Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Op de melodie van Koffietijd, zing maar mee:

Bor- der-lijn, je hebt het dat weet je

Bor-der-lijn redelijkheid vergeet je

Border border Liiiiiijjjjjjn
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 september 2009 @ 22:20:

[...]

Maar dan hoef je er niet over na te denken. Drift, misschien kunnen we vast een corveelijst voor je maken, om aan het idee te wennen

Dat zou fijn zijn.

Je weet dat manische depressiviteit zeer ernstig is en dat ik de kamer naast die van mij maar alvast voor jou gereserveerd heb?
Ik zie mezelf ook al aankomen bij de huisarts die braaf zit te wachten met een testje op pollen, huisstof en dieren: kunt u me ook testen op Boorderlijn en Narzizme?

En jee, een huis waar wordt schoongemaakt en waar wordt gekookt. Als we ons nu allemaal laten opnemen kunnen we de hele dag beppen zonder onderbroken te worden!
Maar dat ís ook zo Drift, iedereen heeft het over je. En weet je... als je met zo'n rugzakje straks een huishoudelijke hulp hebt... praat die óók over je. Met de buren, met je vrienden, met je collega's, met íedereen... en ze infiltreert in dit topic, met berichten die jij niet kunt zien, maar wíj wel!
Peas on earth!
Keesie, ik zou Andre van Duin of de Deurzakkers (hoe schrijf je dat?) eens bellen. Ik voel hier een nieuwe carnavalskraker aankomen.
Boorderlijn, fietslijk

aan Polen Toulouse

mamaaha

En je kip op poes

in maillot

over de

Boorderlijn
quote:Drift schreef op 21 september 2009 @ 22:22:

Vlucht weg... de reclame op tv gaat over mij.

En het is me opgevallen dat iedereen de laatste tijd over mij praat. En als ik in dit topic ben hoor ik alleen maar gefluister.

Schizoid

Schizoied

Mag het van je stemmen

Of doe je het toch niet?
quote:Vinyl schreef op 21 september 2009 @ 22:23:

Ik zie mezelf ook al aankomen bij de huisarts die braaf zit te wachten met een testje op pollen, huisstof en dieren: kunt u me ook testen op Boorderlijn en Narzizme?

En jee, een huis waar wordt schoongemaakt en waar wordt gekookt. Als we ons nu allemaal laten opnemen kunnen we de hele dag beppen zonder onderbroken te worden! Euh Fniel, de ervaring leert dat er dan een corveerooster is en dat we ongetwijfeld ruziemaken over het corvee. Omdat jíj niets wil doen want jij zegt dat je overal allergisch voor bent. Drift wil niets doen, want denkt dat de dweil en stofzuiger een complot tegen haar hebben en MdK roept steeds maar dat alle doekjes in de was zijn
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 september 2009 @ 22:23:

Maar dat ís ook zo Drift, iedereen heeft het over je. En weet je... als je met zo'n rugzakje straks een huishoudelijke hulp hebt... praat die óók over je. Met de buren, met je vrienden, met je collega's, met íedereen... en ze infiltreert in dit topic, met berichten die jij niet kunt zien, maar wíj wel!

*belt de dienstdoende Angel om een RM te regelen voor Erwt*

Ik heb er nu genoeg van! Iedereen is tegen me!
quote:Mevrouwdekees schreef op 21 september 2009 @ 22:22:

Op de melodie van Koffietijd, zing maar mee:

Bor- der-lijn, je hebt het dat weet je

Bor-der-lijn redelijkheid vergeet je

Border border Liiiiiijjjjjjn
quote:Moosey schreef op 21 september 2009 @ 22:24:

Boorderlijn, fietslijk

aan Polen Toulouse

mamaaha

En je kip op poes

in maillot

over de

BoorderlijnMoosey, alleen dit gedicht is al voldoende reden om je gedwongen op te nemen
Peas on earth!
Meisjes, ik ga slapen. Als mijn oog morgen manisch is, zien jullie me. Anders blijft mijn oog in bed. Als ik jullie niet meer zie, kom ik jullie wel opzoeken daarzo, om het corveerooster door te nemen
Peas on earth!
Maar Madonna zong dat in de jaren 80 al hoor, en die is ook niet opgenomen
Ik heb echt Boorderlijn, want ik snap de creatie van Moos niet eens!

En goeie: ik mag vanwege luchtwegen niet schoonmaken! Vraag morgen gelijk een schoonmaakster aan op medische indicatie, wil de assistente vast wel tekenen!
Moos, je hebt talent!

Maar ik vrees dat ik even een telefoontje moet gaan plegen
Heb ik al eens verteld dat ik echt heel vaak dit soort liedjes maak en die dan zing met Kees? En dat ik niet bijzonder musicaal onderlegd ben?
'Als ik jullie niet meer zie, kom ik jullie wel opzoeken...'

Ik vind dat je enge dingen zegt, ErWt....
moosey wijzigde dit bericht op 21-09-2009 22:28
Reden: hele enge typefout ook nog
% gewijzigd
Dus wie mag alle corveeklusjes gaan doen? Ik zeker weer??
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 september 2009 @ 22:23:

... en ze infiltreert in dit topic, met berichten die jij niet kunt zien, maar wíj wel!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 september 2009 @ 22:26:

Meisjes, ik ga slapen. Als mijn oog morgen manisch is, zien jullie me. Anders blijft mijn oog in bed. Als ik jullie niet meer zie, kom ik jullie wel opzoeken daarzo, om het corveerooster door te nemen

Truste Oog van Erwt!

/ iedereen kijkt naar me!
Aaaah, het begint te dagen, thanks Erwt!
Keesie, jij overschat jezelf dus.

*kijkt om zich heen voor de juiste stempel*
Dag oog van Erwt!

Psst... wie woont er onder mijn bed? Ik voel een complot van de huisstofmijten tegen mij. Als ik het licht aan laat, laten ze me dan met rust?

Ik hoor ze praten en hoor ze gillen. Ik houd mijn handen tegen mijn oren, maar volgens mij zitten ze al in mijn hoofd.

Het wordt steeds koud hier en ik weet niet meer waar ik ben.

Ja... Boorderlijn...
quote:Drift schreef op 21 september 2009 @ 22:29:

Keesie, jij overschat jezelf dus.

*kijkt om zich heen voor de juiste stempel*Ik kies voor de OK stempel van Duijvis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven