Relatie/huwelijk met rijke man
maandag 21 september 2009 om 21:43
Volgens mij bestaat er nog niet zo'n topic. Het leek mij leuk om over dit onderwerp ervaringen uit te wisselen/praten/discusseren etc. Wie heeft er hier een relatie/huwelijk met een rijke vent? Ik al 7 maanden een relatie met een miljonair van 46. Ikzelf ben 22. Nee, het is niet dat ik alleen maar om het geld bij hem ben. Hij heeft nog altijd een hele leuke kop. Mijn familie keurt hem af. Ze denken dat ik hem alleen maar leuk vind om het geld en luxe leven. Wie zit ook in zo'n soort schuitje?

maandag 21 september 2009 om 21:52
Iemand die zo rijk is zal vast nooit in gemeenschap van goederen trouwen, dus je krijgt helemaal geen rooie cent als hij je zat is en je inruilt voor weer 'n nieuw vers speeltje van begin 20.
Maar goed, neemt niet weg dat je, zolang je zijn toy van de maand bent, lekker van de luxe kunt genieten natuurlijk.
Maar goed, neemt niet weg dat je, zolang je zijn toy van de maand bent, lekker van de luxe kunt genieten natuurlijk.
Hahaha floor, ja ik denk dat het deze TO gaat lukken (VF over de zeik jagen).
Ontopic: ik had graag een rijke vent gewild want ik ben geboren om een prinses te zijn. Helaas verloor ik mijn hart aan een arme sloeber.
Ontopic: ik had graag een rijke vent gewild want ik ben geboren om een prinses te zijn. Helaas verloor ik mijn hart aan een arme sloeber.
anoniem_57699 wijzigde dit bericht op 21-09-2009 21:54
Reden: kleine aanvulling want ik ben te langzaam
Reden: kleine aanvulling want ik ben te langzaam
% gewijzigd
maandag 21 september 2009 om 21:54
quote:Pareltje20 schreef op 21 september 2009 @ 21:52:
Sow wat een snelle reacties
Ik ben heel eerlijk hoor; ja, geld speelt wel degelijk een rol, maar ik geef wel om hem. Ben toch op een bepaalde manier van hem gaan houden.Zulke kerels als jij bestaan dus ook, helaas. Maar ik kan inmiddels het kaf van het koren scheiden.

maandag 21 september 2009 om 21:55
quote:Pareltje20 schreef op 21 september 2009 @ 21:52:
Ik ben heel eerlijk hoor; ja, geld speelt wel degelijk een rol, maar ik geef wel om hem. Ben toch op een bepaalde manier van hem gaan houden.Wordt het na zeven maanden niet eens tijd om je investering veilig te stellen? Het zou toch jammer zijn als je na een jaar met lege handen op straat komt te staan. Wat is je strategie?

maandag 21 september 2009 om 21:55
quote:Haley schreef op 21 september 2009 @ 21:51:
Is het die vent van je werk, waar je een briefje onder zijn autoruit wilde doen? Maar die zag je in april toch pas?
Dat is pas 5 maanden geleden, geen 7. Of had je toen al wat met je miljonair en was je op zoek naar een scharrel voor erbij?Ah, kijjk, daar was ik ook benieuwd naar! En of je toen in mei een nieuwe baan moest zoeken omdat ze het op je werk niet zo konden waarderen dat je met de klanten flirtte?
Is het die vent van je werk, waar je een briefje onder zijn autoruit wilde doen? Maar die zag je in april toch pas?
Dat is pas 5 maanden geleden, geen 7. Of had je toen al wat met je miljonair en was je op zoek naar een scharrel voor erbij?Ah, kijjk, daar was ik ook benieuwd naar! En of je toen in mei een nieuwe baan moest zoeken omdat ze het op je werk niet zo konden waarderen dat je met de klanten flirtte?

maandag 21 september 2009 om 21:59
hmm die miljonair heb ik aan mezelf voorbij laten gaan. Duidelijk gemiste kans. Ben nu te oud. Maar de beste stuurlui staan aan wal, dus.....
Wat volgens mij handig is:
trouwen in gemeenschap van goederen (maar een beetje miljonair trapt daar niet in, regel dus wel dat je iets krijgt)
Zorg dat je voldoende waardevolle cadeaus krijgt. De goudprijs is momenteel zeer hoog.
Vergeet dure designer tasjes, die zijn na een jaar echt pase. Vraag kunst of sieraden.
Onthoud dat je maximaal tien jaar hebt. Ook jij wordt oud. En gezien zijn voorkeur voor 22-jarige, heb je niet erg lang.
succes!
PS: check even hoe hij zijn vermogen heeft vastgezet. Aandelen portefeuilles doen het momenteel niet zo goed. Straks zit je met een oude arme sloeber opgeschept. Zou jammer zijn.
Wat volgens mij handig is:
trouwen in gemeenschap van goederen (maar een beetje miljonair trapt daar niet in, regel dus wel dat je iets krijgt)
Zorg dat je voldoende waardevolle cadeaus krijgt. De goudprijs is momenteel zeer hoog.
Vergeet dure designer tasjes, die zijn na een jaar echt pase. Vraag kunst of sieraden.
Onthoud dat je maximaal tien jaar hebt. Ook jij wordt oud. En gezien zijn voorkeur voor 22-jarige, heb je niet erg lang.
succes!
PS: check even hoe hij zijn vermogen heeft vastgezet. Aandelen portefeuilles doen het momenteel niet zo goed. Straks zit je met een oude arme sloeber opgeschept. Zou jammer zijn.

maandag 21 september 2009 om 22:00