K2 zoekt K3
maandag 21 september 2009 om 12:16
Wat een omhooggevallen muts, die Tamara. Waarom noemt ze zichzelf Noa dan? Ze dacht zeker: als ik mezelf een artiestennaam aanmeet, word ik vanzelf een artiest? Ze is duidelijk niet zichzelf. Ik heb erg het gevoel dat zij er wat dan ook voor doet om maar op een podium te staan. Of ze kinderliedjes moet zingen of hardrock maakt haar volgens mij geen snars uit.
maandag 21 september 2009 om 12:44
quote:keiser soyze schreef op 21 september 2009 @ 12:16:
Wat een omhooggevallen muts, die Tamara. Waarom noemt ze zichzelf Noa dan? Ze dacht zeker: als ik mezelf een artiestennaam aanmeet, word ik vanzelf een artiest? Ze is duidelijk niet zichzelf. Ik heb erg het gevoel dat zij er wat dan ook voor doet om maar op een podium te staan. Of ze kinderliedjes moet zingen of hardrock maakt haar volgens mij geen snars uit.jawel, Tamara Opdebeeck noemt zichzelf NOA NEAL
Wat een omhooggevallen muts, die Tamara. Waarom noemt ze zichzelf Noa dan? Ze dacht zeker: als ik mezelf een artiestennaam aanmeet, word ik vanzelf een artiest? Ze is duidelijk niet zichzelf. Ik heb erg het gevoel dat zij er wat dan ook voor doet om maar op een podium te staan. Of ze kinderliedjes moet zingen of hardrock maakt haar volgens mij geen snars uit.jawel, Tamara Opdebeeck noemt zichzelf NOA NEAL
maandag 21 september 2009 om 14:24
In September she will be going to tour in South-Africa and between November -January you can meet her in South-America. The tour schedule will be posted very soon.
Dit staat op de site van Noa Neal. Maar als dit zo is als ze van november tot januari in zuid amerika zit hoe wil ze dan K3 gaan doen?
Of trek ik het nu te veel door
Dit staat op de site van Noa Neal. Maar als dit zo is als ze van november tot januari in zuid amerika zit hoe wil ze dan K3 gaan doen?
maandag 21 september 2009 om 15:00
quote:duffie_1 schreef op 21 september 2009 @ 14:24:
In September she will be going to tour in South-Africa and between November -January you can meet her in South-America. The tour schedule will be posted very soon.
Omdat het allang bekend is wie de nieuwe K3 word!
Langzaam aan vinden we steeds meer..leuk!
Och,ja..had ze trouwens niet gezegd dat ze haar tour gecanseld had?
Maar ik gok toch de eerste optie..
Omdat het allang bekend is wie de nieuwe K3 word!
Langzaam aan vinden we steeds meer..leuk!
Och,ja..had ze trouwens niet gezegd dat ze haar tour gecanseld had?
Maar ik gok toch de eerste optie..
zaterdag 26 september 2009 om 20:11
Ik vraag mij toch af, weet niet of het al eerder in dit topic besproken is, of de stem van de andere twee dames niet wat doorslaggevender zou moeten zijn. Als het onderling niet klikt of karen en kristel geen goed gevoel bij een meisje hebben dan kan het toch niets worden?
wie heeft uiteindelijk eigenlijk in de laatste ronde de doorslaggevende stem?
wie heeft uiteindelijk eigenlijk in de laatste ronde de doorslaggevende stem?
zaterdag 26 september 2009 om 20:11
Ik vind Noa een omhooggevallen doos. Ze moet constant laten blijken al heel veel ervaring te hebben. Net ook weer, even melden dat ze al n eigen album opgenomen heeft. Die anderen blijven toch ook niet constant zeggen dat ze in musicals spelen etc etc.
Jammer genoeg klonk het wel goed net, beter dan Josje.
Jammer genoeg klonk het wel goed net, beter dan Josje.
zaterdag 26 september 2009 om 20:13
quote:wohman schreef op 26 september 2009 @ 20:11:
Ik vind Noa een omhooggevallen doos. Ze moet constant laten blijken al heel veel ervaring te hebben. Net ook weer, even melden dat ze al n eigen album opgenomen heeft. Die anderen blijven toch ook niet constant zeggen dat ze in musicals spelen etc etc.
Jammer genoeg klonk het wel goed net, beter dan Josje.Niets aan toe te voegen...
Jammer genoeg klonk het wel goed net, beter dan Josje.Niets aan toe te voegen...
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 26 september 2009 om 20:20