Relatie/huwelijk met rijke man

21-09-2009 21:43 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij bestaat er nog niet zo'n topic. Het leek mij leuk om over dit onderwerp ervaringen uit te wisselen/praten/discusseren etc. Wie heeft er hier een relatie/huwelijk met een rijke vent? Ik al 7 maanden een relatie met een miljonair van 46. Ikzelf ben 22. Nee, het is niet dat ik alleen maar om het geld bij hem ben. Hij heeft nog altijd een hele leuke kop. Mijn familie keurt hem af. Ze denken dat ik hem alleen maar leuk vind om het geld en luxe leven. Wie zit ook in zo'n soort schuitje?
quote:JohnnyCake schreef op 21 september 2009 @ 22:27:

Ach, wat een venijn. Zij blij, hij blij, lang leve de lol.

Vind ik eigenlijk ook wel.

Ze doet er niemand kwaad mee

Zou misschien zelf hetzelfde gedaan hebben
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Pareltje20 schreef op 21 september 2009 @ 22:24:

Grappig al die reacties hier.Heb je vaker op een forum dat mensen reageren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
laat ook maar.
quote:Pareltje20 schreef op 21 september 2009 @ 22:29:

@ Wuiles. Hij is een slime man, maar soms is hij ook zo dom! Dan eet ie letterlijk uit mijn hand. Strategie heb ik niet echt over nagedacht. Hij weet dat ik een kinderwens heb Heb weleens gezegd dat hij straks te oud is om opnieuw vader te worden. Dus wie weet over een jaar een baby? Pfff ik zie wel hoe 't loopt.Gelukkig dan maar dat jij ook zo slim bent.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Pareltje20 schreef op 21 september 2009 @ 22:29:

@ Wuiles. Hij is een slime man, maar soms is hij ook zo dom! Dan eet ie letterlijk uit mijn hand. Strategie heb ik niet echt over nagedacht. Hij weet dat ik een kinderwens heb Heb weleens gezegd dat hij straks te oud is om opnieuw vader te worden. Dus wie weet over een jaar een baby? Pfff ik zie wel hoe 't loopt.Inderdaad: grappig topic.
@pareltje, je gaat toch niet de fout maken dat je vertrouwd dat je vent het allemaal wel goed geregeld heeft? Naïef zeg! Een beetje moderne vrouw is op haar toekomst voorbereid.

Als je hier alleen maar in zit voor het nu verspil je je tijd. Waarom gebruik je zijn geld niet om eens wat opleidingen te volgen? Prima investering.

Is het trouwens oud of nieuw geld? En hoeveel alimentatie betaald hij aan zijn vrouw?
Dit is wel een hele diepgaande relatie: geld en een leuke kop. Nou zeg, de jackpot.
@Pareltje: Meid jij ook weer hier, alweer een oude man. De laatste keer is dat niet goed afgelopen toch. Hopen dat het met deze beter gaat. Zorg in ieder geval dat je meer info over hem hebt!
@driffa, wat is er mis gegaan met de vorige?
quote:wuiles schreef op 21 september 2009 @ 22:34:

[...]

Inderdaad: grappig topic.

Hoe meer ze post, hoe meer ik denk: meent ze het nou?
Natuurlijk meent ze het niet.

En Charlotte, jouw man mag dan een arme sloeber zijn, een lekker ding is het wel
Liselotte: die man is overleden, en daar had ze weinig info over. En niemand wist van haar bestaan, dus dat is niet zo fijn!
@ Lisselotte. Haha dat doet hij al. Hij leert me allerlei zakelijke tactieken/hoe ik gesprekken moet voeren etc. Daarnaast volg ik een cursus. Ik wil mijn eigen coachingsbureau starten en hij gaat daarin investeren. Hebben we het al over gehad.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Dit is toch eigenlijk gedoemd te mislukken, of ben ik nou gek?
Geniet ervan ,beter rijk te leven dan rijk te sterven!
@ Driffa Nee, dat overkomt me hopelijk nooit meer. Ken zijn vrienden en een paar familieleden.
zucht.....was ik maar rijk.....en niet zo knap.....
Ik heb geen middelvinger nodig, ik kan dat met mijn ogen !
Pareltje, ik vroeg het al eerder: hoe is de seks?
quote:Pareltje20 schreef op 21 september 2009 @ 22:45:

@ Lisselotte. Haha dat doet hij al. Hij leert me allerlei zakelijke tactieken/hoe ik gesprekken moet voeren etc. Daarnaast volg ik een cursus. Ik wil mijn eigen coachingsbureau starten en hij gaat daarin investeren. Hebben we het al over gehad.

Mooi. Dat is belangrijk. Wat of wie wil je coachen?

Ik ga lekker slapen. Heerlijk naast mijn man kruipen. Da's ook een rijk leventje. :-)
quote:Driffa schreef op 21 september 2009 @ 22:44:

Liselotte: die man is overleden, en daar had ze weinig info over. En niemand wist van haar bestaan, dus dat is niet zo fijn!

eh?

Hij heeft vast een sterilisatie ondergaan maar dat nog niet tegen to gezegd. Stel dat ze 'ineens' zwanger is dan is het zeker niet van hem

Zal nooit trouwen in gemeenschap van goederen als hij al met to trouwt want eenmaal alimentatie is duur genoeg

Lacht zich samen met zijn golfvrinden gek om zijn neukertje liefde van zijn leven

Die dure auto is vast lease maar over dat concept weet to alles na een eerder topic. (heb je je 307 al mogen inruilen voor een vette cabrio?)

Ben gelukkig getrouwd in gemeenschap van goederen met een rijke man, mijn leeftijd, lekkere kop, lekker lijf en een lekkere eehhh goed in bed. Oja, met macht, status en aanzien, dat dan weer wel . Jammer van die titel maar je kunt niet alles hebben.
quote:Driffa schreef op 21 september 2009 @ 22:44:

Liselotte: die man is overleden, en daar had ze weinig info over. En niemand wist van haar bestaan, dus dat is niet zo fijn!Die man had toch ook nog een andere partner? Of ben ik nou in de war met een ander topic?
quote:Chardonnay schreef op 21 september 2009 @ 22:42:

Natuurlijk meent ze het niet.

En Charlotte, jouw man mag dan een arme sloeber zijn, een lekker ding is het wel

Dat bedoel ik Char, toen ik 22 was, kwam ik een vent tegen zonder geld. Maar als ik hem aankeek, dacht ik: kom hier, ik trek je uit elkaar!!

En ik vroeg me gewoon af of Pareltje dat ook zo voelt voor deze man. Anders mist ze namelijk best veel en voor ze het weet is ze zelf oud..
@ Charlotte Seks is wel goed en hebben we vaak. Hij heeft geen extremen ideeën ofzo Soms heel rustig, romantisch en de andere keer kei hard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven