Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Vinyl, die laatste foto is eigenlijk heel grappig in combinatie met je onderschrift
Peas on earth!
Wat fijn dat Xan de was heeft opgehangen! Goede reden om hem thuis te laten komen ja
Ja, gaaf he? En allemaal Engelse en Amerikaanse soldaten.

Oh, handig zo'n vent, mijn was hangt zich nooit vanzelf op
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 september 2009 @ 23:51:

Vinyl, die laatste foto is eigenlijk heel grappig in combinatie met je onderschrift

En de hele dag is weer prachtig met jouw onderschrift!

*pinkt een traantje weg*
Ik denk dat de enige reden dat deze was hier wél hangt, is dat het maar twee (nieuwe) hoeslakens waren. Als de was uit meer dan 4 onderdelen bestaat, gaat Xan heelll diep zuchten en erg wanhopig kijken
Peas on earth!
Dat is natuurlijk ook ingewikkeld, een hele machine vol met was ophangen

Pfft.. ben zo gaar als wat, ik duik lekker mijn bed in denk ik!

Trusten allemaal!
Slaap lekker Vinyl!
Ik vind het toch echt wel mooi en bijzonder dat er nog zoveel aandacht wordt besteed aan het herdenken van de slag om Arnhem (en omgeving). Vanmiddag kwamen we per ongeluk terecht in stoet met oude voertuigen uit de oorlog, met wuivende Engelsen en Canadezen en ineens kon ik me voorstellen hoe dat geweest moet zijn toen Nederland bevrijd werd en die geallieerden op dezelfde manier door de straten gereden moeten hebben. Bijzonder eigenlijk
Peas on earth!
Wauw, mooie foto's!

Mijn avond was ook leuk & gezellig Erwt. Beetje jammer dat we naar de film waren, want we hadden de tijd ook wel kunnen gebruiken om bij te kletsen

Heb nu enorme tandvlees-pijn links achterin bij m'n kies. Bah... Was al een week gevoelig, maar nu is het niet normaal... Waarom heb ik van die lastige tanden?

Gelukkig vandaag weer van die nare borsteltjes gekocht, ga 'm meteen gebruiken!
Truste Fniel
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 19 september 2009 @ 23:54:

Dat is natuurlijk ook ingewikkeld, een hele machine vol met was ophangen Meestal is zijn favoriete truuk ook wel: 'maar jij kan dat veel beeeeter' (wat nog waar is ook, want kleding is beduidend kreukvrijer als ík de was ophang ).
Peas on earth!
Truste KikkerT
Balen van de tandpijn Age! Heb jij inmiddels een afspraak met de tandarts (zei zij op strenge toon). Je had er laatst toch ook al last van?
Ja, da's altijd jammer van de film he? Ik heb achteraf ook vaak het gevoel dat ik tijd tekort ben gekomen dan

Wat heb je eigenlijk met je tandvlees Age? En wat voor borsteltjes? Van die enge ragertjes?
Peas on earth!
Dat was bij mijn ex ook hoor. Die kon echt geen was ophangen. Was in staat een t-shirt op een propje op te hangen in de hoop dat het dan vanzelf wel goed zou komen

En dan verbaasd zijn dat ik niet wilde strijken.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 september 2009 @ 23:56:

Ik vind het toch echt wel mooi en bijzonder dat er nog zoveel aandacht wordt besteed aan het herdenken van de slag om Arnhem (en omgeving). Vanmiddag kwamen we per ongeluk terecht in stoet met oude voertuigen uit de oorlog, met wuivende Engelsen en Canadezen en ineens kon ik me voorstellen hoe dat geweest moet zijn toen Nederland bevrijd werd en die geallieerden op dezelfde manier door de straten gereden moeten hebben. Bijzonder eigenlijk He, die ben ik ook tegengekomen, prachtig he? Met die Amerikaanse en Canadese vlaggen, ik had dat gevoel ook. Mooie oude ziekenauto erbij. Wauw!
Van die enge ragertjes heb ik ook (de dunste) omdat ik relatief veel ruimte tussen mijn tanden heb en je het dan met alleen flossen niet schoon genoeg krijgt. Of zoiets...
Peas on earth!
*ziet nu een kast vol propjes voor zich *

Ohja, als je veel ruimte tussen je tanden hebt, zijn die ragertjes wel handig denk ik. Mijn tanden staan juist heel dicht op elkaar, heb al moeite met tandenstokers, maar moet dat wel doen van de tandarts. Vind het een rotwerkje.
Peas on earth!
Ja, tandenstoken sucks! Ze breken bij mij altijd af tussen mijn tanden en kiezen, omdat alleen de allerdunste er tussen passen.

Maar ja, die zijn zó dun dat ze zo afbreken

Maar nu ga ik écht naar bed
Je hebt ook plastic tandenstokers Fniel, die heb ik. Van Jordan volgens mij. Lekker interessant dit, trouwens
Peas on earth!
Ik heb idd van die ragertjes gekocht. De dunste. Moest ze van de mondhygiëniste altijd gebruiken. Maar vind ze best eng en naar.

Volgens haar moet iedereen het tussen z'n tanden kunnen krijgen

Nu heb ik last van de andere kant Drift

Maar is alleen het tandvlees, echt gek. Als ik kauw of op mijn kies druk aan de onderkant doet het pijn.

(en nee, tandarts nog niet gebeld omdat ik de doorverwijzing naar de mondhygiëniste ben kwijtgeraakt en dus nooit bij die mondhygiëniste ben geweest en ik me nu schaam voor het in slechte staat zijn van mijn gebit. Dus wilde het eerst weer wat op orde brengen met die ragertjes voordat ik naar een tandarts ga...)
Dat doe ik ook altijd Age. Als ik naar de tandarts moet doe ik eerst even extra mijn best en daarna durf ik pas een afspraak te maken

Bovendien ben ik sowieso een beetje schijterig voor de tandarts.
Ik had vroeger echt een nare tandarts... dus die heeft de toon gezet voor alle tandartsen in de rest van mijn leven

Fniel, je moet die tandenstokers ook even nat maken in je mond en vervolgens rustig en met beleid gaan poeren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven