Relatie/huwelijk met rijke man

21-09-2009 21:43 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij bestaat er nog niet zo'n topic. Het leek mij leuk om over dit onderwerp ervaringen uit te wisselen/praten/discusseren etc. Wie heeft er hier een relatie/huwelijk met een rijke vent? Ik al 7 maanden een relatie met een miljonair van 46. Ikzelf ben 22. Nee, het is niet dat ik alleen maar om het geld bij hem ben. Hij heeft nog altijd een hele leuke kop. Mijn familie keurt hem af. Ze denken dat ik hem alleen maar leuk vind om het geld en luxe leven. Wie zit ook in zo'n soort schuitje?
Sow wat een snelle reacties :D Ik ben heel eerlijk hoor; ja, geld speelt wel degelijk een rol, maar ik geef wel om hem. Ben toch op een bepaalde manier van hem gaan houden.
Iemand die zo rijk is zal vast nooit in gemeenschap van goederen trouwen, dus je krijgt helemaal geen rooie cent als hij je zat is en je inruilt voor weer 'n nieuw vers speeltje van begin 20.

Maar goed, neemt niet weg dat je, zolang je zijn toy van de maand bent, lekker van de luxe kunt genieten natuurlijk.
Nou, ik héb dus iets tegen macht en autoriteit, dus zo'n man als Trump of Allen is voor mij niet aantrekkelijk....
Hahaha floor, ja ik denk dat het deze TO gaat lukken (VF over de zeik jagen).

Ontopic: ik had graag een rijke vent gewild want ik ben geboren om een prinses te zijn. Helaas verloor ik mijn hart aan een arme sloeber.
anoniem_57699 wijzigde dit bericht op 21-09-2009 21:54
Reden: kleine aanvulling want ik ben te langzaam
% gewijzigd
quote:Haley schreef op 21 september 2009 @ 21:51:

Is het die vent van je werk, waar je een briefje onder zijn autoruit wilde doen? Maar die zag je in april toch pas?

Dat is pas 5 maanden geleden, geen 7. Of had je toen al wat met je miljonair en was je op zoek naar een scharrel voor erbij?
quote:Djoels schreef op 21 september 2009 @ 21:51:

Floor..... jij bent geen 22 meer Klopt! Ik ben 18. al jaren!
Haha Haley dat was een scharrel
quote:Pareltje20 schreef op 21 september 2009 @ 21:52:

Sow wat een snelle reacties :D Ik ben heel eerlijk hoor; ja, geld speelt wel degelijk een rol, maar ik geef wel om hem. Ben toch op een bepaalde manier van hem gaan houden.Zulke kerels als jij bestaan dus ook, helaas. Maar ik kan inmiddels het kaf van het koren scheiden.
Op een bepaalde manier van hem gaan houden...dat zijn nu juist zinnen die mij achterdochtig maken.

Eigenlijk hou ik wel van hem

Op een bepaalde manier houd ik van hem...

jaja....zolang dat geld er is...
Wat vinden zijn kinderen van jou?

Die zullen wel net zo oud zijn als jij?
ja maar Zam, jij hebt dat toch niet nodig voor je status! Jij niet!
DTEEZ!
dubbel
DTEEZ!
dubbel
DTEEZ!
quote:Pareltje20 schreef op 21 september 2009 @ 21:52:

Sow wat een snelle reacties :D Ik ben heel eerlijk hoor; ja, geld speelt wel degelijk een rol, maar ik geef wel om hem. Ben toch op een bepaalde manier van hem gaan houden.Wordt het na zeven maanden niet eens tijd om je investering veilig te stellen? Het zou toch jammer zijn als je na een jaar met lege handen op straat komt te staan. Wat is je strategie?
Mensen die een partner enkel om het geld kiezen, houden niet van zichzelf.
quote:Haley schreef op 21 september 2009 @ 21:51:

Is het die vent van je werk, waar je een briefje onder zijn autoruit wilde doen? Maar die zag je in april toch pas?

Dat is pas 5 maanden geleden, geen 7. Of had je toen al wat met je miljonair en was je op zoek naar een scharrel voor erbij?Ah, kijjk, daar was ik ook benieuwd naar! En of je toen in mei een nieuwe baan moest zoeken omdat ze het op je werk niet zo konden waarderen dat je met de klanten flirtte?
Wat een liefde.
Djoels ik begrijp je reactie niet helemaal. Wat heb ik niet nodig?
nou die knakker heeft klaarblijkelijk een grietje van 22 nodig, hoort bij zijn rijk zijn...

Jij bent leuk van jezelf
DTEEZ!
Snel een baby nemen. Dan ben je hem (en je strakke figuur ) wel kwijt, maar heb je een eeuwigdurende geldbron....
Wist je het voordien al dat die wel wat centen had of pas tijdens de relatie. Maar is deze wel een beetje gul tegenover jouw? Sommige zijn zo zuinig als de neten.
quote:Djoels schreef op 21 september 2009 @ 21:58:

nou die knakker heeft klaarblijkelijk een grietje van 22 nodig, hoort bij zijn rijk zijn...

Jij bent leuk van jezelf

Bloos*

Daar kicker ik van op!!! Je bent lief!
hmm die miljonair heb ik aan mezelf voorbij laten gaan. Duidelijk gemiste kans. Ben nu te oud. Maar de beste stuurlui staan aan wal, dus.....

Wat volgens mij handig is:

trouwen in gemeenschap van goederen (maar een beetje miljonair trapt daar niet in, regel dus wel dat je iets krijgt)

Zorg dat je voldoende waardevolle cadeaus krijgt. De goudprijs is momenteel zeer hoog.

Vergeet dure designer tasjes, die zijn na een jaar echt pase. Vraag kunst of sieraden.

Onthoud dat je maximaal tien jaar hebt. Ook jij wordt oud. En gezien zijn voorkeur voor 22-jarige, heb je niet erg lang.

succes!

PS: check even hoe hij zijn vermogen heeft vastgezet. Aandelen portefeuilles doen het momenteel niet zo goed. Straks zit je met een oude arme sloeber opgeschept. Zou jammer zijn.
quote:iris1969 schreef op 21 september 2009 @ 21:58:

Snel een baby nemen. Dan ben je hem (en je strakke figuur ) wel kwijt, maar heb je een eeuwigdurende geldbron....Ja, goed plan, ik zou het wel weten.
quote:Superhuisvrouw schreef op 21 september 2009 @ 21:58:

Wist je het voordien al dat die wel wat centen had of pas tijdens de relatie. Maar is deze wel een beetje gul tegenover jouw? Sommige zijn zo zuinig als de neten.Dat word je wel, als mensen azen op je geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven