Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
http://www.regenboogdesign.nl/ltas.htm?0

is voor de luiertas (maar ze hebben ook leuke boxkleden)

en verder stof besteld op

en ik stof

en ik had dus al lintjes via het parelparadijs besteld.

Mijn pakketjes worden eigenlijk altijd afgegeven bij de schoenmaker op de hoek, dus die zal me eind van de week wel weer opwachten met mijn pakketjes!
rain, met zoveel piezers kunnen ze natuurlijk eigenlijk niet achterblijven....
rain, een van beide dames had specifiek aangegeven tussen kath en rain te willen piezen. en jullie staan nou eenmaal allebei op 1 okt.
leuk spul, GW
Ok, duidelijk!

En Specu,, als dat ei van jou nu eens snel springt dan kun jij toch ook nog wel meedoen op 1 oktober. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Mmmm, hopenlijk halen we allemaal 1 oktober zonder al eerder ongesteld te zijn!
Morning! Hier weer aan het werk, verder niet zo veel te melden.

(Wat duurt het nog lang tot 1 oktober! Ik wil dat er weer positief gepiesd gaat worden!).
Zit op mn werk met wallen tot op mn kin, er komt en grafmeur uit mn mond en mn ogen hangen echt op halfzeven... zwaar heur, werken na zo'n weekend! Vrijdag op stap 5u in bed, zaterdag hele middag op terras, 'savonds naar dancefeest, 6u in bed... gistermiddag weer de kroeg van 16u tot 22u...Toen thuis nog even een kopje thee en gauw weer mn nest in. Wekker om 6.30 uur!

Als ik deze maand bezwangerd ben heb ik dat vruchtje volgens mij al compleet verzopen

Leuk spul GW! Op hyves staan ook weer van die leuke foto's, it!
was ik weer even, heb wel alles bijgelezen maar weet niet alles meer.

natuurlijk eerst leo van harte gefeliciteerd!! ik begreep dat ik weer een lotto goed had, sjonge ik zou bijna overtuigd raken dat ik het bij mezelf ook goed heb ga dadelijk even hyves checken of er meer info of foto's zijn!

en yaya een jongen, leuk!! de jongens krijgen wel de overhand hier he! hadden jullie al een jongensnaam?

en party niet meer aan het werk, hmm dat is even balen natuurlijk, maar toch maar "gewoon" accepteren meid! en het scheelt dat je toch al bijna verlof had!

titel voor het nieuwe topic had ik ook gelezen, nooit van gehoord en had ook niet zelf verzonnen dat dat iets met fopspenen te maken zou hebben!

had zelf een beetje stress het weekend, was bij de chiropractor geweest en haalde mezelf opeens in het hoofd dat dat toch niet goed kan zijn voor de kleine dat ze mij dan maar draaien en kraken en zo... googleverbod overschreden en zelf gaan zoeken en misschien ook wel daardoor, maar de volgende dag voelde ik 'm bijna niet schoppen en in ieder geval minder hard. na de hele dag stressen toch maar de verloskundige gebeld om te vragen of het iets met elkaar te maken kon hebben, die reageerde gelukkig heel lief, kwam meteen even langs bij ons thuis om naar het hartje te luisteren, daarna moesten we nog even in het ziekenhuis langs voor een hartfilmpje van de kleine, en gelukkig bleek er niks aan de hand.. en gisteren schopte 'ie ook wel weer gewoon verder...

ook nog een dagje in amsterdam geweest het weekend, gingen we met z'n 9en met gids op de fiets door amsterdam, was wel erg leuk maar ook best wel vermoeiend, dus toen had ik even geen puf meer om hier bij te lezen. maar dat heb ik dan nu weer ingehaald.

1 oktober hebben we dus een mega tribune hier, spannend! wel weer jammer dat ik die dag al om half 8 in de auto moeten zitten voor een afspraak op mijn 1 na laatste werkdag voor mijn verlof, dus ik hoop dat iemand mij dan in de file effe wil smsen als er nieuws is!

nou ik ga nog even op hyves neuzen en dan weer aan het werk..
Goedemorge....

Hey gw,leuk stofje zeg.Ben hier ook bezig om zelf het hemeltje zelf

te maken.Erg leuk!!!

Husky,wat fijn dat je dan zo'n begrijpende vk hebt he...Dan is de schrik gelukkig zo weer over.

Moom,wil jij mijn volgende afspraak op 2/10 zetten bij de vk??

Marriss,zo te horen is dat een gezellig weekend geweest.hahahaha

Had vanmorgen trouwens kuitkramp,niet normaal.Dat was 10 jr geleden sjees dat deed zeer....
OP post plaatje deed het niet meer?

en schema is opgeschoond. moet alleen de laatste lottoinzetten nog verwerken (morgen). de uitslagen staan er wel in.
Momo,je hebt weer goed je best gedaan ,Bravo
Hus, wat zal dat schrikken geweest zijn !!!!

Mariss, neem nog een bakkie koffie meid... Of een borrel ! Schijnt te helpen tegen een kater hihihihi.

Ik moet vanavond pas naar de VK om 19:30 dus er komt vanavond pas een verslagje hoe het daar weer was.
Looks good Moom! Plaatje werkte hier nog prima hoor, maar een keer wat anders is ook wel leuk.

Hus, wat schrikken zeg. Kan me voorstellen dat je in de rats zat! Fijn dat je zo serieus werd genomen en alles meteen getjekt werd... en nóg fijner dat alles goed was!!

Party, verveel je je al?

Ik ben heeeuul hard aan het werk (écht!) want heb door mn niet-productieve week behoorlijk wat werk liggen
Fan, zit nu aan mn 4e bak espresso, voel me niet echt wakkerder, moet er alleen maar van poepen hahahahah
Hahahaha, ja mariss van koffie kan je volgens mij flink last krijgen van je darmen. Zeker als je de afgelopen dagen slecht gegeten/gedronken hebt.
quote:fanatic schreef op 21 september 2009 @ 11:36:

Hahahaha, ja mariss van koffie kan je volgens mij flink last krijgen van je darmen. Zeker als je de afgelopen dagen slecht gegeten/gedronken hebt.Ik heb de afgelopen dagen juist heel goed gedronken
Marriss,verveel me zeker!!En het erge is dat ik ook niet veel zwaar werk kan doen....Probeerde ik wel * wilde tuinstoelen naar zolder sjouwen* maar dat gaat natuurlijk niet met en zere rug en dikke pens!

Dus nu alles gestoft en gezogen en morgen komt tante en moeder hier de boel grote beurt beetje bijwerken.

GA zo maar eens bedenken wat te eten vanaaf en dan maar boek lezen.

Jullie hebben toch wel page papier op het werk he??Anders wordt ons marriss d'r kuntje ook nog schraal van al die wc bezoeken
hahahaha mariss, ja je hebt goed genuttigd hihihhihi. Alleen zit je lichaam misschien wel te springen om een paar glazen heerlijk bronwater !!!!

Wij hebben trouwens niet eens page papier.. hier hebben ze bijna het goedkoopste van het goedkoopste... we schamen ons ook altijd kapot als er een klant naar het toilet moet...

Waar ze de laatste tijd ook een handje van hebben : water afsluiten voor een uurtje of 2. Als ik dan moet plassen moet ik naar een ander gebouw !!!
Aarrghh... ik kan heeeel slecht tegen topics geopend door meisjes vrouwen die zwanger zijn terwijl ze het niet willen en gewoon anticonceptie gebruikten
quote:Marriss schreef op 21 september 2009 @ 12:53:

Aarrghh... ik kan heeeel slecht tegen topics geopend door meisjes vrouwen die zwanger zijn terwijl ze het niet willen en gewoon anticonceptie gebruikten dé oplossing; ons topic in je favs, en verder niet op kinder pijlert komen.
Ja maar ja maar ja maar ja maar

Als jullie niets weinig te melden hebben moet ik mn vertier toch elders zoeken...
Nou, dan zal ik maar even kijken of ik mss nog wat te melden heb voor mariss, zodat ze in ieder geval ver van dat soort topics kan blijven.

Maar hmm, heb niet zo veel te melden..... druk dagje op werk, dus ik moet weer verder.
ik heb de middag vrij genomen! lekker om half 2 naar huis gegaan. zo met de poezen even op controle...
zit nu de herhaling van BNTM te kijken. die Tessa is ECHT irritant. en die justine daar val ik bij in slaap. verder zag ik ook een grietje met een ONTZETTEND lelijk gebit. snap ik nooit zo goed. Miss Nederland is een oud collega van me. nou, die had vroeger ook wel langs de ortho gemogen. en dat wordt dan Miss Nederland.. :-???

nu poezen inpakken en naar de APK!
Rustig hier vandaag!

Iedereen druk met andere dingen??

Hier ook niet veel te melden eigenlijk, alles gaat z'n gangetje hier.

Ben weer lekker bezig in huis, van alles op te ruimen, heb de keuken al ff uitgesopt en de combi-oven even gepoetst. Ook de bijkeuken is alweer spik en span...

Es ff bedenken wat k nog meer kan gaan doen straks..

Vandaag precies 36 weken alweer! Officieel nog 4 weken, we kunnen gaan aftellen! Het komt nu wel erg dichtbij hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven