Barcelona!

13-09-2009 10:41 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft leuke (shop, eet, uitgaans) tips voor in Barcelona..!?
Pfff!!!!!! heel Barcelona is een shop en uitgaanstip!!!!!!

Ga lekker aan zo'n tapas bar hangen...!!!!! het strand is geweldig en huur een fiets dan ben je overal bij. De stad van mn dromen...
één woord Gaudi, de architect van Park Guell en de Sagrada Familia! (beroepsdeformatie).

Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me een geweldige stad.
Barcelona is geweldig! ben er tijdens mijn weekje strandvakantie drie dagen geweest. Eerste dag een bustour door de stad gedaan, en werkelijk alle hotspots van de stad gezien. Daarna een dagje met een bus naar de Mont Serrat geweest ( want je moet toch een beetje cultureel doen naar al het stappen en zonnen ;) )

Als je gaat shoppen in Barcelona mag je Desigual niet missen. Dit is een kledingwinkel met meerdere vestigingen in de stad. Ze verkopen er hele mooie vrijetijdskleding met een knipoog naar de huidige mode. Zeker de moeite waard.

Mylen
Desigual zit hier ook.

Ik zou lekker in typische spaanse restaurantjes gaan eten,

dus niet te dicht bij het strand / boulevard (duurder), maar in de kleine straatjes!

De bustour is wel een aanrader voor een dag, je komt snel "overal".

Veel plezier!
haai, shoppen kun je echt overal! Voor eten zou ik de touristen-plekken vermijden (Ramblas etc), want daar is het vaak kleffe hap. Mis inderdaad de Gaudi-gebouwen niet en ga naar het Mont J. als het lekker weer is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven