Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Mmmm,wokken

Lekker!

Mijn moeder is daar ook heel gek op (vinden wij niet zo heel erg om af en toe mee te gaan )

Wel jammer dat die wokrestaurants vaak zo groot/massaal zijn.

Waar gaan je ouders heen op vakantie?
Spanje en Portugal. Overwinteren. Decadent he?
Zaaaalig!

Ik word hier helemaal gek. Ik heb denk ik vandaag al wel 200 keer geniest.

Zojuist hoorde ik gewoon de buurvrouw van buiten af vragen (ramen en deuren zaten dicht beneden) of alles goed met me gaat.

Pfft... morgen ga ik écht bellen, dit is echt belachelijk zo!
Inderdaad Fniel, morgen meteen bellen!

Wij zijn net terug van katten van Olijf, nu gaat zo vis in de oven, sla maken en aardappeltjes bakken.

Mijn lijstje wordt dan:

- O: yoghurt+energymix-cruesli

- L: 1 wrap met gerookte kip+philadelphia+sla+komkommer+pijnboompitjes

- T: cappucino + 1 speculaasje

- A: gebakken aardappeltjes, lepeltje yogonaise, sla, viscuisine, toetje
Peas on earth!
Ik ben er weer!

Wat vervelend dat je je zo blijft voelen Vinyl. Morgen inderdaad bellen! Dit kan echt niet.

Bij mij staat lasagna in de oven. Had ik laatst gemaakt en eerder vanmiddag uit de vriezer gevist. Dus lekker makkelijk want het hoeft alleen warm te worden.
O, ideaal Drift!

En nee, dit kan inderdaad niet. Ik nies zo achterlijk veel, blijf er bijna in. Kleine ogen, helemaal rood en tranend.

Echt belachelijk! Bel morgen gelijk!
Heb je iets nieuws in huis (sinds een aantal weken ofzo) waar je allergisch op zou kunnen reageren? Kussens op de bank, vloerkleed, plaid, weet ik het... Zoiets?

Ik heb net nog buiten in het zonnetje gezeten

Uiteindelijk werd het wel wat frisser maar zo fijn dat je gewoon nog buiten kunt zitten!
Nee, niks

Dus ik snap er niks van... Hoop echt dat de huisarts me kan helpen, want het is niet alleen irritant maar ook super vermoeiend...
Wat waardeloos Vinyl!

Wat zul je daar moe van worden..

(oh,dat schreef je al )

lijstje vandaag:

O: Knoppers koek met koffie (de koeken zijn gelukkig bijna op..)

L: 1 boterham met gebakken ei en kaas

A: 4 tacoschelpen met mix van tomaat,ui,chilibonen,mais en paprika (gebakken met tacokruiden en tom.puree)

Bedekt met guacemole,zure room en gerapte kaas.
Haa, ik heb lekker wraps gemaakt voor morgen als lunch. Is volgens mij ook niet slecht toch?

Vis staat nu in de oven en is bijna klaar.

Lekker Drift: lasagne! Heb ik al een tijd niet meer gegeten, dus je brengt me op een idee. Kun je dat inderdaad goed invriezen? Hoe doe je dat dan? In een bakje?

Bieb, ik kan dat nooit normaal eten, van die tacoschelpen, want dan breekt de helft af en valt dan op mijn bord enzo
Peas on earth!
Straks weer BZV
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 september 2009 @ 19:26:

Lekker Drift: lasagne! Heb ik al een tijd niet meer gegeten, dus je brengt me op een idee. Kun je dat inderdaad goed invriezen? Hoe doe je dat dan? In een bakje?

Ja, in een bakje inderdaad. Ik maak een grote schaal en kan daar drie keer van eten. Dus ik kan twee porties invriezen. Ideaal. Doe het trouwens in een vierkant bakje anders krijg je een beetje een raar propachtig effect
Oh, viscuisine is ook lekker! Dat heb ik alweer een hele tijd niet gehad.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 september 2009 @ 19:26:

.

Bieb, ik kan dat nooit normaal eten, van die tacoschelpen, want dan breekt de helft af en valt dan op mijn bord enzo

Wie zegt dat ik die normaal eet ?

Ik breek m doormidden en dan maak ik op de twee helften een mooi "gebakje" van de ChiliSonCarne en de rest van de lekkere schaaltjes (de guacemole,zure room,kaas en sla)

En er zijn ipv de schelpen ook bakjes,ideaal!

(maar die had ik vandaag dus niet)

Drift doe je het dan ongebakken in de vriezer of eerst bakken en later opwarmen?
Bieb, ik maak gewoon op de 'normale' manier lasagna. Het is dus geheel warm als het klaar is. Dat deel ik dan in drieeen en gaat vervolgens de vriezer is (eerst afkoelen). En dan later weer opwarmen dus (maar dan wel eerst ontdooien anders krijgt je snel aangebrande lasagna)
Hmmm.. ik had vorige week lekkere crackers ontdekt bij de AH.

Wilde ik ze eind van de week weer kopen, zijn ze weg. Maar zie ik ze in de bak liggen met dingen die uit het assortiment gaan. Ik neem 3 pakjes mee, maar ze zijn zo lekker dat ik me gek eet aan crackers

Kortom: het is maar goed dat ze eruit gaan!

Hè Erwt, vervelend dat je oog weer dwarsligt! Heb je een oogarts in N? Mijn zusje moet over een maand weer terug omdat ze er nog steeds niet achter zijn wat het nou écht is...

En euhm... wraps zijn volgens mij niet écht heel goed hoor...

voor niezende Vinyl. Misschien met een mondkapje op gaan slapen?

Hoe is het met je vinger inmiddels Drift? Irritante plek idd.

Klinkt als een gezellige middag!

Bieb, het overlijden van de vrouw van Ben is nog maar 2 weken geleden! Wauw! Dat hij dan nog gewoon speelt... Ik had het hem niet kwalijk genomen als hij even een break had genomen. Zomaar plotseling... bah!

Wauw Pilous, je ouders die een half jaar op vakantie gaan!! Heftig hoor!
Jee, als het zo op een rijtje zet: gewonde vinger, ontstoken oog en niezen, dan zijn we wel een dankbaar topic voor de gezondheidszorg

Heb jij niks Age? Je valt wel buiten de boot hoor
De weegschaal zei vanmorgen trouwens weer 98 Of nog steeds, en dat is wel fijn na het zondigen van afgelopen week.

Vandaag ook geen fantastische dag gehad op eetgebied, maar wel op sociaal gebied

Erg fijn! We zijn naar Artis geweest en hebben het erg naar onze zin gehad Vriendin heeft een érg leuk dochtertje van 2,5

Lijstje:

O: plak rozijnbrood met boter en klein bekertje melk

TD: latte met 1,5 krakeling (groot!)

L: 13 poffertjes en een tosti

TD: kwart zak pinda-M&M's, 1 magnum temptation (246 kcal ), 1 pakje appelsap

A: 2 borden kippensoep, 1 ciabattina en half pistoletje met schapenbrie. Toe een kinder-ijsje.

Ik zal nog even wat meer drinken...
Ha Age,was het gezellig met Friesdinnetje?

Ja pcies,nog heel kort dat de vrouw overleden is.

En spelen als een tierelier!

Misschien is het juist wel fijn om samen te zijn met de band,zijn tenslotte al zo lang samen en kennen elkaar door en door..

Ik ben de hele dag mijn zwarte Griekse monster al kwijt,normaal komt ie om het uur wel binnen voor een knuffel of een hapje brokjes.

Nu nog steeds niet,zelfs niet voor het avondeten (zakje stinkvoer) waar ie zo gek op is.

Begin nu toch wel bezorgd te worden...
quote:Vinyl schreef op 20 september 2009 @ 19:51:

Jee, als het zo op een rijtje zet: gewonde vinger, ontstoken oog en niezen, dan zijn we wel een dankbaar topic voor de gezondheidszorg

Heb jij niks Age? Je valt wel buiten de boot hoor

Last van tanden

Had vandaag opeens weer een gek stukje in m'n mond dat verdacht veel op een stukje kies leek

Oooh, ik ontkom er echt niet meer aan denk ik... Moet eens de tandarts hier om de hoek bellen of ik eens mag komen.
@ Age: ah ja, je tanden! Jij mag blijven!

Maar wel balen voor je. Je kunt inderdaad maar beter even bellen, voor het nog erger wordt

Wel supergoed van je weegschaal

@ Bieb: kan me voorstellen dat je ongerust wordt. Maar die komt straks vást gewoon opdagen! (een van de laatste dagen dat hij lekker kan rondslenteren met mooi weer!)
Misschien kunnen we ons topic laten verplaatsen naar gezondheid?

Je dag klinkt leuk Age!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven