LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Chiek, Mardmeisje had het ook op dag 8 van `s avonds 23u. tot `s middags 01u. Waarvan ik tussendoor twee uur heb kunnen slapen omdat Mardmeisje met mijn lief beneden zat en een beetje sliep. In de ochtend heb ik toen geprobeerd verstand op nul te zetten en haar nie tmeer weg te leggen maar haar hazeslaapjes bij mij te laten maken en toen werd het wel redelijk ontspannen. Maar gelukkig was het in de middag over en ben ik gaan tukken en is Manlief met haar gaan lopen en heeft zij ook 3 uur geslapen in de wagen. Daarna was alles weer normaal (had ik alleen mega tieten ) Maar het is voor jou natuurlijk heel anders omdat jou lief er niet is en de verpleging haar waarschijnlijk niet van de kamer afhaalt ivm het virus?

Misschien als je lief straks komt dat ze lekker even bij hem wil slapen zodat jij even wat uurtjes kunt sprokkelen? En bij mij was het dus met ruim 12 uur wel over. Maar het kan ook wel verschillen per kind volgens mij.

Luus ik heb geen woorden meer voor je, het zit allemaal zo tegen. Ik hoop zo dat je snel opknapt, dat zal vast ook een positief effect hebben o pde sfeer thuis. Dan kan je gewoon net ff wat meer hebben Ga je vandaag nog naar de dokter met Luusbaby en jezelf of zie je et even niet zitten?

Laal, Mardmeisje heeft ook geen echte huiluurtjes gehad, ze is `s avonds wel wat jengeliger dan overdag maar is dan meteen stil als ze bij je zit/aan de borst mag etc. Ik denk ook weleens, als je zo weinig huilt kan je dan je emoties wel kwijt ( klinkt zo hoogdravend voor zo`n kleintje he) maar ze is verder zo vrolijk en tevreden dat ik denk dat het wel goed zit. Morgen moeten we trouwens naar het cb voor de eerste prikken

Ik ben gisteren heerlij kmet een vriendinnetje en Mardmeisje naar het strand geweest (door het avondje weg zaterdag en het niet kolven is mijn productie beetje teruggelopen volgens mij, dus wilde gisteren iig alle voedingen zelf geven dus Mardmeisje mocht mee), het was zo lekker. Lekker borrelen op strand, ijsje gehaald heerlijk! En zaterdag waren we ook al met zijn drietjes geweest, ook heerlijk!

Zo een tante van lief op bezoek en vanmiddag ga ik ook weer even lopen denk ik. Het is echt mooi nazomerweer en voor de baby`s ook heerlijk denk ik.
Hey sjippie!! Fijn dat de vakantie zo heerlijk was!

Morgen dus weer echo, spannend. Dat bloedverlies is wel irritant zeg... alsof zwanger zijn an sich al niet stressvol genoeg is.

Duft, ik moet om 14.50 bij de chirurg zijn. Ik breng luusbaby van te voren even bij mijn schoonzusje. Dat geregel ook de hele tijd om luusbaby ergens onder te brengen... zorgt er volgens mij ook wel voor dat ik misschien straks niet zo'n problemen heb bij het kdv. Heb hem nu al bij zoveel mensen onder gebracht steeds.

Ik voelde me ook goed ziek hoor. De koorts is nu weer weg trouwens. Ik lag te zweten in bed joh, kon geen dekbed hebben, haren kletsnat, lag te woelen. Uiteindelijk ben ik ook niet meer in slaap gevallen, ja alleen van 06.15 tot 06.45. Dus goed en wel heb ik bijna 3 uur geslapen vannacht.

Mijn borst is linksonder knoeperhard, alsof je tegen steen tikt... Ik ga bij de chirurg regelen dat ik in het spoedboek mag. Ga het proberen, ik weet dat er spoedboeken zijn. Toen ik zo veel abcessen in mijn liezen had, stond ik in mijn oude ziekenhuis ook in het spoedboek: ik hoefde maar te bellen en kon binnen 1 dag mijn abces leeg laten zuigen.
Sjippie, ik lees het nu pas, crosspost. Hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad, we hebben je hier gemist

Maar wat blijft het spannend voor jullie, jullie zenuwen worden aardig op de proef gesteld. Ik ga voor jullie duimen voor morgen
Rijstebloem rules!!!!! Sproetekind had gisteren overdag wat kortere slaapjes dan normaal (3 uur of minder tussen de voedingen) dus we dachten dat we na die lange nacht van gisteren even goed op 6 voedingen uit zouden komen. Was ook prima natuurlijk. Maar toen blééf hij maar slapen na z'n voeding van 15.30 en hebben we hem om 21.30 maar wakker gemaakt. 210 ml pap ging er in no time in en toen heeft hij geslapen tot 06.15! (al wel pruttelen vanaf 05.00) En ik mocht lekker op de studeerkamer slapen. Heb geslapen van 22.30 tot 06.30 (plaspauze) en toen tot 9.00 (en werd toen wakker gemaakt door Sproetman die de studeerkamer weer nodig had). Vannacht mag Sproetman zo'n lekkere nacht maken.

Voel me echt als herboren

Zo, dat was wel even genoeg ego voor nu

Sjippie, wat fijn om weer van je te lezen! Fijne vakantie dus gehad? Wat een narigheid steeds met die bloedingen (gelukkig niet op vakantie, dat zou denk ik extra stressvol zijn geweest), maar snel een echo dus. Een vriendin van mij heeft ook een aantal bloedingen gehad, nu blijkt haar placenta deels voor de bmm te liggen. Dat maakt het op zich niet minder vervelend/gevaarlijk, maar ik hoop dat ze bij jou ook een oorzaak vinden want dan valt er vaak wel beter mee te leven (nou ja, ik hoef dat jou natuurlijk helemaal niet uit te leggen, het was voor jou denk ik ook een enorme opluchting toen je eenmaal wist waar die buikpijn vandaan kwam).

Luus, wat goed trouwens dat je South even had ge-sms-t, ik vroeg me idd al af hoe het met haar ging.

Met jou gaat het intussen dus echt weer knudde. Ik sluit me bij de rest aan en hoop dat deze ellende nu eindelijk eens stopt, maar weet zo langzamerhand ook niet meer wat je allemaal zou kunnen doen om het op z'n minst wat draaglijker voor te maken. Ik vind het zo rot voor je allemaal

Chiek, ik geloof niet dat Sproetekind echte regeldagen heeft gehad, die zat in het z-huis op zo'n strak regime van om de 3 uur voeden dat dat thuis gewoon doorging. Maar wat Mard zegt klonk wel als een goede tip: zoveel mogelijk hazeslaapjes bij jou laten doen. En zeg het ook tegen de verpleging dat je doodop bent, dan kun je misschien afspreken dat ze je laten slapen en dat je zelf aangeeft dat je weer wakker bent voor de controles.
Ik heb mijn meisje terug! Vannacht van 23:00 tot 3:45 en van 4:00 tot 7:15. Toen van 7:30 tot 10:00 en nu ligt ze lief te slapen op mijn arm. Heb alle voedingen gegeven op de babykamer in de stoel en ze ging als een tierelier. Geen gezeur met aanhappen ofzo.

Chiek, bij Miniemeis begon het op dag 9 maar wij wisten het niet. Ik heb niet echt een extra tip, die van Mard is erg goed. Ik hield Miniemeis 's nachts in ons bed (Minieman op logeerkamer) en zo konden we allebei dutten tussen de miljoenen voedingen door.

Luus, ik hoop ook dat je in het spoedboek mag (wist niet eens dat dat bestond). Wat rot zeg, dat het allemaal zo doorsleept. Ik zou er al lang en breed klaar mee zijn.

Sproet, hoera voor de rijstebloem! Waar koop je zoiets eigenlijk, vraag ik me ineens af?

Ik ben druk bezig om oppas te regelen voor de komende maand. Miniemeis gaat 'pas' in november naar het kdv maar heb in oktober ook veel verplichte dingen. Maar het lukt al aardig.
Lekker Mien, zo'n nacht! Wat goed dat je gewoon in die stoel gaat zitten en dat het dan dus lekker loopt. Ik zat laatst wel te bedenken dat het me helemaal niet fijn lijkt om 's winters nog een nachtvoeding te hebben. Want dan is het echt best wel koud in huis. Ik denk dat ik dan half in een slaapzak zou gaan zitten ofzo.

Rijstebloem koop je gewoon bij de supermarkt (van Bam*bix), ik moest het ook zoeken op internet hoor, had geen idee. Trouwens Sun, duizend maal dank voor de tip, ik dacht altijd dat het pas bij 6 maanden mocht, dus had er niet bij stil gestaan dit eens te proberen.

Mien, wat ik trouwens helemaal stoer zou vinden is als je Miniemeisje mee zou nemen de collegebanken in! De ouders van een vriendin van mij studeerden nog toen zij werd geboren en namen haar 'gewoon' mee naar de universiteit. Haar moeder kreeg veel commentaar, maar van haar vader vond iedereen het geweldig, zo'n man die de zorg voor z'n kind serieus nam. Oneerlijk hè?
Dat is inderdaad erg oneerlijk! Ik zou het zelf ook wel stoer vinden hoor, en heel fijn om mijn meisje nog even bij me te houden, maar ik denk niet dat mijn studiegenoten en docenten er heel blij mee zijn als Miniemeis luidkeels om de borst vraagt...
Nee, en dat is voor jezelf én Miniemeis ook niet leuk. Hoe gaat het nu tussen jou en je ouders en je zus? Is iedereen aan het idee gewend? Wordt de aandacht voor iedereen een beetje goed verdeeld? Wel bijzonder hoor voor je ouders, hebben ze in één keer 2 kleindochters!
Mijn ouders en zus zijn helemaal verliefd op Miniemeisje! Constant willen ze langskomen (heb ze in de afgelopen 2.5 week vaker bij ons thuis gezien dan in de afgelopen 2 jaar bij elkaar geloof ik ) en ze vertellen aan iedereen die het maar wil horen dat ze opa/oma zijn van 2 prachtige meisjes of moeder én tante in 1 jaar. Superleuk, Miniemeis wordt verwend tot en met. Mijn moeder neemt elke keer wel kleertjes voor haar mee, of aardbeien voor mij en laatst zelfs pepers voor KK!

Ook nemen ze wat van de oppastaken op zich, daar ben ik ook erg blij mee.

Mijn vader had al voor allebei zijn kleindochters een roze shirtje waar "Girl Power" op staat meegebracht, en hij heeft het hele Inter*toys boek uitgeplozen voor Sinterklaas. Mijn moeder zei dat hij beter kruisjes kon zetten bij wat hij niet wilde kopen voor zijn popjes (zo noemt hij onze dametjes), want dat kostte minder tijd en inkt.

Al met al gaat het dus erg goed! Ze zijn super lief voor ons alledrie, helpen waar ze kunnen en vinden Miniemeis natuurlijk (op gedeelde eerste plaats dan) het mooiste meisje op de wereld.
Chiek lievie wat naar dat je in het ziekenhuis bent. Zo te horen gaat het wel de goede kant op, je mag vast morgen naar huis, maar wel verevelend dat je net die regeldagen erbij hebt en niet aan je eigen rust toekomt. Niet de ideale kraamtijd so far heh, jammer hoor ik gun je zo graag een groot genieten.

En Luus jij dan, man wat een gedoe lijkt wel of alles wat mis kan gaan dat ook doet, en je dote zo verotte hard je best. Wil best geloven dat je er een beetje doorheen zit, ik gun je ook zo graag een knoepert van een roze wolk meid! Ik hoop dat jullie er snel achter komen waarom die kleine wurm zo overstuur raakt en dat jou bortsen van de abseccen en infecties afzijn.

Mien wat heerlijk om jou zwijmelverhalen te horen, ik vind je ook wel een stoer ding hoor.

Hier alles goed, net bij de vk geweest. Moest op de weegschaal, ben 13 kg aangekomen sinds begin nou dat vind ik netjes genoeg. Bloeddruk was prima, en de kliene meid ligt met koppie naar beneden, ruggetje rechte en al in het bekken maar nog niet vast. Dat idee had ik zelf ook, grappig dat je dat toch wel zelf een beetje kan aanvoelen maar het dan bevestigd krijgt, ben ik toch wel een beetje in touch met haar en mijn lijf denk ik dan maar. Ik had nog even gevraagd over dat ze wel heel vaak de hik heeft, maar dat is een goed teken zegt ze. Ik maakte me er ook niet echt zorgen om, maar lief wilde graag even dat ik het vroeg.

Ik lig nu op bed te typen op de baby/kraamkamer, we zijn sinds gister verhuisd. Is voor mij wel zo fijn hoef ik niet steeds de trap op en af 's nachts. Bed is wel wat kleiner en met een 2persoons matras ipv lits jumeaux (2x 1) voel je elkaar wel meer draaien, manlief heeft niet lekker geslapen. Ik denk dat hij door de week gewoon lekker boven gaat slapen maar wel eerst lekker bij mij komt kroelen en TV kijken. Moet maar even kijken wat goed werkt, maar ik vind het nu ook heerlijk want op deze verdieping kan ik dus wel internetten in bed, op de bovenste heb ik geen goed bereik.

Gisteravond zijn we heerlijk uit eten geweest om te vieren dat we 1 jaar getrouwd zijn. Ik had als verassing het topje van de bruidstaart als toetje laten serveren en hij was helemaal ontroerd, echt leuk dat je met zo iets kleins iemand zo kan raken. Oh en hij vond het pyaamtje met dino en {koosnaampje}saurus helemaal leuk. De eigenaresse van het restaurant vond het ook helemaal leuk dat we kwamen vieren, we hebben nog prosecco en koffie getrakteerd gekregen.

We haddeb ons ook leuk een beetje opgedoft, ik had alleen nog heel even het idee om hakken aan te doen maar dat ging dus echt niet... had helemaal geen balans en kreeg na 5 minuten kramp in mijn kuit, dus maar platte schoenen aangedaan, manlief moest er wel om lachen, wat dacht ik wel niet met mijn 8 maand en mega-toeter? *bloos*

Nou ik ga even een afleveringetje Lost kijken denk ik en dan nog even een dutje doen. Doen julli ook rustig aan?

Liefs, DD & mini-D (ze is net even flink aan het trappelen!)
Mien, dat klinkt geweldig, die trotse familie.

Chiek, hoe is dat bij jou nu eigenlijk met je moeder? Heb je zelf contact met haar gehad, of heeft ze van je zus gehoord over chiekmeisje, of weet ze het nog helemaal niet? En kregen jullie veel reacties op jouw naam op het geboortekaartje (want de meesten wisten niet dat jullie in de tussentijd getrouwd zijn, toch?) of viel het niemand op?

Sproetje, wat heerlijk die nacht! En superfijn dat sproetekind het weer zo goed deed op rijstebloem. Gaat hij deze week voor het eerst naar de kdv, of nog naar de oma's? En hoe was je werk (of heb ik het verslag daarover gemist vrijdag/zaterdag?) en je collega's?

Ben je beneden gaan slapen omdat jullie boven geen toilet hebben, DD? Lijkt me wel heel fijn inderdaad! Vooral kort na de bevalling is traplopen ook niet zo goed voor je (hangt er waarschijnlijk ook wel van af hoe gehavend je uit de strijd komt ), dus dan is het wel een hele goeie oplossing. En wat lief, dat stuk bruiloftstaart.

En Luusepuus, ik kan je alleen maar een dikke geven, bah bah bah. Dacht dat het nu klaar zou zijn met jouw pijn. Je bent inmiddels vast al weg om luusbaby weg te brengen, maar ik mag toch inderdaad hopen dat je niet weer anderhalve week op een echo hoeft te wachten.
Wacht even, heb ik iets grandioos gemist met Chiek en een bruiloft ????? Viel mij wel op, die dubbele naam op het kaartje, maar dacht dat Chiek gewoon allang getrouwd was maar verder altijd haar eigen naam gebruikte. Opheldering graag!

Mien, wat klinkt het ontzettend goed daar bij jullie in de familie. Zo fijn voor je dat je moeder zo is bijgedraaid en leuk hoor, zo'n trotse opa ook.

Chiek, ik zat net als Elev vorige week hetzelfde te denken over je moeder, maar wilde er nog niet over beginnen omdat je zo lekker op je roze wolk zat. Maar ook ik ben benieuwd of er via via contact is geweest. Misschien kun je er iets over schrijven op de groep?

DD, nog gefeliciteerd met jullie eerste jaarfeestje! Klinkt als een geslaagde avond. Had DD-man ook een cadeautje voor jou?

Elev, ik heb vorige week één dag gewerkt. Ging prima (ook met m'n bekken, ik was benieuwd hoe de hel Oh, Sproetekind wordt wakker, snel posten, later meer!
Nee hoor, sproet. Volgens mij heb ik helemaal in het begin van ons topic van chiek gehoord dat ze een samenlevingscontract gevierd hadden met familie etc, en dat ze toen later, toen de kinderwens concreet werd, toch nog even getrouwd zijn maar bijna niemand dat wist.

Nou, geef Sproetekind maar waar hij om roept, ik ken mijn plaats wel. Ik hoor straks wel hoe het was!
Ha even bijlezen. Is beter dan die stomme boekjes hier in de wachtkamer. Ik ben moe joh. Ben ook erg benieuwd wat de uitslag van de kweek is.

Aha, ben net klaar bij de chirurg. Het was een normale huidbacterie en ik had op die twee ab kuren gewoon moeten reageren. Ik wacht nu op de echo, mocht gelijk door omdat er toch weer pus onder zit. Dus dat gaan ze gelijk weer weghalen. Daarna mag ik beginnen met een nieuwe ab kuur. Een andere die ik nog niet heb gehad. Deze nieuwe kuur is wel een erg lange kuur.
Nou Luus, hopen dat deze kuur dan eindelijk eens aanslaat. Maar die harde bobbel in je borst, is dat nou het abces of nog steeds die borstontsteking? Of hoor je dat na de echo?

Nog even m'n verhaal afmaken Elev (als jij dorst hebt, zal ik volgende keer meteen naar jou toe rennen ok? ). Werken ging dus goed en bekken werkte goed mee, ook na een hele dag op en bureaustoel. Het was natuurlijk een vrijdag, dus ik heb maar een paar collega's gesproken, maar ik vond het heel fijn om 's ochtends vroeg weer op m'n fiets te zitten en even weg te zijn van huis. Heb me ook veel beter op m'n werk kunnen concentreren dan tijdens m'n zwangerschap (word nu niet meer afgeleid door getrappel ). Woensdag weer!

Heb nu trouwens wel last van m'n bekken, maar dat komt denk ik omdat ik nogal veel heb gedaan afgelopen weekend (uit eten, wandelen op de hei, feestje, opruimen) én ik weer ongesteld en geworden (fysio wees me er op dat dan de klachten weer erger kunnen worden) Een week te vroeg alleen . Dus vanavond maar weer aan de pil beginnen denk ik.
En bedankt voor de opheldering over Chieks huwelijk!
Die info over Chiek's huwelijk heb ik helemaal gemist ook. Ik wist wel dat ze getrouwd was, maar dacht dat ze dat allang was ook.

Luus, wat een toestand toch met die ontstekingen, abces/borstontstekingen, ab-kuren die niet aanslaan etc. Ik vind het zo naar voor je... hopelijk slaat deze kuur nu wel aan en kun je zonder pijn door en BLIJFT het dit keer ook weg.

Ben snotverkouden en gaar. Net uit bed, bijna 3 uur geslapen vanmiddag Nu nog bedenken wat we vanavond gaan eten...geen idee. Nergens zin in eigenlijk.
Zo, abces is weer geleegd. Man de vorige keer was t niet pijnlijk maar nu wel. Jee wat deed t zeer! Vreselijk. En nu nog steeds. De radioloog was een beetje boos en zei dat hij de chirurg ging bellen want hij vond dat ik gewoon geopereerd moest worden. Dus dit was de laatste keer een punctie.
Ooh Luus, bah nee he. Wat een martelgang.
Ha meiden,

Zo poehee...hier ook een rare nacht. Laalbaby kwam ineens al om 01:30...drie uur na zijn laatste avondvoeding Vervolgens om 06:00 uur ook nog eens...toen sliep hij pas in om 08:00 uur en ben ik ook snel nog even terug gegaan.

Chiek, ook hier helaas geen tips...gewoon doen wat Mard zegt denk ik. Hopelijk morgen naar huis! Verder alles goed met jullie kleine meisje? En met jou?

Mard haha...ook ik heb me al afgevraagd of dat we geen emotioneel geblokkeerd kind krijgen als hij geen huiluurtje heeft Na goed, hij groeit goed, lacht lekker, huilt niet veel..het zal dus wel goed gaan.

Sproet, wat super dat jullie weer zo'n lekkere nacht achter de rug hebben zeg! Ideaal! Tip van de week dus...

Luus bah!!! Wat een ellende weer! Tjemig, kun je straks nog geopereerd worden ook!

Mien, wat superleuk die trotse ouders van jou! Hier ook hoor, zo leuk om te zien...

Hier even een vraagje...Luus kan mij vast helpen...

Ik ben helaas op het punt dat ik niet genoeg meer kan kolven om Laalbaby tevreden te stellen (ik kolf gemiddeld 130 cc, soms iets meer en soms ook beduidend minder)...maar hij wil dus iets meer drinken dan die 130 cc. Ik moet hem dus ook een beetje kunstvoeding gaan geven. Mag ik borstvoeding en kunstvoeding mengen in 1 flesje? En zo ja, hoe moet ik dan dan doen met die schepjes poeder e.d.?

Even een vraag voor de moeders die kunstvoeding geven...hoe doen jullie dat met die hoeveelheden. Volgens het CB mag zoon Laalbaby maar 105 cc per voeding op basis van zijn gewicht, maar ik kan nu al voorspellen dat ik dan een ontevreden kereltje ga krijgen, want ik vrees dat dat niet genoeg is voor hem. Hoe strict houden jullie je aan deze hoeveelheden? En moet het echt zo strict? Als ik op het pak van Nutrilon kijk dan mag Laalbaby op basis van zijn gewicht en 5 voedingen 165 ml per keer hebben...dat is nogal een verschil met die 105 die het CB aangeeft. Dus help!

Duft, jij ben hier toch ook niet zo heel strict in?
Ging net naar de supermarkt en kwam iemand tegen die ik ken van hond uitlaten. Ze liep me tegemoet, keek eens, keek nog eens en zei toen "ik vraag het niet" toen ik voorbij was waarop ik zei "het is zo" Bleek dat ze gisteren aan iemand had gevraagd of ze zwanger was maar die persoon was gewoon dikkig. Dus nu durfde ze niet, maar ze dacht 't wel. Ben dus nu officieel zwanger kunnen we wel constateren, buikje wordt op afstand gespot als zwanger buikje.
Laal, je kunt geloof ik kunst- en borstvoeding beter niet mengen. En verder heb ik me in het begin gehouden aan de richtlijn 150-180 cc per kilo lichaamsgewicht per dag. Kwam bij Sproetekind steeds neer op 180 hoor, die had zo'n honger steeds. Ik wilde niet veel meer geven ivm met krampjes en ik denk dat Laalbaby daar nu ook niet meer zo gevoelig voor is, dus je kunt hem best 'naar behoefte' geven. Je wilde binnenkort al gaan afbouwen toch? Als ik jou was zou ik een flesje van 150 maken (kunst is minder licht verteerbaar) en kijken hoeveel hij lust. En dan één voeding vervangen.
quote:sproet1978 schreef op 21 september 2009 @ 17:28:

Laal, je kunt geloof ik kunst- en borstvoeding beter niet mengen.

Ik zal wel iets moeten...want heb nu net 120 cc gekolfd, maar dat is niet genoeg voor hem. Dus ik zal hem nog een beetje kunstvoeding moeten geven. Mengen was trouwens tip van CB. Morgen moet ik naar de VK, dus gelijk maar even vragen.

Afbouwen ga ik voorzichtig aan mee beginnen, maar dan kolf ik nog steeds niet genoeg voor 1 voeding. Waarom moet hij nu ineens meer drinken, nu heb ik niet genoeg meer

En jeeeehh voor het ik-ben-inderdaad-zwanger-buikje van Beng!
Ok, ik dacht dat je het beter niet in één flesje kon doen (dat bedoel ik met mengen), je kunt wel ná z'n gewone flesje nog extra kunstvoeding geven (één schepje is genoeg voor 30 cc). En als je dan één voeding vervangt, kun je die voeding wel afkolven en verdelen over de andere voedingen, dan heb je misschien wel genoeg? Vanaf 18.00u. kun je de borstvoedingstelefoon bellen.
Ja die kan ik dan wel kolven, maar dan hou ik de productie in stand en kan ik dus zelf niet afbouwen...

Tenminste ik neem dat ik als ik ga afbouwen ik dan zelf ook niet moet kolven, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven