Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Hola!!
Duuv, wat een superschattige foto's op hyves! Ik word er (wéér) een beetje emotioneel van. Wat een mooi ventje en wat een kleintje nog zeg! Zo lief!
Moom, ik word me hier toch een potje plaatsvervangend zenuwachtig voor jou...

Hoop maar niet teveel op mij, heb alweer smurrie gespot, dus beloofd weinig goeds
Neeeeeee, Marriss!!! Die smurrie negeren we gewoon nog even...

En ja Moom, bij jou klinkt het nu toch best wel veelbelovend!!
sorry meiden, negeer echt jullie hoopgevende opmerkingen. voel me heel labiel, kan de teleurstelling er nauwelijks bij hebben. zit al weer te janken om marriss' dr smurrie, zo erg is het met me. dikke kus aan marriss en speec!
Hee joe, niet janken om mijn smurrie! Is heel vies namelijk, en geen traan waard, heus. Bovendien heb ik nauwelijks gesekst deze maand, dus echt verrassend is het niet. Ik ga volgende maand naar het ziekenhuis en ik hoop dat daar wat uitkomt ofzo (of juist ook weer niet, weet ik veel...)

Oooohw Momie, wil het gewoon zooooo graag voor jou. Maar sjeesus, die teleurstelling gun ik je zo NIET, dat het misschien idd niet leuk is om hier allerlei hoopgevende termen te plempen. Zal het niet meer doen Ekskuusees! (ben vanaf nu een stille hoper/bidder/smeker)
voor momo en marriss!

groepsbericht gehad van moom, en had het ook al op ons "oude" topic gelezen, dus iedereen moet het kunnen vinden!

leuk weer nieuwe foto's op hyves gezien!

yaya hoe istie? weer bijgepraat met je mannetje? en voel je je vandaag weer wat meer happy?

nog gelukt om concertkaartjes te krijgen becky? had het idd ook al eens aan de verloskundige gevraagd, toen wij naar een concert gingen terwijl volgens de boekjes de kleine al gehoor ontwikkeld had. verloskundige zei dat het geen probleem was, aangezien het vruchtwater het geluid dempt, en ze schijnen het vaak nog wel leuk te vinden ook die muziek!
marriss, wanneer mag jij het ZH in? dan gooi ik dat in het schema er bij.

nog maar 6 dagen. als het gaat zoals anders, iets van 3/4. pffff. hoeveel dagen voor d-day kan je welke test al doen? mss moet ik Ils even vragen.
moom nu ga je me hopelijk niet voor Ils uitschelden, maar er zijn testen die 4 dagen van tevoren kunnen..... had ongeduldige husky uitgezocht toen ze het wel romantisch vond om op oudjaarsdag een positieve test te hebben terwijl ze eigenlijk 2 januari pas ongesteld zou moeten worden..... als je wilt weten welke dat waren kan ik dat wel effe opzoeken?
hihihi husk, ik scheld je nergens niet voor uit niet. mijn opmerking was eigenlijk als grapje bedoeld. als ik nu die tests bestel, hoe snel zijn ze dan binnen? ik probeer geduld te bewaren. maar vind het weer extreem moeilijk deze maand.

Lieve Momo, Mariss, Specu en Annika speciaal voor jullie!

Erine, hoe is het met jou?
Ja hoor, gevonden!!

Jullie hebben je best wel weer gedaan gisteravond volgens mij ..

Marriss: Neeeeej toch?? Kan het niet gewoon toevallig een innestelling zijn?? Dan kun je toch ook smurrie verliezen??

Moom: ik duim ook ontzettend hard voor je! En voor alle anderen die 1 okt hun testdag hebben!!

Nou eerst even andere dingen doen, kom later weer terug!
Momo, je had toch afgelopen vrijdag je eisprong? Nog niet gaan testen hoor lieffie, is nog te vroeg. En om teleurstellingen te voorkomen...beter nog niet doen.
rainnie, nee, ik had afgelopen MAANDAG de ei.wellicht dat de fertiliteitsvriend hem pas vrijdag officieel gedetecteerd was, maar OP MAANDAG.

lieve ollie zeg *big smijl op snoetje*
Ok, maandag dus. Nu 8 dagen. Dus is al ingenesteld. Nou dan moet je inderdaad maar even uitzoeken welke test je het beste kunt doen en dan woensdagavond of donderdagmorgen testen. Is wel leuk om het morgen te weten natuurlijk (op je verjaardag) en anders is donderdag ook leuk (mijn verjaardag)
fokheid! zit ik husks site te bekijken, sluipt net een collega achter me..

rainnie, dubbele strepen zijn AL-TIJD leuk.
PS de sensitest ultra sensitive kan al 6 dagen van tevoren. de gewone ook al 4 dagen (net als die van husk) en die heb ik nog liggen.
Husks site? Ik heb geen linkje gezien...?

Anders wil ik die ook, want weet ook heus wel dat ik mezelf nooit kan beheersen....
die had ze via de hyves overgegooid.

http://www.testjezelf.nu/zwangerschapst ... tream.html

daar gaat de massale piezz dag.. 2 dames zijn al aan het demarreren, en proberen los te komen van het peloton.
Yaya meid hoe is het??? Is de ruzie weer een beetje opgelost tussen jou en manlief?

Mariss : Knuffie voor jou.

GW : De ijzerpillen deden vreemde dingen met mijn darmgestel ja... eerst kon ik dagen lang niet en nu ga ik als een speer...

dus bij mij geen last van A. , maar nu weet ik dat als ik er last van krijg ik gewoon neusspray moet gebruiken !

Weet niet meer wie het vroeg (volgens mij just deb) maar de ijzerpillen die ik heb heten Ferrograd (en dan nog wat) maar de VK zei dat ze het liever pas de volgende keer wou testen. Zal wel goed zijn.

Even over sex : Staat hier op een uberlage pit... ik heb er geen zin meer in. En fanatic man begrijpt dit gelukkig ook wel.
Hahaha Momo, wat omschrijf je dat toch weer leuk.

Maar ik wacht nog wel heel even hoor. Maar kan ze maar vast besteld hebben.....
Ik wil best piesen hoor op 1/10... Nog nooit voor een overvolle tribune gedaan, weer een hele nieuwe ervaring

Deb, een innestelling is toch meer bloed dan smurrie? Dit is meer smurrie dan bloed

Lief Rain!
zo is het ook, rain.

sjoh, vriend is er morgen avond niet eens (overwerk). kreeg net een mailtje van hem dat het er niet in zit dat dat verplaatst kan worden. ik stuurde terug "is goed hoor" met een plaatje:

http://www.costerdiamonds ... egory=3261853046684276486

reageert ie me toch een potje flauw op.
gevonden...
marriss. wil je van mij wel opbeurende dingen horen?

ik dacht dat innesteling vooral bruine prut en geen helder rood was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven