu woon ik dus gezellig bij `van mn tantes in huis ....
*alhoewel me dat ook vreselijk begint tegen te staan gebrek aan privacy *
zaterdag 19 september 2009 om 20:55
Ikke en mij zusje waren dus vor ons uitwaaimidweekje...in Den Haag, haha. Scheveningen dus. Favo strand van ik & zus.
Owww Amsterdam Frizz, dan heb ik echt helemaaaal verkeerd gelezen, haha. En zo te lezen weet jij wel wat lekkere dingetjes zijn!
Bel zit aan haar tweede verslaving: Cote d'Or met amandelen!
Hier dus Brabant, Sneeze toch ook?
@ Sum, ook een rustige avond dus. Zag je ook al boos worden in een ander topic, as I am!
Owww Amsterdam Frizz, dan heb ik echt helemaaaal verkeerd gelezen, haha. En zo te lezen weet jij wel wat lekkere dingetjes zijn!
Bel zit aan haar tweede verslaving: Cote d'Or met amandelen!
Hier dus Brabant, Sneeze toch ook?
@ Sum, ook een rustige avond dus. Zag je ook al boos worden in een ander topic, as I am!
Huts!
zaterdag 19 september 2009 om 20:56
En frizz
Ja wel ik ben opzich wel een stabiel iemand , hoor sta goed in het leven ..
Alleen ik word moe van mezelf en mannen, het continue up en down van emoties en gevoelens die daar bij komen kijken ..
Dat Iedere keer weer teleurgesteld worden , dat nare gevoel wat ik nu weer moet voelen ...
Daar heb ik voorlopig geen zin meer in
Ja wel ik ben opzich wel een stabiel iemand , hoor sta goed in het leven ..
Alleen ik word moe van mezelf en mannen, het continue up en down van emoties en gevoelens die daar bij komen kijken ..
Dat Iedere keer weer teleurgesteld worden , dat nare gevoel wat ik nu weer moet voelen ...
Daar heb ik voorlopig geen zin meer in
zaterdag 19 september 2009 om 20:59
Sneez, ik lach me een breuk in dat andere topic
Ze bedankte me voor mijn serieuze inbreng
Sarcasme is TO vreemd denk ik!!!
Stroll, ik vind het niet zo erg hoor op zaterdag thuis...
Ik vermaak me prima zo.
Scheveningen is ook een heerlijk relativeer strand
Ik zit er vaak in de duinen, thermoskannetje thee, schrift, pen en dan maar schrijven (en vaak ook huilen)
Op één of andere manier kan ik in de duinen met het uitzicht op de zee heel goed mijn hoofd leefmaken..
Ja erg hè Frizz, heb ik me er eindelijk overheen gezet dat ik naar Jan ga....issie ziek!!!
Ze bedankte me voor mijn serieuze inbreng
Sarcasme is TO vreemd denk ik!!!
Stroll, ik vind het niet zo erg hoor op zaterdag thuis...
Ik vermaak me prima zo.
Scheveningen is ook een heerlijk relativeer strand
Ik zit er vaak in de duinen, thermoskannetje thee, schrift, pen en dan maar schrijven (en vaak ook huilen)
Op één of andere manier kan ik in de duinen met het uitzicht op de zee heel goed mijn hoofd leefmaken..
Ja erg hè Frizz, heb ik me er eindelijk overheen gezet dat ik naar Jan ga....issie ziek!!!
zaterdag 19 september 2009 om 20:59
quote:frizzy schreef op 19 september 2009 @ 20:32:
Als ik je was, zou ik DAT zeker gaan doen. Al was het alleen maar voor de afleiding!
Als ik je was, zou ik DAT zeker gaan doen. Al was het alleen maar voor de afleiding!
I am Spaaartaaacus.