Stappen in Amsterdam

06-09-2009 18:14 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello Ladies,

Wie heeft er zin om op zaterdagavond te gaan stappen in Amsterdam. En in oktober naar Awakenings te gaan.

Ik ben 38 jr, single leuke baan, leuk leven alleen er ontbreekt iemand om regelmatig mee te gaan stappen. Het hoeft er maar een te zijn met wie het klikt om flink de bloemetjes buiten te zetten. Het hoeft niet een hechte vriendschap te zijn, ik zoek een echt "stapmaatje". Die er verzorgd uit ziet en open staat om leuke dingen te ondernemen en te genieten van het leven.

Ik wil graag naar clubs om te dansen, goed glas wijn loungen en een goed gesprek op zijn tijd.

Ik hoop wat van je te horen.

Groetjes Veerle
Hoi Veerle,

Net als jij vind ik het heerlijk om af en toe de hort op te gaan.

Ik mis ook een stapmaatje. Ben 34, weliswaar getrouwd en kom uit Amsterdam. Dus als je zin hebt om te reageren dan zie ik graag jouw mailtje tegemoet.

Groetjes van Iris
Halo, Hier nog een stapfan. Hoe komen we in contact? Ik ben 36, single en woon ook in Amsterdam. Wellicht leuk om met zn 3-en af te spreken?

Grtjs,
Ik ben ook helemaal fan van flink stappen (lees dansen tot je erbij neevalt haha)!

Ga graag naar plekken als Panama (zoals afgelopen zaterdag Neverland-feestje).

Ben trouwens 31, getrouwd met een man die veel in het buitenland is (en ik dus vaak alleen hier) en heb wel vriendinnen om leuke dingen mee te doen, maar zij hebben allemaal kids en dan is spontaan afspreken toch lastig!

Lijkt me leuk een keer te 'daten' !

Je kan me mailen op karliii@live.nl

Greetzzz karlijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven