Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Slaap lekker Pilous!
De hele layout is vernaggeld. Ik kan nog wel posten (althans... dat gaan we zo zien), maar alles ziet er heel gek uit?!

*is bang dat er iets geks in die 14 malthezers zat en dat ze nu hallucineert*
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 september 2009 @ 23:16:

*is bang dat er iets geks in die 14 malthezers zat en dat ze nu hallucineert*

nou net waren het er nog 15...

Ik heb trouwens nergens last van. Misschien internet even afsluiten en kijken of dat helpt? Of is dat een echte kneuzenoplossing?
Ik ben er weer, maar alles ziet er nog steeds gek en onoverzichtelijk uit. Irritant. Ik zie ineens de nadelen van dat dorpsfeest in, want als ik nu hard 'help' roep, duikt Xan niet op om een computergerelateerd probleem te fixen

Hmm.. zei ik 15?! Dan heb ik al één zo'n malthezertje verdrongen
Peas on earth!
Oh, ik schrijf trouwens maltHezer, maar dat is:

terwijl ik maltezer bedoel:

Peas on earth!
Dus jij hebt geen 15 (je begrijpt natuurlijk wel dat ik moet helpen voorkomen dat je nog meer gaat verdringen dus ik hou stug vast aan die 15 ) hondjes naar binnen gewerkt
Doet alleen het forum raar of heb je het ook op andere sites?

Want het zou natuurlijk zomaar de schuld van viva kunnen zijn.
Heb jij Malthezers op Erwt? Ik dacht netjes een rijstwafel, aaaaargh, en ik heb nog wel zo zin in die dingen! (de chocoladedingen dan, niet de hondjes...)
Wauw! Ik ben echt súperslim, al zeg ik het zelf

Ik ga Xan even sms'en dat ie niet meer thuis hoeft te komen. Ik heb helegaar geen man meer nodig, want ik heb dit enorme internet-forum-computer-probleem gewoon geheel zelfstandig opgelost door middel van deduceren, reduceren, analyseren en een beetje vakkundig gokken . Ik heb zomaar eens een internet-explorerschermpje geopend (terwijl ik altijd internet met mozarella firefox, en nee, dat is geen typfoutje ). En jawel... alles ziet er weer normaal uit
Peas on earth!
Ik vind dat een beetje viezige hondjes trouwens, dus ik hou meer van de chocolade versie . Iemand in de buurt heeft trouwens zo'n hondje en die heet Mimi
Peas on earth!
Gooooo Erwt

Ben benieuwd wat Xan van de boodschap vindt dat hij niet meer thuis hoeft te komen

Ben weer zu hause!

Gezellige avond gehad, film was mwah...

Ben benieuwd hoe het feessie van Keessie is (ok, fees van kees eigenlijk ).

Ben benieuwd naar de Airborne-foto's Vinyl! (oeh, moest opeens even heel hard denken hoe je nick ook alweer was, wilde bijna je echte naam typen )

Doet je forum het alweer Erwt? Die van mij wel.

Waar ben je naar toe geweest vanavond? En wel 15 14 maltesers, foei!! *zwaait streng met haar vinger*

Pilous, heb je je lijstje alweer gevonden?

Tien, zit je nog steeds bij hij-wiens-naam-we-hier-niet-noemen?

Is er al iets leuks op tv Drift? Wel goed dat je dan gewoon je tv uitzet. Ik kan echt door blijven zappen

Ben weer zu hause!

Gezellige avond gehad, film was mwah...

Ben benieuwd hoe het feessie van Keessie is (ok, fees van kees eigenlijk ).

Ben benieuwd naar de Airborne-foto's Vinyl! (oeh, moest opeens even heel hard denken hoe je nick ook alweer was, wilde bijna je echte naam typen )

Doet je forum het alweer Erwt? Die van mij wel.

Waar ben je naar toe geweest vanavond? En wel 15 14 maltesers, foei!! *zwaait streng met haar vinger*

Pilous, heb je je lijstje alweer gevonden?

Tien, zit je nog steeds bij hij-wiens-naam-we-hier-niet-noemen?

Is er al iets leuks op tv Drift? Wel goed dat je dan gewoon je tv uitzet. Ik kan echt door blijven zappen
Age, heb je teveel gedronken? Je praat met dubbele tong
Peas on earth!
Ik kan dubbelposten!!

Forum op Firefox op de pc van m'n werk ziet er ook gek uit. Kan dan niet eens posten want de knopjes hierboven het invoerveld zijn gekloond in lange strepen naar onderen. Dus die bedekken het veld.

In explorer doet 'ie het wel normaal.

Firefox op mijn Mac is prima trouwens
Nee, helemaal niet gedronken Erwt, goed hè?
haaa zieje... het ligt aan Firefox! Niet dat ik feitelijk weet wat het verschil is tussen MF en IE, maar ach . Heej Age, heb jij trouwens zo'n mooie platte Mac-laptop? Die zag ik vandaag bij de Mediamarkt, mooi!

Xan zei alleen dat het niet handig is als je bestanden soms ook nodig hebt voor andere computer?
Peas on earth!
Hier inderdaad in Forefox ook een soort gekloonde symbooltjes die eigenlijk boven het tekstvak horen, maar nu in honderdvoud gekopieerd zijn.

Ik vind het trouwens wel lekker rustig, zo'n forum zonder meisje aan de zijkant
Peas on earth!
Ik heb de tv nog niet opnieuw aangezet Age. Mij lukt het eigenlijk best heel goed de laatste tijd om dat gewoon te laten.

Bovendien ligt de afstandsbediening nu te ver weg en ben ik te lui om op te staan
Ik was de hort op met vriendinnetjes, maar alweer lekker op tijd thuis Hoe was jouw avond?

*krijgt ineens een ingeving: had ik niet ergens begin van de middag was in de wasmachine gedaan?! *
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 september 2009 @ 23:47:

*krijgt ineens een ingeving: had ik niet ergens begin van de middag was in de wasmachine gedaan?! *

*heeft verder geen last van herkenning ofzo*

Arme Erwt, zit je eindelijk op de bank, kun je weer in je was duiken.... Hmmm...
Gaaf Vinyl!

Drift . Ik liep net de trap op, maar liep daar tegen beddegoed aan. Misschien mag Xan dus tóch wel thuiskomen, want hij was klaarblijkelijk helderderderder dan ik
Peas on earth!
Mooie foto's Vinyl!

Ziet er leuk uit, al die parachutes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven