Afvallen met...
zondag 20 september 2009 om 00:10
Hoe herkenbaar . De maand voordat ik naar de tandarts moet, ga ik ineens ook altijd heel lang m'n tanden poetsen en heel vaak tandenstokeren . Jammergenoeg trapt ze er niet in, en dan vraagt ze: hoe vaak flos je?! En dan zeg ik eerst 'dagelijks' en daarna 'euhm.. tenminste... de laatste maand'.
Peas on earth!
zondag 20 september 2009 om 00:22
Mijn huidige tandarts vroeg of ik wel langs zou komen als hij me uitnodigde voor een controle-afspraak, omdat ik dat dus bij vorige tandarts niet meer deed.
Ja tuurlijk zou ik langskomen, nu zou ik het grondig bij gaan houden, ben immers verstandig & volwassen!
Maar ja... dan moet hij wel een uitnodiging sturen dus!
Gevolg: Age is al zo'n 1,5 jaar niet meer bij de tandarts geweest
Ja tuurlijk zou ik langskomen, nu zou ik het grondig bij gaan houden, ben immers verstandig & volwassen!
Maar ja... dan moet hij wel een uitnodiging sturen dus!
Gevolg: Age is al zo'n 1,5 jaar niet meer bij de tandarts geweest
zondag 20 september 2009 om 00:24
Ben net even met ragertje in de weer geweest. En nu weet ik weer waarom ik dat nooit meer deed: ik heb gewoon het gevoel dat ik flauwval, word er echt naar van!
Tandenstokers gaat prima bij mij, maar daar krijg je het niet zo schoon van als met een ragertje.
Ik moet gewoon een kunstgebit, lijkt me het makkelijkst!
Tandenstokers gaat prima bij mij, maar daar krijg je het niet zo schoon van als met een ragertje.
Ik moet gewoon een kunstgebit, lijkt me het makkelijkst!
zondag 20 september 2009 om 01:08
Nog even speciaal voor Drift:
Pink deed net bij de MTV VMA's een trapeze-act. En ondertussen zong ze. Jaja! Was hartstikke playback dus.
Zag er wel indrukwekkend uit!
En daarna ging die man van Beyonce nog een nummer rappen. Met iemand erbij op piano en zang. Even later ging ze lopen, op haar enorme plateau-zool-pumps.
En daar zag ik dat ik me niet hoefde te schamen voor het nog-niet-zo-goed-kunnen-lopen-op-mijn-9cm-hoge-hakken.
Want de dame in kwestie kon het ook niet! Hield zich heel subtiel (NOT!) vast aan haar piano, en even later liep ze 'los' en toen zette ze 'stoere' (yeah sure!) passen
Dat was mijn beschouwing zover... nu écht slapen!
Pink deed net bij de MTV VMA's een trapeze-act. En ondertussen zong ze. Jaja! Was hartstikke playback dus.
Zag er wel indrukwekkend uit!
En daarna ging die man van Beyonce nog een nummer rappen. Met iemand erbij op piano en zang. Even later ging ze lopen, op haar enorme plateau-zool-pumps.
En daar zag ik dat ik me niet hoefde te schamen voor het nog-niet-zo-goed-kunnen-lopen-op-mijn-9cm-hoge-hakken.
Want de dame in kwestie kon het ook niet! Hield zich heel subtiel (NOT!) vast aan haar piano, en even later liep ze 'los' en toen zette ze 'stoere' (yeah sure!) passen
Dat was mijn beschouwing zover... nu écht slapen!
zondag 20 september 2009 om 02:51
Zoo,slaapt iedereen??
Dan ga ik even lekker in mn eentje kletsen.
Net terug uit Steenwijk (where the f*ck ligt Steenwijk?)
Met 500 man in een sporthal naar Valerius,Van Dik Hout en Kane gekeken en geluisterd.
Alhoewel bij Kane was ik zo uitgekeken,stonden praktisch vooraan maar wegens zere voeten ben ik lekker aan de zijkant op een trapje gaan zitten luisteren.
Vind Kane zo niet meer leuk...
Ik had me verheugd op Rigby,maar die kwamen niet ivm stemproblemen van de zanger...dat schijnt lastig te zijn met zingen
In plaats daarvan was Valerius er,erg leuk!
Valerius-She doesn't know
Van Dik Hout begon een beetje stroef,leek alsof ze er geen zin aan hadden maar na 3 nummers kwam Martin helemaal los en spetterde!!
Wat zijn die goed live!
(de vrouw van de basgitarist is pas plotseling overleden maar hij was er wel bij,knap hoor!)
Aardappelman Dinand was verbaasd dat Steenwijk niet naast Den Haag lag want dat dacht hij en hij baalde dat ze 2 uur hadden moeten rijden maar het was zo'n gezellig klein zaaltje,zooo intiem en normaal speelden ze voor veeeel grotere zalen,blablabla....hij heeft we 3x gezegd dat ze normaal voor meer publiek speelden....jaja nou weten we het wel,bek houden en zingen!
Maar was een leuke avond en heb nog nooit zoveel foute lelijke boeren Steenwijkers bij mekaar gezien
Dan ga ik even lekker in mn eentje kletsen.
Net terug uit Steenwijk (where the f*ck ligt Steenwijk?)
Met 500 man in een sporthal naar Valerius,Van Dik Hout en Kane gekeken en geluisterd.
Alhoewel bij Kane was ik zo uitgekeken,stonden praktisch vooraan maar wegens zere voeten ben ik lekker aan de zijkant op een trapje gaan zitten luisteren.
Vind Kane zo niet meer leuk...
Ik had me verheugd op Rigby,maar die kwamen niet ivm stemproblemen van de zanger...dat schijnt lastig te zijn met zingen
In plaats daarvan was Valerius er,erg leuk!
Valerius-She doesn't know
Van Dik Hout begon een beetje stroef,leek alsof ze er geen zin aan hadden maar na 3 nummers kwam Martin helemaal los en spetterde!!
Wat zijn die goed live!
(de vrouw van de basgitarist is pas plotseling overleden maar hij was er wel bij,knap hoor!)
Aardappelman Dinand was verbaasd dat Steenwijk niet naast Den Haag lag want dat dacht hij en hij baalde dat ze 2 uur hadden moeten rijden maar het was zo'n gezellig klein zaaltje,zooo intiem en normaal speelden ze voor veeeel grotere zalen,blablabla....hij heeft we 3x gezegd dat ze normaal voor meer publiek speelden....jaja nou weten we het wel,bek houden en zingen!
Maar was een leuke avond en heb nog nooit zoveel foute lelijke boeren Steenwijkers bij mekaar gezien
zondag 20 september 2009 om 08:38
Wat?! Is de vrouw van Benjamin overleden?!
Ai... Dat wist ik helemaal niet
Was vroeger zwaar fan van VDH. Een vriendinnetje van vroeger is nog steeds fan. Zal eens op Twitter kijken of ze er ook was Bieb.
Jeetje zeg, arme Ben... Hij was mijn favoriet
Las twee weken geleden nog een oud interview in de Esta met de vrouw van Martin. Zij en de vrouw van Ben zijn (/waren) beste vriendinnen, al voordat ze hun mannen kenden.
Jeetje, verschrikkelijk zeg...
Ben echt super moe, wat wil je ook als je tot laat zit te forummen. Ik ga douchen...
Ai... Dat wist ik helemaal niet
Was vroeger zwaar fan van VDH. Een vriendinnetje van vroeger is nog steeds fan. Zal eens op Twitter kijken of ze er ook was Bieb.
Jeetje zeg, arme Ben... Hij was mijn favoriet
Las twee weken geleden nog een oud interview in de Esta met de vrouw van Martin. Zij en de vrouw van Ben zijn (/waren) beste vriendinnen, al voordat ze hun mannen kenden.
Jeetje, verschrikkelijk zeg...
Ben echt super moe, wat wil je ook als je tot laat zit te forummen. Ik ga douchen...
zondag 20 september 2009 om 09:22
Gezellig onderwerp gisteren zeg, tandarts... Blegh. Ik heb een heel slecht gebit en ga elk half jaar. En de tandarts moet me verdoven voor hij gaat boren, anders komt hij mijn mond niet in met zijn boortjes en haakjes.
Goedemorgen!
Lijstje gisteren dan maar
Ontbijt 1bh smeerworst
Lunch 2 bh smeerworst
td bij Ilse de Lange:3 handjes chips
bij thuiskomst 2 handjes borrelnoten
Avondeten gewokte spruitjes met chamignons, ui, knoflook, room, kerrie en hamreepjes
TD 1 handje borrelnoten
En straks gaan we sporten en vanavond uiteten.
Goedemorgen!
Lijstje gisteren dan maar
Ontbijt 1bh smeerworst
Lunch 2 bh smeerworst
td bij Ilse de Lange:3 handjes chips
bij thuiskomst 2 handjes borrelnoten
Avondeten gewokte spruitjes met chamignons, ui, knoflook, room, kerrie en hamreepjes
TD 1 handje borrelnoten
En straks gaan we sporten en vanavond uiteten.
zondag 20 september 2009 om 09:24
Goedemorgen!
Is het een beetje gelukt wakker te worden Age? Hier is het een beetje mistig, dat geeft altijd zo'n raar gevoel op de zondagochtend. Alsof de dag nog niet echt begonnen is...
Ik werd wakker van de wekkerradio van de buurman en daar baal ik van. Maar ben redelijk uitgerust geloof ik.
Keesie, was het feestje gezellig?
Bieb, jouw avond klinkt goed! Ik was vroeger ook wel gecharmeerd van VDH.
De vraag van vandaag: Wat zet je in je ontslagbrief??? Behalve dat je je ontslag indient per datum X?
Ik heb echt geen idee en wil vandaag zo'n brief gaan schrijven
Is het een beetje gelukt wakker te worden Age? Hier is het een beetje mistig, dat geeft altijd zo'n raar gevoel op de zondagochtend. Alsof de dag nog niet echt begonnen is...
Ik werd wakker van de wekkerradio van de buurman en daar baal ik van. Maar ben redelijk uitgerust geloof ik.
Keesie, was het feestje gezellig?
Bieb, jouw avond klinkt goed! Ik was vroeger ook wel gecharmeerd van VDH.
De vraag van vandaag: Wat zet je in je ontslagbrief??? Behalve dat je je ontslag indient per datum X?
Ik heb echt geen idee en wil vandaag zo'n brief gaan schrijven
zondag 20 september 2009 om 09:28
goedemorgen meisjes!
MdK, hoe was het feestje? Heb je nog gesmst gisteravond, was gewoon op de bank in slaap gedonderd, leek me hoogst onverstandig om nog in de auto te stappen. Sorry.. Hoop dat het wel een leuk feestje geweest is!
En hoest met je BT?
Wat een feest der herkenning hier qua tandartsliefde. Of liever gezegd, een totaal gebrek daarin
Ik ben anderhalf jaar geleden voor het laatst bij een mondhygienist geweest, ik heb hier niet eens een tandarts... Ik vind het maar eng volk, die tandartsen. Maar ja, moet eigenlijk weer eens een afspraak met zo'n pipo maken. Hebdurniezozinin...
Vinyl, wat een gave foto's! Jij bent echt een fanatieke hobbyfotograaf geworden he? Leuk hoor!
Is het bij jullie ook zo mistig vandaag? Beetje merkwaardig weer en dat terwijl ik toch echt moet hardlopen vanochtend. Maar mist en bronchitis, dat gaat toch echt slecht samen. Zo maar even een zonnedansje doen, denk ik.
Ik heb mijn eerste nachtje abroad overleefd, sterker nog, gaan we vaker doen
Ben beetje erg druk deze week, dus vrees dat ik hier weer bedroevend weinig zal zijn. Zo meteen even onder de zonnebank, hardlopen, studieboek lezen, vrijgezellenfeestje zus, meer studeren, morgen werken, 's avonds sporten en studeren, dinsdag werken en 's avonds naar het Luxor voor de voorpremiere van Hairspray (kadoooootje), woensdag werken en 's avonds naar zus en nicht om openingsdans te oefenen. Om moeilijkheidsgraad beetje op te voeren gaat lief ook mee (moet voorgesteld worden aan bruid vóór de bruiloft) en dan om donderdag om 6 uur (!!!!) in de make-up en krullers. En dan gaat het allemaal beginnen, qua festiviteiten.
Iemand een suggestie waar ik mijn huishaten tussen zou moeten proppen?