Afvallen met...
zaterdag 19 september 2009 om 23:17
zaterdag 19 september 2009 om 23:24
Ik ben er weer, maar alles ziet er nog steeds gek en onoverzichtelijk uit. Irritant. Ik zie ineens de nadelen van dat dorpsfeest in, want als ik nu hard 'help' roep, duikt Xan niet op om een computergerelateerd probleem te fixen
Hmm.. zei ik 15?! Dan heb ik al één zo'n malthezertje verdrongen
Hmm.. zei ik 15?! Dan heb ik al één zo'n malthezertje verdrongen
Peas on earth!
zaterdag 19 september 2009 om 23:34
Wauw! Ik ben echt súperslim, al zeg ik het zelf
Ik ga Xan even sms'en dat ie niet meer thuis hoeft te komen. Ik heb helegaar geen man meer nodig, want ik heb dit enorme internet-forum-computer-probleem gewoon geheel zelfstandig opgelost door middel van deduceren, reduceren, analyseren en een beetje vakkundig gokken . Ik heb zomaar eens een internet-explorerschermpje geopend (terwijl ik altijd internet met mozarella firefox, en nee, dat is geen typfoutje ). En jawel... alles ziet er weer normaal uit
Ik ga Xan even sms'en dat ie niet meer thuis hoeft te komen. Ik heb helegaar geen man meer nodig, want ik heb dit enorme internet-forum-computer-probleem gewoon geheel zelfstandig opgelost door middel van deduceren, reduceren, analyseren en een beetje vakkundig gokken . Ik heb zomaar eens een internet-explorerschermpje geopend (terwijl ik altijd internet met mozarella firefox, en nee, dat is geen typfoutje ). En jawel... alles ziet er weer normaal uit
Peas on earth!
zaterdag 19 september 2009 om 23:40
Ben weer zu hause!
Gezellige avond gehad, film was mwah...
Ben benieuwd hoe het feessie van Keessie is (ok, fees van kees eigenlijk ).
Ben benieuwd naar de Airborne-foto's Vinyl! (oeh, moest opeens even heel hard denken hoe je nick ook alweer was, wilde bijna je echte naam typen )
Doet je forum het alweer Erwt? Die van mij wel.
Waar ben je naar toe geweest vanavond? En wel 15 14 maltesers, foei!! *zwaait streng met haar vinger*
Pilous, heb je je lijstje alweer gevonden?
Tien, zit je nog steeds bij hij-wiens-naam-we-hier-niet-noemen?
Is er al iets leuks op tv Drift? Wel goed dat je dan gewoon je tv uitzet. Ik kan echt door blijven zappen
zaterdag 19 september 2009 om 23:40
Ben weer zu hause!
Gezellige avond gehad, film was mwah...
Ben benieuwd hoe het feessie van Keessie is (ok, fees van kees eigenlijk ).
Ben benieuwd naar de Airborne-foto's Vinyl! (oeh, moest opeens even heel hard denken hoe je nick ook alweer was, wilde bijna je echte naam typen )
Doet je forum het alweer Erwt? Die van mij wel.
Waar ben je naar toe geweest vanavond? En wel 15 14 maltesers, foei!! *zwaait streng met haar vinger*
Pilous, heb je je lijstje alweer gevonden?
Tien, zit je nog steeds bij hij-wiens-naam-we-hier-niet-noemen?
Is er al iets leuks op tv Drift? Wel goed dat je dan gewoon je tv uitzet. Ik kan echt door blijven zappen
zaterdag 19 september 2009 om 23:43
zaterdag 19 september 2009 om 23:44
haaa zieje... het ligt aan Firefox! Niet dat ik feitelijk weet wat het verschil is tussen MF en IE, maar ach . Heej Age, heb jij trouwens zo'n mooie platte Mac-laptop? Die zag ik vandaag bij de Mediamarkt, mooi!
Xan zei alleen dat het niet handig is als je bestanden soms ook nodig hebt voor andere computer?
Xan zei alleen dat het niet handig is als je bestanden soms ook nodig hebt voor andere computer?
Peas on earth!
zaterdag 19 september 2009 om 23:45