Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Tot nu toe niet volgens mij, maar heb al een hoop middeltjes achter de rug. In ieder geval wel druppels met corticosteroiden. Dat vond ik eigenlijk neit zo'n fijn idee, maar die helpen wel.

Drift . Xan heeft nu ook veel spijt enzo, en vond het bericht dat zijn zus op de koffie komt dan ook ietwat moeilijk te verteren
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 september 2009 @ 13:24:

Drift . Xan heeft nu ook veel spijt enzo, en vond het bericht dat zijn zus op de koffie komt dan ook ietwat moeilijk te verteren

Hij kan toch gewoon in vegetatieve toestand op de bank gaan zitten terwijl jij met zijn zus praat?

Of zelf even afbellen omdat hij een kater heeft
Arme Xan,met een zeer dak visite krijgen is ook zwaar

Heb voor die uit de hand gelopen oogontsteking een half jaar een hoge dosering prednison geslikt in pilvorm,dat is dus GIF!!

20 kilo aangekomen en zo'n mooi rond prednisonkoppie..

Toen de onteking eindelijk weg was stak ie maanden later weer de kop op en kon het wel gered worden met die prednisondruppels.

En die hebben dus niet de nare bijwerkingen omdat het maar plaatselijk werkt en niet je hele lichaam door gaan.

(is nu 10 jaar geleden en nog steeds bij lage weerstand voel ik mn oog pijn doen)
quote:Drift schreef op 20 september 2009 @ 13:27:

Of zelf even afbellen omdat hij een kater heeft Laat dát nou precies mijn woorden te zijn geweest: 'dan bel je toch zélf even af?' (wel met een -gezicht erbij natuurlijk). Waarschijnlijk vond ie dat ie zich daarmee toch iets téveel laat kennen, dus hij zit nu in een soort semi-comateuze toestand te ontbijten
Peas on earth!
quote:biebelie schreef op 20 september 2009 @ 13:29:

Arme Xan,met een zeer dak visite krijgen is ook zwaar

Heb voor die uit de hand gelopen oogontsteking een half jaar een hoge dosering prednison geslikt in pilvorm,dat is dus GIF!!

20 kilo aangekomen en zo'n mooi rond prednisonkoppie..

Toen de onteking eindelijk weg was stak ie maanden later weer de kop op en kon het wel gered worden met die prednisondruppels.

En die hebben dus niet de nare bijwerkingen omdat het maar plaatselijk werkt en niet je hele lichaam door gaan.

(is nu 10 jaar geleden en nog steeds bij lage weerstand voel ik mn oog pijn doen)Ai... da 's inderdaad niet zó'n geruststellend verhaal. Hoewel ik dan wel mét recht in dit topic kan meeschrijven
Peas on earth!
Bieb, wat een naar verhaal van die prednisonpillen!

Xan moet gewoon even flink wat water, koffie en gebakken eieren naar binnen werken. Komt het vanzelf wel weer goed

Toevallig had ik het er laatst met iemand over dat ik tegenwoordig veel langer moet herstellen van een kater dan 'vroeger'. Toen was een kater altijd om een uurtje of twee 's middags wel weer over. Nu niet meer helaas
Het is inmiddels 14.00 uur en ik kan melden dat Xan's kater ook niet echt over is. Hij heeft net brinta en 2 gekookte eieren gegeten en meldde dat zijn maag bij het denken aan koffie nogal begint te rommelen, dus dat doet ie maar niet
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 september 2009 @ 13:45:

[...]

Ai... da 's inderdaad niet zó'n geruststellend verhaal. Hoewel ik dan wel mét recht in dit topic kan meeschrijven

Het zal zo'n vaart misschien niet lopen maar wil er maar even mee zeggen dat je dit écht niet moet onderschatten!

Je hebt maar 2 ogen...

Ik wordt altijd huiverig als ik hoor dat er zo doorgemodders wordt met oogontstekingen.'..die van mij was/begon ook maar een hoornvliesontsteking.
Xan buiten zetten voor wat extra zuurstof en een groot glas cola drinken?!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 september 2009 @ 14:06:

Het is inmiddels 14.00 uur en ik kan melden dat Xan's kater ook niet echt over is. Hij heeft net brinta en 2 gekookte eieren gegeten en meldde dat zijn maag bij het denken aan koffie nogal begint te rommelen, dus dat doet ie maar niet

Ach gut, het arme schaap

Hoe lang heeft hij nog voordat zijn zus er is?
Arme Xan

Balen van je oog Erwt. Idd maar even de oogarts bellen. Verhaal van Bieb klinkt niet fijn.

Ik heb net gesport, de wasmachine gevuld, vers fruitsapje gemaakt (ruim een liter) van sinaasappels, citroen en mango.

Dus goed bezig, al zeg ik het zelf
Oh, Vinyl, op die manier, op de huid dus, is bij vriend naar boven gekomen dat hij een allergie heeft voor een aantal pollen, huisstofmijt en kattenharen.
Inderdaad goed bezig Plous,klinkt lekker dat sapje!

Hoe was Marco gisteren??

Net zo gaaf als Ilse?
Nou, het was bedrijfsfeest van werk van vriend, en ze pakken normaal nogal groots uit. Het gerucht ging dat Marco zou komen. Omdat vriend erge hoofdpijn had en de leukste collega's hadden afgemeld, zijn we niet geweest. Niet heel erg, want Edsilia Rombley was er. Dus niks gemist
quote:Drift schreef op 20 september 2009 @ 14:10:

[...]

Ach gut, het arme schaap

Hoe lang heeft hij nog voordat zijn zus er is?

Nog exact 35 minuten

Bieb, ik ben het nu ook zat. Voelde me wel al een beetje 'weggestuurd' na alle oogartsenbezoeken, met steeds een andere zalf/druppels, maar nu is het klaar, want het gaat gewoon niet over en komt steeds terug.

Heb net zondagse lunch gemaakt: wrap met philadelphia, sla, gerookte kip, pijnboompitjes en komkommer, lekker! (alleen voor mijzelf natuurlijk )
Peas on earth!
quote:Pilous schreef op 20 september 2009 @ 14:25:

Nou, het was bedrijfsfeest van werk van vriend, en ze pakken normaal nogal groots uit. Het gerucht ging dat Marco zou komen. Omdat vriend erge hoofdpijn had en de leukste collega's hadden afgemeld, zijn we niet geweest. Niet heel erg, want Edsilia Rombley was er. Dus niks gemist
Peas on earth!
Goed Erwt!

Met de vuist op tafel daar!!

Edsilia wel een sympathieke griet,zag haar laatst als presentatrice in dat programa met die Nederlandse zangers die elkaars liedjes zongen.

Maar haar muziek vind ik ook mwaow...je hebt voor je gevoel dus niets gemist gelukkig
Aaaaah, arme Xan. Neem het even voor hem op hoor

Geen alcohol hier, maar net weer even geslapen na slechte nacht van gisteren en ben zo mogelijk nog brakker-der-der-der.

(lees: verkeerd gelezen, waardoor nek nu beetje raar doet, gaar van het overdag slapen en een brak hoofd)

Als ik nu visite zou krijgen, zou ik not amused zijn!

Maar.. ik krijg geen visite, dus mag ik ook Xan stiekem een beetje uitlachen!
Vervelend dat je van het opnieuw even slapen alleen maar slomer geworden bent Vinyl. Misschien even naar buiten voor wat frisse lucht?

Ik ga straks een drankje drinken met twee vriendinnen. Een van hen gaat morgen voor een aantal weken naar Zuid-Amerika. Ik ben jaloersssss
Ik ben voor een paar uurtjes de deur uit
Ik ben er weer. XanZus is net weg, was gezellig. Xan is nog steeds brakkig. Ik ga zo even naar Olijf's katten en misschien nog even naar buiten, want het is mooi weer en ik vind dat ik een beetje moet bewegen
Peas on earth!
Ik ga me zo eens opkalavateren voor een etentje met mijn ouders.
Ja, het is mooi buiten he?

Arme Xan, die mag nog even uitbrakken vandaag!
Gaan jullie uit eten pilous of bij je ouders?

Enniwee,eet smakelijk.

Ik wil eihenlijk ook wel naar buiten,maar dan moet ik wat anders aan dan mn joggingbroek en daar heb ik geen zin aan vandaag...ga zo wel weer de tuin in.

Straks lekker taco's eten.

Ga zo vast de verse guacemole fixen,mmm
Lekker Bieb!

We gaan met zijn viertjes wokken in een restaurant. Mijn ouders gaan volgende week voor een half jaar op vakantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven