Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Met de nadruk op 'ALS ik'
Peas on earth!
Ja dat alle vaatdoekjes in de was zitten daar kan ik natuurlijk ook niets aan doen he?
Ik ben huishoudelijk gehandicapt. Laat dingen uit mijn handen vallen die ik beter vast zou kunnen houden. Zou ik nu subsidie aan kunnen vragen zodat iemand mij voortaan kan komen helpen met dit soort lastige dingen?
quote:Xander68 schreef op 21 september 2009 @ 21:41:

[...]

Heyyy Vinyl...wat hoor ik nou? Kom je hier vrijdagavond eten?

Leuk!

Erwt had het weer helemaal bedacht: " 't zou leuk zijn als JIJ kookt Xan!"

Jaja, ik kom eten! Ben ook erg benieuwd naar jouw kookkunsten natuurlijk! De appeltaart viel al goed, nu de rest nog

Ps. komen jullie daarna een keer bij mij? Haal ik de Palmpjes en dan zal ik koken
Badkamer is ontdaan van schoenen (véél schoenen, oeps, waarom doe ik die altijd daar uit?), kleding en lege wc-rolletjes.

Nu woensdag maar schoonmaken hoor!
Moos,weet niet bij welke bank je zit en of je een account manager hebt maar de meeste van je vragen kun je daar vast neerleggen.

(alhoewel je die belastingtechnische vragen wellicht ook bij de belastingdienst neer zou kunnen leggen...)

heb je ook een boekhouder? die weten ook vaak de belastingfoefjes dan weer..
quote:Drift schreef op 21 september 2009 @ 21:52:

Ik ben huishoudelijk gehandicapt. Laat dingen uit mijn handen vallen die ik beter vast zou kunnen houden. Zou ik nu subsidie aan kunnen vragen zodat iemand mij voortaan kan komen helpen met dit soort lastige dingen?Ik zou het proberen Drift. Ik heb ook gehoord dat er thuislozen zijn met thuiszorg, dus een huishoudelijke handicap lijkt me best te diagnosticeren. Sterker nog, jij zit toch wel in kringen waar zoiets op een beetje officielerige manier+ papier geregeld kan wordne?
Je zou er een topic over kunnen openen Drift:

"Mijn huishoudelijke handicap en ondersteuning daarvoor" ofzo..
Drift
Gut ja, ik kan mezelf vast wel een of andere stempel opplakken. Vervolgens op psyche en topic openen. Zeer onoverzichtelijke OP schrijven waaruit vooral mijn cry for help blijkt en morgen naar de gemeente bellen met de mededeling dat ik mijn rugzakje met geld kom halen.

Piece of cake, dat lijkt me duidelijk.
Ik zeg: PGB! Komt overal voor van pas, dus ook voor Drift

Drift, wist je trouwens dat er een tijdschrift naar jou vernoemd is? . Zag ik van 't weekend in de boekenwinkel!
Peas on earth!
quote:Vinyl schreef op 21 september 2009 @ 21:54:

Jaja, ik kom eten! Ben ook erg benieuwd naar jouw kookkunsten natuurlijk! De appeltaart viel al goed, nu de rest nog

Zal eens gaan nadenken wat ik op tafel ga zetten......ben je een alleseter?

quote:Vinyl schreef op 21 september 2009 @ 21:54:

Ps. komen jullie daarna een keer bij mij? Haal ik de Palmpjes en dan zal ik koken Tuurlijk! Gaan we doen!, heb wel zin in een Belgisch biertje
quote:biebelie schreef op 21 september 2009 @ 21:57:

Moos,weet niet bij welke bank je zit en of je een account manager hebt maar de meeste van je vragen kun je daar vast neerleggen.

(alhoewel je die belastingtechnische vragen wellicht ook bij de belastingdienst neer zou kunnen leggen...)

heb je ook een boekhouder? die weten ook vaak de belastingfoefjes dan weer..

Mja, ik wil juist één iemand die me van voor tot achter helemaal doorlicht en precies bedenkt wat ik én inkomentechnisch én belastingtechnisch én verzekeringstechnisch én studieschuldtechnisch én alles-wat-maar-me-geld-te-maken-heeft-waar-ik-niets-vanaf-weet-technisch exact vertelt wat ik moet doen. En ik ga ook een boekhouder nemen heb ik besloten ja, zal paps niet leuk vinden want hij vindt het heel leuk om te doen, maar 't is toch echt beter voor mijn gemoedsrust, op meerdere fronten...

om Drifts huishoudhandicap. Ik heb er ook last van hoor *moet al 4 dagen van zichzelf de gang opruimen. om nog maar niet over keuken schoonmaken te beginnen*
Ja, Age en ik hebben het ook al eens over dat tijdschrift gehad. Ik heb nog gekeken of het de moeite waard was mee op vakantie te nemen maar na een korte screening heb ik toch maar besloten mezelf in de winkel te laten liggen.
quote:Mevrouwdekees schreef op 21 september 2009 @ 21:57:

[...]

Ik zou het proberen Drift. Ik heb ook gehoord dat er thuislozen zijn met thuiszorg, dus een huishoudelijke handicap lijkt me best te diagnosticeren. Sterker nog, jij zit toch wel in kringen waar zoiets op een beetje officielerige manier+ papier geregeld kan wordne?

Ik zeg: een win-win situatie!
Xan, is het waar dat jij zo ontzettend lekker kan koken?
Is het aan anarchisme verwante persoonlijkheidsstoornis Drift? Da's heel erg, hebben heel veel mannen wiens vrouwen hier op Psyche komen. En die doen ook allemaal niets in het huishouden, dus dat is volstrekt logisch!
Ze hadden me trouwens wel even mogen bellen dat ze een tijdschrift naar me gingen vernoemen. Heb nu geen lintje mogen doorknippen ofzo en dat had ik toch wel op prijs kunnen stellen.
Ja, of op z'n minst een gratis abonnement!
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 21 september 2009 @ 22:06:

Is het aan anarchisme verwante persoonlijkheidsstoornis Drift? Da's heel erg, hebben heel veel mannen wiens vrouwen hier op Psyche komen. En die doen ook allemaal niets in het huishouden, dus dat is volstrekt logisch! *krabbelt druk op notitieblok, an-ar-chis-me... dat moet het wel zijn ja*
Ik zit naar een of ander waaaazig amerikaans soort project catwalk te kijken. Wáárom eigenlijk? *zoekt afstandsbediening*
Peas on earth!
Wat natuurlijk ook nog kan is dat mijn huishouden narcistische trekken heeft. Dat schijnt tegenwoordig ook heel veel voor te komen als ik de berichten hier op het forum mag geloven.
quote:Xander68 schreef op 21 september 2009 @ 22:05:

[...]

Zal eens gaan nadenken wat ik op tafel ga zetten......ben je een alleseter?

[...]

Tuurlijk! Gaan we doen!, heb wel zin in een Belgisch biertje Nou, bijna alles... je maakt me niet zo blij met varkensvlees...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 september 2009 @ 22:07:

Ja, of op z'n minst een gratis abonnement! Zal ik ze ff bellen met de mededeling dat ik eerder Drift heette?!
quote:Drift schreef op 21 september 2009 @ 22:08:

[...]

*krabbelt druk op notitieblok, an-ar-chis-me... dat moet het wel zijn ja*Of boe-me-li-ja, dat had de vrouw van onze schoonmaker ook. Ga je ook van kotsen en dat is dan weer heel lastig, zo tijdens het poetsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven