Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
quote:Moosey schreef op 21 september 2009 @ 22:51:

[afbeelding]

Ik begrijp ook niet wat er ernstig aan dit hondje is, maar verder kreeg ik niet echt leuke plaatjes...

Ik duik erin, hoop dat het goed gaat met Age, en bis morgen. Trust!

Die zijn cool! Frans Bulletje.. Ze laten wel vieze poepjes....

Overigens, verder weinig zinnigs om op te reageren

Dan maar richting werk en proberen om vandaag lief te zijn

Succes vandaag Vinyl
en voor superstoere Age!

Later meer!
Peas on earth!
Jee, Age, wat zul jij opgelucht zijn. Nog wat behandelingen in het vooruitzicht is misschien geen pretje, maar je hebt de eerste stap gezet en nu wordt het alleen maar beter!

Hmmm.. hier weer vanaf 3.30 uur wakker. Ik ben nu zó moe. Weer alleen maar niezen, proesten en hoesten.

Ben benieuwd of ze wat vinden, want zo niet... wat dan?

Ik ben vandaag tot na half 11 weg, en zit de hele dag niet achter internet. Dit wordt afkicken.

Dus misschien tot vanavond, anders tot morgen!
Ik heb heerlijk geslapen

Wel even wakker geweest, maar totaal geen pijn.

Vanaf half 9 weer wakker, en de pijn begint een beetje op te komen.

Net een plak rozijnenbrood gehad (zonder korstjes! ) en het andere zakje ibuprofen bruis (600 mg). Zometeen nog even twee paracetamollen.

En... tandarts gebeld, kan voor m'n volgende wortelkanaalbehandeling a.s. donderdag om 9u terecht. (vroeg! )

Nu even mama bellen (had haar gisteren gebeld voordat ik naar de spoedarts ging, en na die tijd ook) want ze wilde weten hoe het nu zou zijn.

En daarna douchen en naar m'n werk.

Poeh hee, ik had vanmorgen trouwens ontzettend opgezwollen ogen, en nu nog een beetje geloof ik...
Oh, wat fijn dat je lekker hebt kunnen slapen Age. Echt fijn.

Vinyl, ik hoop heel erg dat ze iets vinden, maar ik denk van wel.
Fijn dat het weer beter gaat Age!

Keesje wordt helaas geen ambtenaar, althans.. nu even niet. Volgende functie!
Het zal wel ff duren voordat Kikkertje terugleest, maar ik hoop natuurlijk ook dat het daar snel beter mee gaat!
Fijn Age!!

Wel krom ergens dat je dat bedrag gewoon moet afrerekenen daar...en als je zoveel geld nou even niet hebt,wat dan?

Eind van de maand enzo..

Als ik naar mijn eigen tandarts ga is het pasje van de zorgverzekering voldoende..

Jammer MdK,ben je wel op gesprek geweest?
Nope, via het uitzendbureau alleen een factsheet die kant opgegaan, dus ik heb er weinig werk van gehad. Heb trouwens een vermoeden dat het dezelfde functie is waar ik via Maandag ook al voor afgewezen ben

Bieb, klopt, maar het ligt maar net aan het systeem dat je tandarts hanteerd en voor de spoedtandarts gelden dan weer andere regels. Les? Altijd E500,- absoluut noodgeld hebben. (en dus niet voor schoenen, maar lekke waterleidingen en rotte kiezen noodgeld)
Jeumig is bij jullie het forum ook zo traag?

Pagina laden duurt zoooo lang iedere keer...

Gelukkig dat je er dan iig niet voor niets naar toe bent geweest MdK,er zal wel iets in je CV ontbroken hebben wat ze heul belangrijk vinden ofzo..

Ik had dat in het begin van mijn detachering ook,maken ze je lekker met een functie...CV doormailen...toch niet..

En in gedachte zat ik daar dan al te werken..tss
Sooo hey..

Heb net even de test gedaan op de site van Becel van die irritante reclame: hoe oud is jouw hart..

De mijne is dus 51!!

Test: Wat is je hartleeftijd
...Ja ervaring met werken bij een gemeente, mwagh had die Pipo niet kunnen inschatten natuurlijk..
Ik heb niet meer zo'n hoge pet op van de intercedentes bij mijn uitzendbureau...simpele zielen..
Bieb, hoe weet je dan wat je cholesterolgehalte is? Dat moet ik invullen bij die test?

trouwens!
Peas on earth!
Ik heb dé smilie gevonden voor Fniel

Peas on earth!
Pode

Mijn hartleeftijd is 30

Je kan invullen dat je dat niet weet Erwtje....

Ik heb vandaag ook intercedentes moeten bellen... En sommige zijn tenenkrommend... Echt.. En dat zijn dan nog collega's ook. Die praten niet, die meiden, nee, die kirren.
Ohja, niet goed gekeken. Mijn hartleeftijd is 31
Peas on earth!
Bij wel uzb loop jij Bieb?
Even een snelle zwaai.

Heb heel hard gewerkt vandaag (zo'n 150 webentries verwerkt én iedereen gemaild!!) en heb geen last van m'n tanden.

Na de lunch laatste paracetamol gehad, en vanmorgen laatste ibu (600 gr).

Vanmorgen ook een doorverwijzing gehad van de huisarts voor een diëtiste

Ga nu naar huis, maar wel langs ziek vriendinnetje om voor haar te koken en daarna op de bank te hangen.

Niet zoveel kletsen dus! Tot heel laat!
Fijn dat 't goed gaat Age!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 22 september 2009 @ 15:40:

Bieb, hoe weet je dan wat je cholesterolgehalte is? Dat moet ik invullen bij die test?

trouwens!

Ja ook

Je kunt ook invullen: weet ik niet,dan zullen ze wel een gemiddelde nemen denk ik.

Ik weet de mijne ook niet.
quote:Pilous schreef op 22 september 2009 @ 17:47:

Bij wel uzb loop jij Bieb?Die waar jij ook voor werkt Pilous..
Ooh,handig is dat van mij...gelijk reageren en niet eerst alles bijlezen.

De cholesterol vraag was al beantwoord

Ik heb denk ik ook extra (straf) jaren gekregen omdat mijn vader (ook nog es) ernstig hartpatient is en ik geen vette vis eet omdat ik vegetarier ben...
Heb je me daarom nog niet gemailt?
Over UZB's: hebben jullie verstand van wat goede zijn, waar ze vaak goede functies hebben, veel/ weinig moeite voor je doen e.d.? Of is dat allemaal puur afhankelijk van je contactpersoon/ vestiging?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven