Relatie/huwelijk met rijke man

21-09-2009 21:43 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij bestaat er nog niet zo'n topic. Het leek mij leuk om over dit onderwerp ervaringen uit te wisselen/praten/discusseren etc. Wie heeft er hier een relatie/huwelijk met een rijke vent? Ik al 7 maanden een relatie met een miljonair van 46. Ikzelf ben 22. Nee, het is niet dat ik alleen maar om het geld bij hem ben. Hij heeft nog altijd een hele leuke kop. Mijn familie keurt hem af. Ze denken dat ik hem alleen maar leuk vind om het geld en luxe leven. Wie zit ook in zo'n soort schuitje?
HAHAHA, ik zit hier achter mijn PC te gieren van het lachen. Wat een fantastische reacties!! TO, succes met je 46 jarige vent en zijn geld. Geniet ervan zolang het kan. Zal niet zo lang zijn vrees ik.....
Of hij is opgestaan uit het hiernamaals
Gewoon doodkittelen, of sta je nog niet in zijn testament ?
Die miljonairs van 46 verpesten het voor de rest. Alhoewel ze ook een hoop puin opruimen..
quote:HansHier schreef op 22 september 2009 @ 12:17:

Vreemde reakties.

Het is toch TO schuld niet dat haar liefde toevallige geld heeft?

Nee, dit is niet sarcastish bedoeld.Woehaa..jij maakt er een leuk iets van.
quote:Pareltje20 schreef op 07 januari 2009 @ 19:28:

@ Sunshine: Zijn broer heeft mij op 05-01-'09 gemaild vanuit mijn vriends eigen bedrijfsmail en hij was al op 27-12-'08 overleden. Erg he!!! Ik zag zijn naam. Ik was zoooo blij dat hij wat van zich had laten horen. Ik kreeg meteen een big smile op mijn gezicht. Open ik die mail.... zie ik een overlijdingsbericht dat door zijn broer is ondertekend.

Het was een soort algemene mail naar al zijn zakenrelaties. Ze dachten zeker dat ik ook een zakenrelatie van hem was. Ze moesten eens weten wat er tussen mij en hem aan het bloeien was! Ons geheimpje ;( snik...

@ alle andere lieve dames bedankt voor jullie medeleven!

@ Niromi: Zijn broer heeft mij een "eenmalige kennisgeving" gemaild vanuit mijn vriends bedrijfsmail. Ik heb hem meteen terug gemaild en gevraagd of ik een foto van mijn schatje mag hebben. Ik heb geschreven dat hun (zijn familie etc.) mij niet kennen maar dat er toch tussen mij en hem iets moois aan het bloeien was. En ook dat ik het kei erg vind dat ik geen afscheid heb kunnen nemen. Gisteren heb ik weer gemaild en gesmeekt om een foto. Dan kan ik ook afscheid van hem nemen en hem een plekje geven.

Ik heb ook gevraagd hoe het is gebeurd. Er spoken zoveel vragen door mijn hoofd.

Ik heb nog geen antwoord op mijn mails gehad. Ik hoop zoooo dat hij die leest en mij een foto stuurt en me een beetje verteld hoe en wat allemaal. Ook al heeft hij nog nooit over mij gehoord. Ik heb mijn telefoonnummer er ook bij gezet. Mijn adresgegevens waar hij die foto heen kan sturen. Er spoken zoveel vragen door mijn hoofd en niemand aan wie ik het kan vragen.

Het nadeel is dat zijn familie/vrienden mij niet kennen. Ik hoop toch dat ze ondanks dat de moeite nemen om mij een beetje te vertellen hoe het is gebeurd en mij een foto van hem te geven. Ik heb helemaal geen aandenken. Geen foto, geen kledingstuk helemaal niks alleen maar herinneringen in gedachten. Ik hoor zijn stem nog in mijn hoofd praten.

Ik heb net nog mijn mail gecheckt maar nog geen reactie. Ik had ook afscheid van hem willen nemen. Ik had ook naast zijn bed willen zitten. Er voor hem zijn. Ik voel me zo ongeloofelijk rot! Ik mis hem. Ik zit alleen maar te huilen ik krijg geen hap door mijn keel. Ik wil alleen weten hoe het is gebeurd of hij veel pijn heeft gehad en een foto. Thats it!

Ik heb een mooie kaars gekocht en ik ga ook nog een witte roos halen. Die ga ik op de plek leggen waar we elkaar voor de laatste keer hebben gezien. Het was op een parkeerplaats. Mijn laatste moment met hem in de auto op die plek. Als ik daar nu aan terug denk leek het net een afscheid. Echt waar. Ik krijg kippevel. Toen we wilden vertrekken vanuit zijn bedrijf zei hij hou me stevig vast. Hij hield me zo stevig vast en ik hem. Op dat moment dacht ik bij mezelf het lijkt net alsof we elkaar niet meer gaan zien ofzo. Zo'n dikke knuffel. En hij bleef me maar kusjes geven.

Hij zou me thuis afzetten. We richting onze straat en toen ik wilde uitstappen zei hij ik wil je nog even zoenen. Toen zei ik niet hier in de straat waar iedereen ons kan zien. Toen zei hij oke waar dan wel. Toen zijn we een stukje verderop door gereden. Daar staan allemaal flats en is een stukje bos met parkeerplaats. Daar hebben we een dikke 20min. samen in de auto gezeten zoenen, knuffelen.

Op die plek ga ik afscheid van hem nemen. Ik hoop dat hij dan bij me is. Dan heb ik tenminste ook rust ondanks alle pijn en verdriet die ik heb.

Volgens mij was hij gisteren bij me in de auto. Ik zat in de auto om 07:15 in de ochtend op weg naar werk. Ik had s ochtends eerst mijn auto lang laten opwarmen, ramen gekrabt, verwarming aangezet, ben nog even binnen geweest. Toen pas ben ik vertrokken. Ik deed mijn autoradio aan hij deed het gewoon net als altijd. Toen zat ik ff op de weg ik keek naar mijn autoradiodisplay normaal staat er 102.3 radio 538 en nu stond er niks. Hij deed het wel maar de letters waren weg. Toen heb ik hem eruit gehaald weer terug erin onder het rijden he. Mijn display deed het toen maar toen ging die vanzelf uit. Het licht brande nog maar mijn geluid was weg. Ik schrok. Ik zat ook nog eens te huilen. Toen ging die weer aan. Ging een tijdje door en toen weer hetzelfde. Hij ging weer uit. Toen heb ik hem aangezet en een andere zender opgezet en toen ging die niet meer uit. Dit was echt zooo raar en eng.

Eerst dacht ik misschien iets met de accu maar dat kan helemaal niet want die is nog goed en me auto starte meteen, me lichten, verwarming alles werkte.

Vannacht heeft het nog erger gevroren dan gister en ik heb me auto niet eens op laten warmen omdat ik te laat was vanochtend. Ik ben meteen na het krabben vertrokken en me radio deed het nu wel gewoon de hele tijd.

Net weer iets raars. Ik zit dit te stukje te typen. Onze pc heeft aan de voorkant zo'n rood en groen gaatje ingang voor microfoon en koptelefoon. Ik zit dit te typen he en er zit niks in die 2 ingangen behalve aan de achterkant van de pc daar zit ook een groene ingang maar daarin zit de kabel van de boxen. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Als we de kabel van de microfoon in dat gaatje aan de voorkant van de pc stoppen dan krijgen we rechtsonderin de balk (zegmaar naar de tijd) een popup van er is een nieuwe kabel aangesloten en dan krijgen we een scherm dat begint te knipperen waar je dat dan aan moet klikken. Van Realtek HD Audio. Snap je wat ik bedoel? Dit scherm krijg je alleen als je een kabel in dat gat steekt anders nooit.

Ik kreeg net die pop-up van er is een nieuwe kabel aangesloten. Wallah dat kan niet want ik zit hier alleen en ben hier bezig met dit bericht te typen. Ik kreeg een scherm van Realtek dat begon te knipperen en het gaatje van de rose gaatje van de microfoon knipperden in dat scherm. Zo raar! Ik klikte dat scherm weg. Paar seconden kreeg ik weer hetzelfde. Ik dacht hoe kan dat nou?! Er zit niks in! De microfoon lag boven. Ik mijn zusje geroepen en gezegt dat ze die microfoon moest komen brengen. Mijn zusje kwam pas 2min. later ofzo dat scherm bleef de hele tijd boven dit scherm staan en het rose gaatje bleef maar knipperen. De hele tijd. Ik dacht wat is dit? Is dit een teken ofzo want ik was bezig met de zin waarin ik hierboven aan het schrijven was dat ik zo graag een foto van hem wilden en dat ik wilde weten hoe het is gegaan. Toen ik de stekker in dat rose gaatje stak ging het scherm weg. Ik heb de koptelefoon opgezet maar ik hoorde niks. Ik zei tegen mijn zusje heb jij dit ooit gehad? Ze zij nee alleen maar als ik een kabel in dat gaatje stop en anders niet. Dat kan anders niet.

Eng he ik heb de hele tijd kippevel en ik zit naast de verwarming. Onze pc staat naast de verwarming.
Nou, na zo'n drama heeft to naar mijn mening wel weer errug snel een nieuwe lover. Maakt geld dan toch gelukkig?

Leuk bericht trouwens voor de broer van de overledene. "hallo, ik ben was de scharrel van je broer, kun je een foto sturen?"
Ik lach mij hier dood achter m'n pc. Wat een reacties na een dag. Met name de vrouwelijke reacties.... En sunshine nee dit is niet dezelfde man.
Huh is ie dood?
quote:Pareltje20 schreef op 22 september 2009 @ 23:36:

Ik lach mij hier dood achter m'n pc. Wat een reacties na een dag. Met name de vrouwelijke reacties.... En sunshine nee dit is niet dezelfde man.En ik zou (als ik in jouw schoenen stond) mezelf doodschamen achter voor mijn pc.
quote:JaneDoe1 schreef op 22 september 2009 @ 00:38:

Ik vind het zo leuk voor die man.

Wat een heerlijke egoboost op je 46ste.

Ik durf te wedden dat hij zich uitstekend vermaakt.

Ik durf ook te wedden dat bij elke keer seks maar liefst 2 condooms om zijn piemel schuift....

Een beetje miljonair zorgt er wel voor geen nakomelingen te verwekken bij 22-jarige goudzoekstertjes.

Hij heeft zich waarschijnlijk op zijn 42e laten steriliseren, maar vergeet 't alsmaar aan TO te vertellen.
quote:Zamirah schreef op 21 september 2009 @ 21:47:

Ik vrees de mannen die mij interessant vinden om mijn geld. (Ik kom uit een heel rijke familie en ga dus flink erven).

Ik vertel aan potentiele scharrels nooit hoe of wat. Het idee dat een man alleen voor dát bij je is, is een vreselijke gedachte.

Moet dan wel een apart soort man zijn: stel jouw ouders leven (hopelijk) tot hun 92e. Dan duurt dat erven nog wel even. Een man/scharrel moet dan misschien wel decennia wachten op die erfenis?
Dat jij zit te lachen vind ik echt heel erg. Na de tekst die Sunshine hier heeft geplaatst - dat zijn jouw woorden uit een ander topic - TOCH?

Hoe durf je! Dat er vrouwen zoals jij rondlopen, bah!
quote:Pareltje20 schreef op 22 september 2009 @ 23:36:

Ik lach mij hier dood achter m'n pc. Wat een reacties na een dag. Met name de vrouwelijke reacties....

Ik vind je vooral raar: je had een relatie met een man van 50 van wie je zielsveel hield maar die afgelopen december plotseling is overleden. Jij wist er niets van, maar hebt het hier wel moeilijk mee gehad.

Nu heb je al zeven maanden een relatie, ook met een oudere man, maar deze man kleineer je. Tenminste, dat doe je hier op het forum, of je dat in real life ook doet weten we natuurlijk niet.

En dat je ouders hier niets van moeten hebben, terwijl je nog thuis woont, wat vind je daar van? En wat vinden je vriendinnen? Heb je die sowieso wel?

Wat wil je eigenlijk met dit topic? Heb namelijk het gevoel dat je het niet geopend hebt om met lotgenoten te praten.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
En wij, op dat andere topic hebben haar nog bijgestaan toen ze plotseling hoorde dat die man was overleden. Dat is nog het ergste. Met de dood speel je niet, maar goed heb er weer wat van geleerd. Ben normaal nooit zo goedgelovig, maar hier toch ingetrapt. NU niet meer in ieder geval.

Vind je een heel zielig en eng mens Pareltje!!!
quote:quattro35 schreef op 23 september 2009 @ 00:39:

[...]

Moet dan wel een apart soort man zijn: stel jouw ouders leven (hopelijk) tot hun 92e. Dan duurt dat erven nog wel even. Een man/scharrel moet dan misschien wel decennia wachten op die erfenis?Ze wilde gewoon graag even kwijt dat ze 'vermogend' is. Iedereen weet dat nu, over tot de orde van de dag.
Slotje wegens flauwe reacties, quotes van OP, quotes uit andere topics, etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven