Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
quote:Drift schreef op 21 september 2009 @ 22:08:

Wat natuurlijk ook nog kan is dat mijn huishouden narcistische trekken heeft. Dat schijnt tegenwoordig ook heel veel voor te komen als ik de berichten hier op het forum mag geloven.

Het heerst.

Zou het een link hebben met de mexicaanse griep?
quote:Drift schreef op 21 september 2009 @ 22:09:

[...]

Zal ik ze ff bellen met de mededeling dat ik eerder Drift heette?!Ja! Hoewel er dan wel een kans is dat ze deze kwestie tot de bodem uitzoeken en dan het lintje postuum door Freud willen laten doorknippen
Peas on earth!
Ik ben naar bed

Tot later!
Ik denk trouwens dat er sinds kort een nieuw handboek 'hoe herken ik narcisme' bestaat waar wij het bestaan nog niet van weten, maar veel forummers wél. Er wordt lustig op los gediagnosticeerd hier

Fniel, ik eet ook geen varkensvlees!
Peas on earth!
Plous
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 september 2009 @ 22:10:

[...]

Ja! Hoewel er dan wel een kans is dat ze deze kwestie tot de bodem uitzoeken en dan het lintje postuum door Freud willen laten doorknippen Ik laat mijn baard wel even staan. Komt helemaal goed.
quote:Mevrouwdekees schreef op 21 september 2009 @ 22:10:

[...]

Of boe-me-li-ja .
Of je hebt gewoon boorderlijn, natuurlijk. Dat heeft mijn hysterische bovenbuurvrouw ook, vertelde ze me jaren geleden. Maar ze zei dat het ook erg pijn deed, heb jij wel pijn, Drift?

Oeh, hysterische bovenbuurvrouw met luidruchtig puberzoontje gaan trouwens verhuizen, vertelde ze vorige week!
Slaap lekker Pilous!
He, wat goed Moos!

En Boorderlijn doet denk ik heel veel pijn. Want dat rijmt lekker!
Trusten Pilous!

Ik duik er trouwens ook in, lekker slapen!

quote:Drift schreef op 21 september 2009 @ 22:08:

Wat natuurlijk ook nog kan is dat mijn huishouden narcistische trekken heeft. Dat schijnt tegenwoordig ook heel veel voor te komen als ik de berichten hier op het forum mag geloven.Nee nee, anarchistische, doet geheel niet wat jij wil maar houdt er een geheel eigen werkwijze op na die niet in jouw straatje past.

Oh nee, dat is narcistisch volgens de DSM Viva
Da's goed verhuisnieuws Moos!

Boemelija

Ohja, en als je borderlijn hebt, dan kun je er niets aan doen dat anderen soms zo vervelend tegen je doen en je steeds in de steek laten. Dan kun je er dus ook niets aan doen als je gaat schreeuwen en schelden. Schreeuw en scheld jij wel Drift?
Peas on earth!
Wat fijn dat ze gaat verhuizen Moos! Neemt ze haar zoon mee?

Ik ga mijn brood even smeren, heb gevraagd of 'ie het zelf even wil doen maar tot nog toe wordt er geen enkele actie ondernomen. Het is dat ik een nieuw glas drinken wil maar anders...
quote:Vinyl schreef op 21 september 2009 @ 22:14:

He, wat goed Moos!

En Boorderlijn doet denk ik heel veel pijn. Want dat rijmt lekker! *voelt weer de neiging opkomen om teksten te gaan centreren*
Peas on earth!
Ik heb vandaag trouwens wraps als lunch gegeten. Heel lekker, maar vult voor geen meter, had de halve dag honger.
Peas on earth!
Ik schreeuw heel hard. Tegen mijn brood bijvoorbeeld dat zichzelf maar niet wil smeren.

Borderline dus... Daar kan je wel subsidie voor krijgen toch?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 september 2009 @ 22:16:

[...]

*voelt weer de neiging opkomen om teksten te gaan centreren*

PS. ik schreeuw wel eens, heb ik nu Boorderlijn?

Morgen gelijk even vragen of ze me daar ook op testen
quote:Drift schreef op 21 september 2009 @ 22:15:

Wat fijn dat ze gaat verhuizen Moos! Neemt ze haar zoon mee?

Ik ga mijn brood even smeren, heb gevraagd of 'ie het zelf even wil doen maar tot nog toe wordt er geen enkele actie ondernomen. Het is dat ik een nieuw glas drinken wil maar anders...Alles en iedereen is tegen je Drift! Ik denk dat je paranoia binnenkort ontwikkeld in achtervolgingswanen. Als je geen hulp krijgt tenminste. Huishoudelijke hulp bijvoorbeeld.
quote:Drift schreef op 21 september 2009 @ 22:17:

Ik schreeuw heel hard. Tegen mijn brood bijvoorbeeld dat zichzelf maar niet wil smeren.

Borderline dus... Daar kan je wel subsidie voor krijgen toch?Ja, da's duidelijk. Dat is borderline. Maar je moet wel oppassen hoor, voor je het weet doet je brood aangifte van huiselijk geweld en binnen no time ben je met een IBS opgenomen. Daar kun jij natuurlijk niets aan doen, want jij hebt tenslotte borderline, maar ja. Voordeel is dan wél weer dat je niet zoveel huishouden hoeft te doen
Peas on earth!
Als je opgenomen wordt krijg je vast corvee....
quote:Vinyl schreef op 21 september 2009 @ 22:17:

[...]

Zit hier echt hardop te lachen op de bank!

Ik moet er zo een liedje van maken denk ik!
quote:Vinyl schreef op 21 september 2009 @ 22:17:

[...]

Groot gelijk! Óf je hebt een allergie voor Borderlijners. Dat kan ook!

*bedenkt zich ineens... mijn oog heeft misschien ook wel een stoornis.. een stemmingsstoornis! Dát is het, mijn oog is manisch-depressief!*
Peas on earth!
quote:biebelie schreef op 21 september 2009 @ 22:19:

Als je opgenomen wordt krijg je vast corvee....Maar dan hoef je er niet over na te denken. Drift, misschien kunnen we vast een corveelijst voor je maken, om aan het idee te wennen
Peas on earth!
Vlucht weg... de reclame op tv gaat over mij.

En het is me opgevallen dat iedereen de laatste tijd over mij praat. En als ik in dit topic ben hoor ik alleen maar gefluister.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven