December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Denk alleen niet dat de meiden 2 dekbedden nodig hebben.. Als het kouder is krijgen ze een pyjama aan of stoken we de kou uit de kamertjes...

Maar goed, ik kan er wel maar 1 bestellen maar dan heeft er eentje de 'dikke' en de ander de 'dunne'...

hmm..
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 19-09-2009 22:43
Reden: verbetering
% gewijzigd
of gewoon een goedkopere ergens anders halen. Wat kosten ze bij de HEMA?
Hebben ze dr niet.
ja toch wel? Ik zie iig een peuterdekbed in de aanbieding voor 18 euro
oef wijzigde dit bericht op 19-09-2009 22:48
Reden: is niet in de aanbieding lekker belangrijk maar toch maar aangepast
% gewijzigd
Wel? maar ik heb de maat 140x200/220 nodig he. En alles 100% katoen.

Deze vind ik trouwens heel leuk!

Bij de Otto:

Nee, hebben ze niet bij de HEMA.
ja dekbed hoes is leuk.

ik bedenk net dat ik vandaag vroeg naar bed zou gaan.

oh ja alles katoen. Dat is bijna nergens natuurlijk.

Hee succes ik ga dr vandoor.

tot morgen maar weer he!
Veeleisend typje he

Trusten en vast wel tot morgen ja!!

Nou, wat zal ik eens gaan doen....

KletssssssssssssSSS?!

Waar ben je?!!

...

Ook maar naar bed dan?

Grmbl.
Ja sorry hoor, dat ik niet meedeed met je interessante dekbeddiscussie was veeeels te druk met Glitter Glamour Gordon kijken

En jawel, wij zitten alweer beneden, om 6.30 waren ze allebei weer van de partij.

Vent was om 3.30 thuis en er zit iets goors in de gootsteen dat verdacht veel op restjes kots lijkt.

Dan ben ik dus niet de enigste.

R. is ookal wakker vanaf 6:30 en mocht vanaf 7:30 Dora kijken.

Om 7:15 A. gevoed net de honden uitgelaten en nu hoor ik Y. door de babyfoon mummelen.

Mijn kerel was om 4:15 thuis en moet straks om 10:00 op het veld van de hondencursus staan

Geen stukjes kots hier in de gootsteen trouwens.

Dat scheelt weer

Vind die smileys echt geweldig!

Ik ga mn shake maar es maken en daarna Y. uit bed plukken.

xx
Jaaaa ik heb wat aanspraak!

Oudste zit ook tv te kijken (Charlie and Lola) en Jongste zit op de mat met haar auto's te spelen. Ik heb een kop thee en ga straks ook een shake maken, haha.

Men, in jullie slaapkamer ook zo'n alcoholwalm?

Oudste was om 5.30 zelfs al van de partij GRRR dus die heeft nog een uur bij ons gelegen en dat voelde eigenlijk wel een beetje fout met die alcoholwalm, maar ja, mooi niet dat ik om 5.30 opsta he. Toen Jongste zich om 6.30 meldde *oh kut hoop gekreun hier, poepluier* toen zijn we er maar uitgegaan.

Even verschonen
haha ik zet mn laptop aan voor iets anders *echt!* en zie ik in mn rss dingetje op mn desktop jullie al weer aan de klets hier.

Nou ja dan kom ik ook gewoon weer na onze korte slaappauze.

Hier was t ook half 7. mooie tijd voor de baby's.

Brian zit ook nog voor de tv. Heeft al 'railway journeys' gekeken op de travel channel (lekker veel treinen), dora, diego en roary maar nu wilde hij een kleurplaat geprint hebben dus dat ga ik dan maar even doen.

Die smilies zijn leuk idd.

Ok op naar de kleurplaat.

shit baby's ook al weer wakker.

doei
quote:Oef schreef op 20 september 2009 @ 08:42:

*echt!*
Check; alcoholwalm + kleine oogjes en grote verhalen

Hij is nu op weg naar de cursus.

A. hoor ik wakker worden dus pluk die even uit bed en dan rijd ik denk ik ff naar mn oma.

Vanmiddag kamertje halen voor Y.

Enne, Anja, fijn is dat he, poep op de vroege ochtend.

Is Vent trouwens al wakker?

Groetjes!
Neuh die is voorlopig niet wakker vrees ik

Ik ga de was maar eens ophangen, 't is prachtig weer hier vanmorgen
Dan krijg je later, zie je nou wel mam, je hield meer van m'n zus, want ik had altijd 'de dunne'

*ik zeg altijd tegen m'n ouders; zie je nou wel dat jullie liever een jongen hadden gehad, je kreeg een meid, maar dacht vast; och daar valt vast nog een jongen van te maken :-D M'n zus had prachtig lang blond haar, en ik; stekels... Met een Mat. Heul lelijk.:-d

En ook nog een bril.

Tja, ik had niet geboft zeg maar.. Haha

Hier hebben we net een tent gemaakt, dus Noof is lekker zoet aan het spelen, met al haar poppen in de tent.

Stef slaapt, het is de laatste weken drama 's nachts. Komt weer om een voeding, en is daarna erg benauwd, dus veel wakker..

Jammer hoor, ik had gehoopt na bijna 5 maanden doorslapen dat het wel zou blijven. Maar na de oorontsteking is het *ruk*.

Ik ga even koffiezetten, extra sterk voor Tris, hij zit in de tent en had de nachtdienst

Stef kan zich sinds deze week omdraaien, van rug naar buik, en soms ook weer terug.

Wij hebben vanmiddag kermisborrel bij m'n ouders, leuk, heb er zin an.

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
vanmiddag op visite open huis + verjaardag + kindje wat 1 wordt. Ken ze niet zo goed geen idee of t gezellig wordt.

ach mette stekels + matje + bril. Na ja het is allemaal goed gekomen met je.

Gatver balen dat Stef weer zo lastig gaat 'snachts. Oorontsteking is echt *ruk* idd. Brian heeft er ook zoveel last van gehad. Iedere keer weer die late fles terug. Ik geloof dat hij er met 11 maanden pas mee gestopt is toen. Sorry niet echt hoopgevend haha.

Hee een omroller! Misschien dat hij nu op zn buik kan slapen? Of gaat dat niet helpen bij m?
Nahjazeg, al die omrollende en terug rollende, poging tot kruipen-doende baby's hier...

Onze A. ligt op zn rug en sparteld wat met zn armen en benen maar meer niet. Meneer heeft totaal geen haast... net als zn zussen destijds

Ja, denk het ook Mette, bestel gewoon 2 van die dingen, hebben ze daar later iig geen trauma over En ach, je bent toch mooi opgedroogd!

Enne, foto! (van een brakke Tris in een zelfgebouwde tent )

Ainne;

Wel? Hier is de mist net pas weggetrokken. Was je kerel trouwens gewoon naar de kroeg geweest of had ie een feestje?

M. en zn maat hadden van de barmannen de t-shirt overgekocht (waren kapot gescheurd tijdens het 'dansen' )

Na een tijdje kwamen ze er achter dat het shirts van de organisatie waren en 'Crew' op de t-shirts stond.

Ze werder nadat het was afgelopen niet weggestuurd en niemand keek raar op als ze ergens binnen liepen.

Ze hebben zelfs nog mee geholpen geluidsapparatuur in de vrachtwagen te laden enz. en als een stel hongerige boeren in de kantine broodjes staan te vreten. Hahaha!

Oef:

Veel plezier! Ga je wel vaker zo verjaardagen van vreemden af? Kijk je gewoon waar slingers hangen? Doe je ook kraambezoeken? Gewoon ergens aanbellen waar een bord in de tuin staat?

Ik ga de tafel maar es dekken.

M. is eitjes uit halen met de meiden en komen zo binnen voor een boterham

Kuss!
Wij zijn vandaag een dagje naar Blijdorp geweest. Ontzettend leuk gehad en het was heerlijk weer! Manuel heeft genoten (en wij dus ook). We zijn ook nog in dat suffe treintje geweest: een groot feest! We waren er al om 9.30 en zijn net (15u) pas thuisgekomen. Manu deed net of hij niet moe was en huppelde over de parkeerplaats naar de auto terwijl hij vroeg: 'gaan we nu naar de kinderboerderij?' Pfffff... In de auto kon hij nog maar net wakker blijven en we hebben hem nu nog maar even een uurtje in bed gelegd. Dan gaat ie vanavond maar een uurtje later.

Toen ik vroeg wat hij het leukste vond, zei hij: 'de speeltuin.' Dus volgende keer gaan we naar een dierentuin zonder dieren... haha!

Zooo en ik ben ook echt verrot. Mijn stuitje doet zeer! Middagje banken denk ik.

Matras voor peuterbedje heb ik bij Prenatal gehaald voor iets van 150 euro ofzo. Jeetje wat zijn die krengen duur. Ik heb daar ook een 4-seizoens peuterdekbedje gekocht. Ik vind het zomerdeel alleen ook best al dik.

Dat peuterbedje heeft echt best een vermogen gekost hoor met alles bijelkaar. Maar ben toch blij dat we het hebben gedaan, want een eenpersoonsbed is echt nog heel groot voor hem.

Oef: Lief dat je het aanbied van de spulletjes! Ik denk niet dat ik echt dingen 'nodig' heb, haha, het is meer een kwestie van willen. Alle babyspullen heb ik gewoon nog en wat ik toen van zus had geleend, leen ik nu weer opnieuw (wipstoel, tummytub). Tis alleen dat veel dingen uit het kamertje groen en blauw zijn en ik vind het stiekem voor een meisje toch wel leuk om er wat roze tussen te stoppen. Zat al te denken om Manuels lichtblauwe dekentje en hoezen roze te verven, dan wordt het waarschijnlijk lila/paarsig. En als ik het verpest heb ik weer een reden om te gaan sjoppen. Erg hè...

Wat een vroege vogels en lallende kerels zeg! Hier is het ook een hele lange tijd 6u/6.30 geweest. Maar sinds ik Manu 's middags een beetje korter laat slapen is het steeds vaker 8u. Heerlijk!! Ik geniet er maar van zolang de baby er nog niet is.

JP heeft tegenwoordig een nieuwe hobby: die zit tot 's nachts aan toe op de PS3 een of ander schietspel te doen. Hij doet zijn best maar, maar ik zie hem wel steeds vaker met kleine oogjes opstaan, haha! Doet ie helemaal zelf...

Mette: Haha stekels en een bril! Fotoooo!! Ik was ook zo'n mooie meid, not... Ook een matje, een pony (en dat met krullen), een bril en een beugel!

Balen dat Stef weer zo slecht slaapt. Hoe gaat het met Noof?
Hee jaa een lelijke eendjes/jonge koppies topic op HM...

Ik heb wel zin om eens lekker te lachen

en het hardst om mezelf want had een flapoor, konijnentanden en een bril...

Wat een heeeerlijke verhalen trouwens over dat uitgaan.. Nurse die crew verhalen

Over teckel daar vroeg je laatst naar... die ligt hier nu op zijn rug met zn poten wijd in zn mandje... woont bij mijn moeder omdat hij hapt naar Y. en Y. is nu met mijn moeder mee...

Heb ik de hele dag nog niet gehoord... ligt alleen te slapen en een beetje op zn kluif te kluiven in zn mand... *heerlijk beest* Die hond is trouwens echt erg want is dol op meegaan op de fiets in het mandje maar vindt er niets aan als je hem er dan uitzet in het park of zo

Er belde net een vriendin omdat ik haar mijn nieuwe adres gemaild had... ze viel zowat van haar stoel toen ik vertelde dat ik mijn oude uitgaansgedrag weer in ere hersteld had... we gaan binnenkort eens lekker de kroeg in...

Ik sprak laatst trouwens iemand en hij zei dat er rustig 80 euro op een avond door kan gaan in de kroeg... bij mij is dat maximaal 20 euro... vind ik echt meer dan zat om niet echt als een wrak te eindigen de volgende dag en het nog een beetje betaalbaar te houden... wat geven die kerels nou zo ongeveer uit op een avondje?

Die smileys! Ik las net bij op mn telefoon en zag zo ongeveer om de twee zinnen vooral bij nurse het woord [afbeelding] staan...
Ons kleine meisje ligt heeeeeerlijk in dr nieuwe eenpersoonsbed te slapen. Ze vond het helemaal niets aparts....

Ze ging liggen, vroeg om een kus, draait op dr zij, duim in dr mond en sliep.

Ben echt heeeeel blij met dr slaapkamer; mooi!!

Zal eens snel foto's maken en plaatsen

Tinus:

Is dat iets van jezelf, gevoelsmatig, dat je een 1 pers. bed te groot vond voor jullie Manuel?

en klinkt heerlijk jullie dag! Ging ie lief slapen?

KM:

Aaahzo. Ik vind teckels leuk! Maar hij wilt dus in het mandje blijven zitten? Gooit ie als ie moet zn kontje dan over de rand van het mandje?

En M. was vanmorgen zo'n 100 euro lichter...

En woehaha! ik was vroeger ook echt een draaaaaaak! Zag eruit! Ik ben wel voor de lelijke eendjes-topic op HM. We zijn nu tenslotte allemaal uitgegroeid tot mooie zwanen he?

Zo! Was ie weer, ben net gedoucht, ga zo maar eens naar bed

Trusten!

xx
weer lekker aan het kletsen... je bent wel weer aan het tobben nurse.. over dekbedden. Ik had nog nooit gehoord dat katoen beter was. en waar ik zoek kan ik alleen vinden dat het een kwestie van smaak is. en bij allergieen moet je rekening houden met een dicht geweven tijk en dat hij op 60 graden gewassen mag worden...

bij volwassen adviseren ze de matrassen ook op smaak en ik vond bv traagschuim helemaal niet fijn. en aangezien kinderen nog erg licht zijn...

poeh, da's erg vroeg half 7.. hier gelukkig later.. casper gaat eerst roepen en op vrije dagen, kruipt hij wel vroeger bij ons in bed en gaat de tv aan.. ook gezellig... dit weekend ben ik elke ochtend om 10 voor 8 het bed uit gekropen, waar alles lekkeer lag te rusten/slapen/tv kijken... om training te gaan geven. Maxima niet gezien, maar wat een gedoe met al die auto's. Op een gegeven moment kwamen de lege auto's voorrbij, want ze liep zelf rond. en zelfs die waren onder politiebegeleiding...

vandaag nog even op de kermis geweest. ik blijf het een gek fenomeen vinden, maar casper vond de draaimolen leuk en heeft nog even visjes gevangen...
Tobben Sannie?

Ik vind het meer vallen onder een wel overwogen keuze maken en niet klakkeloos zomaar iets op het bed mikken

(nu weet ik trouwens nog niet wat jullie voor materiaal van dekbedden hebben voor de kinderen.) ----> van Tinus ook niet.

En leuk! wij gaan volgende week ook weer naar de kermis!!

Nu ga ik echt naar bed.

Weltrusten!

Nurse ik ga gewoon voor het goedkoopste dekbed hoor... was dat nou de Hema Tinus?

Ik wil Y. eigenlijk ook wel naar een 1persoonsbed overdoen... maar tering! wat zijn die matrassen duur...

Mijn word doet het niet meer op mijn pc... heb al wat tips gekregen van een pc nerd dame maar het is héél vervelend...

De buren lijken trouwens echt heel erg aardig te zijn! Valt me heel erg mee... Het zoontje van de buurvrouw zit op een medische school (of zo?) omdat hij poep problemen heeft (moest meteen aan de problemen denken van Timo, Flodder)

Het huis staat al heel lang leeg, Zij wonen er sinds april en ze hebben nog nooit onderburen gehad. Ze hadden mijn voortuintje al helemaal ingepikt dus het zal wel even wennen voor ze zijn wat minder ruimte én onderburen...

Ik kan me trouwens helemaal voorstellen dat ze zonder tuin en met 4 personen best wat meer ruimte nodig hebben

Eh ik zit nu alleen over mezelf te babbelen... kwam eigenlijk alleen even die hele irritante good morning! smiley plakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven