F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helleu,

Heerlijk toch zo'n weekend! Alleen zo snel voorbij...

1 okt is echt snel ja! Wel dicht op mannetje ofniet?

Tieg, fijn van je vaste contract, hoe gaat t met man zijn werk? Moeten jullie trouwens nog steeds met de trein?

Steek is beetje ontstoken nu. Er zat nog een klein stukje angel in, die is nu onderhuids aan t zwerven, heel vreemd! Als ie nou zorgt dat ie naar mijn fistel zwemt, kan ie gelijk meegesneden worden! Maar zwelling en getintel waren 's avonds weer over.

Weer drukke week voor de boeg, zie vooral op tegen morgen (2 kids die veel huilen/ aandacht nodig hebben) moet maar eens redbull of supradyn gaan proberen om energiek te blijven! Heb in nov week vrij geplanned, want tot de kerst ga ik het niet trekken!

Vis heb je al tegen nemo gezegd dat je hier ging naar de vriesse geej pereet? Nog even onzeker of het wel doorgaat..

Dan moet je misschien toch uitwijken naar de verkiezing voor kaasmiss...
Joehoeeee, is iedereen er weer?

Heb er al 2 open sollicitaties uitgedaan vandaag. Moet er nog 2 doen voor deze week dus dat wordt nog even knallen. Maar eerst even een lekker bakkie koffie zetten zo.

Zaterdag misschien toch maar even verzetten Cees, komt wel goed uit als het niet doorgaat.

Kaasmiss is ook beter, dat win ik zeker!!!

Trekzalf op je hand al gedaan?

Donderdag ga ik met vriendin mee voor echo, ze is dan 21 weken, vind het zo spannend!!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
morning,

Casey dat klinkt niet fijn van je hand! au! Kan je t wel goed bewegen allemaal?

Succes vandaag met de drukke kids.

en redbull-wodka, mjammie!!

(ik heb sinds een paar dagen opeens ontzettend zin in drank, zou dat een voorteken zijn?)

Vish, jij solliciteert echt super veel, of niet? Krijg je nog wat aardige reacties?

Naam is definitief, dus wat mij betreft mag de baby komen.Hoe verder van mannetjes verjaardag af, hoe beter. Maar goed vandaag 38 weken, dus ik wacht gewoon rustig af.
zo leuk trouwens, mannetje wordt nu een echt kletskous. Steeds meer zinnetjes en papegaait echt alles na. heel grappig.

en ook een lekkere knuffelkont, dus dat is ook niet verkeerd
quote:Nitro schreef op 21 september 2009 @ 11:02:

Vish, jij solliciteert echt super veel, of niet? Krijg je nog wat aardige reacties?

't Is muh werruk he

Nope helemaal geen reacties. ja dat ik het niet geworden ben

Leuk zo'n lekkere kletskous erbij!

Ben heel hard aan de arbeid hier, schiet lekker op met alles, kom zo even rustig zitten!
Oh en fijn dat naam definitief is! Hoef je daar je hoofd niet meer over te breken!
Lekker he Nitro, die knuffelende jongetjes? Lasse is ook zo´n knuffel, heerlijk hoor. Bij Nina ben ik al blij als ze 2 seconden stil kan zitten op schoot.

Ik zou voor de supradyn gaan Cees, die extra forte bij extreme vermoeidheid, werkt bij mij altijd goed. En dan wegspoelen met een red bull

Denk dat Lasse 6e ziekte heeft, hij had vrijdag en zaterdag koorts en vanochtend op zijn buik dacht ik wat vlekjes te zien. Wel weer vrolijk en gezellig is hij dus gewoon naar kdv gebracht.
Werkt dat echt Lau (op het wegspoelen met red bull na)?

Heb het nu namelijk hard nodig!

Nog nieuws wb huissie vis??

Ipv optocht dan mss toch maar doorzetten met vliegtrip, voordat park dicht is! Hork klaagde waarom alleen Jess mocht en niet Sil mee. Heb gezegd dat ie wel mee mag, met hork, maar dan niet bij ons hoort
Gelukkig had hij er niet echt last van Lau, meestal niet geloof ik he, die 5e en 6e?

Nemo gelukkig ook een kusjes/knuffelkontje, heerlijk is dat.

Nog steeds geen huis in zicht terwijl het complex hiervoor steeds meer af begint te raken. Niet echt relaxed als dat het eerste is wat je ziet als je de gordijnen opentrekt. Maarja zal wel goed komen allemaal ooit ofzo.

Ja hork mee en die past dan op de kinderen als wij stappen.

NOT
Klink als een goed plan, vish en cees aan de borrel en hork als oppas. Moet lukken toch?

Vish, wanneer moet je uit je huis? Of is daar nog geen datum voor? Kom je wel al steeds hoger op de lijst terecht?

Lau, zielig voor Lasse, maar van die vlekjes hebben ze meestal niet zo'n last, dus dat scheelt.

Naam zijn we wel uit, maar ben toch aan t twijfelen (niet zo handig, aangezien t ook al in geboortekaartje ontwerp is meegenomen). Vind het wel een mooie naam, maar heb er nog een tikkie aso-associaties mee, en dat is minder.

Hij staat volgens mij nog in t namen topic in de AK.

Maar goed, ik denk dat dit m toch wel wordt.

Ga zo ff met de voeten omhoog, heb echt veel te veel gedaan vandaag. Huis is nog nooit zooo schoon geweest :-)
morguh..

nu daar zit ik dan al, in de kleren, afwas klaar...

Zoonlief wilde spelen, wel weer in bed gekregen maar om dan voor een half uurtje weer in bed te kruipen, kun je beter nuttig besteden!

Mss zit Nitro ook al op? Zoekend naar de barman (als ie al niet gepensioeneerd is?
Hangt er net wat aan mijn schoen, wil ik het wegpakken, voelt t niet echt als een blaadje, maar is het en salamandertje... Ieks.
goodmorning,

Had wel een barman kunnen gebruiken vannacht. Heb private practice gekeken en gedoe met de baby daar, kon er gewoon niet van slapen (hoezo hormonen).

Verder lijkt buik ook wat onrustig te worden. (maar volgens mij had daan dat bij de derde al een maand van te voren).

Casey, wat ben je vroeg!! Die mannejtes van jou zijn echt vroeg wakker he! Hoe laat worden de andere kids bij jou gebracht?

En ieks, salamander onder je schoen... brrr.

vandaag allemaal afspraken met vriendinnetjes, wel gezellig maar merk dat ik meer in de cocoon mood ben.

Fijne dag allemaal!
Ojee Nitro, is dat geen voorteken die cocoonmood? kan me wel voorstellen hoor.

Cees, bah, een salamander...maarja, moet je maar niet in het buitenland gaan wonen
Een minnaar moet geen smert noch ongemacken vreesen.

Als een Salmander moet hy onverteerbaar zijn,

En met standvastigheyd verdraagen wreede pijn.

Soo dwinght hy 't harde hert hem end'lijk te geneesen.

Dus.

Ik zeg Nitro lekker cocoonen en die beeb eruit floepen overmorgen
Ach Lau, niet klagen he, met onze paddenvrinden Donderdag weer naar ze op zoek? Rond half 9 bij jou?

Nitro, lekker, cocoonen. Wil ook

Cees, lekker vroeg op! Hier ook hoor, Daan werd ineens wakker vannacht, en wilde bij ons liggen. Maar die werd dus wakker toen man ging douchen Gelukkig zijn ze nog wel gezellig...

Vis, zijn ze bij jullie voor aan het bouwen dan? Moet je daarom weg? Al wat meer zicht op wat anders?

Straks even appeltaart bakken, we hebben afgelopen weekend in een boomgaard appels geplukt, dus ze zijn vers van de boom. Daan heeft al vier keer gevraagd waar de taart is, dus straks maar even doen.

Verder een druk weekend gehad, zaterdag straatbarbecue (erg gezellig!) zondag familiedag van de patientenvereniging waar we voor het eerst waren. Intensief, maar wel leuk en vooral leerzaam. Gisteren waren de kinderen wel lichtelijk brak, maar thuisblijven zat er helaas niet in

Nu even bakken, jullie straks ook een stukje?
Heerlijk Tieg, als de taart nog warm is en dan een dot slagroom erop!!

Hebben jullie nog getallen voor de tabel

Als het complex hiertegenover klaar is dan gaat mijn huis plat.

Druk weekend Tieg! Doen ze dat veel van patientenvereniging? Lijkt me wel heel prettig om ervaringen uit te wisselen.

Ik lig op de bank tegen een migraine aan te hikken maar hij zet gelukkig nog niet echt door. Nemo ook niet zo lekker die scheet gister al jankend zijn broek vol
Hmm, ze hebben zo eens in de zoveel tijd een informatiebijeenkomst, en daarnaast nog wel eens activiteiten met de jeugd. Familiedag is iedere twee jaar.

Hmm, moet appels schillen...
Bij nickelodeon.nl kun je zelf tekenfilmpjes maken, zo grappig!!
Hebben ze ook een forum ofzo?
Hopelijk vind je snel wat Vis, anders mag je wel bij ons logeren hoor Of bij Cees, heb je ook gelijk een baan

Donderdag is goed Tieg, maar ik wil geen padden tegenkomen hoor, misschien maar wandelen met kaplaarzen aan dan.
Zo, 1,5 taart gemaakt, kinders zitten nu te snoepen van de taartvulling die over is.

Jullie zo ook een stukje?
Moet Cees wel even opschieten met de logeerkamer. Maar een zomerhuisje met alle gemakken in de tuin neem ik ook genoegen mee hoor.

Ik geloof dat ik het geen 2 uur uit zou houden bij Cees tussen de kids.

Ik neem een broodje en denk dat het een stuk taart van Tieg is...
bij cees of tussen de kids?

jummie appeltaart, graag!

voor de tabel: 86.5. trieste zaak..

van 12:30 - 14:30 geen kind gehoord/gezien, heerlijk!!!

maar nu weer uitgeslapen en gelijk ruzie makend: MIJ MIJ MIJ MIJ MIJ IKKE NEE MIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ.

arme nemo..
Bij jou wil ik altijd wel zijn Cees, maar die kids he, ik ben daar niet voor gemaakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven